medlabnews.gr iatrikanea
Πλατφόρμα τηλε-ιατρικής, φωτοβολταϊκό σύστημα για τον φωτισμό του προαυλίου, τρισδιάστατες εκτυπώσεις και χρήσεις νέων τεχνολογιών, μετατροπή συμβατικού ποδηλάτου σε ηλεκτρικό, είναι μερικές από τις εφαρμογές που παρουσιάζουν μαθητές και μαθήτριες των ΕΠΑΛ στο πλαίσιο του 15ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής που διεξάγεται από τις 25 έως και τις 28 Απριλίου στο ΝΟΗΣΙΣ.
Point of Care 2o ΕΠΑΛ Ευόσμου
Οι μαθητές της ειδικότητας Νοσηλευτικής συμπληρώνουν ψηφιακά
ιατρικά δελτία εξεταζόμενων, εισάγοντας τα στοιχεία σε πλατφόρμα τηλεϊατρικής.
Πραγματοποιούν μέτρηση βασικών ζωτικών σημείων, σωματομετρικών χαρακτηριστικών
(ύψους, βάρους), του Δείκτη Μάζας Σώματος, του σακχάρου, του γαλακτικού οξέος,
και των αναπνευστικών όγκων (σπιρομέτρηση) και προχωρούν σε σύγκριση των
αποτελεσμάτων μεταξύ καπνιστών και μη καπνιστών.
Μετατρέποντας ένα
συμβατικό ποδήλατο σε ηλεκτρικό ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας
Μαθητές και μαθήτριες του ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας μετέτρεψαν ένα
συμβατικό ποδήλατο σε ηλεκτρικό δημιουργώντας ένα εύχρηστο φιλικό στο
περιβάλλον μέσο μετακίνησης
Στο πλαίσιο της ίδιας δράσης δημιούργησαν ένα εικονικό
μουσείο αξιοποιώντας τεχνολογίες ΤΠΕ
Χρήση νέων
τεχνολογιών ΕΠΑΛ Ελευθερίου Κορδελιού
Οι μαθητές και μαθήτριες εξοικειώθηκαν και παρουσιάζουν τις τεχνολογίες VR, AR, 3D Scanning και 3D
Printing. Μέσω των δράσεων μελετώνται οι δυνατότητες των συγκεκριμένων
τεχνολογιών στη μάθηση. Επίσης, το ΕΠΑΛ υλοποιεί δράσεις Εκπαιδευτικής
Ρομποτικής με τις πλατφόρμες robot Edison & Microbit.
Από τον Ήλιο και τον
Αέρα στο …Φως» ΕΠΑΛ Συκεών
Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δράσης οι μαθητές δημιούργησαν
ένα αυτόνομο φωτοβολταϊκό σύστημα με το οποίο φωτίζουν μέρος του σχολικού
προαυλίου. Εξοικειώθηκαν με τις φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές μορφές
ενέργειας όπως οι ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταϊκά και παρουσιάζουν
εφαρμογές που μειώνουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.
Τα έργα διεξάγονται με την υποστήριξη και διαχείριση των
Σχεδίων Δράσης του έργου «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» μέσω του Επιχειρησιακού
Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση, και Δια Βίου Μάθηση»
με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στηρίζονται
από το ΝΟΗΣΙΣ.
25-28 Απριλίου στο
ΝΟΗΣΙΣ
Το 15ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής διοργανώνεται από την
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής
Μακεδονίας και τους Συντονιστές
Εκπαιδευτικού έργου κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΝΟΗΣΙΣ) και το Ελληνικό
Μουσείο Τεχνολογίας (πρώην Σωματείο Φίλοι ΝΟΗΣΙΣ). Διεξάγεται από τις 25-28
Απριλίου στις εγκαταστάσεις του ΝΟΗΣΙΣ (Συνεδριακό Κέντρο Ν Οικονόμου).
Το Συνέδριο είναι υβριδικό, και δίνει παράλληλα τη
δυνατότητα σε περιορισμένο αριθμό σχολικών μονάδων να συμμετέχουν διαδικτυακά. Οι θεματικές ενότητες του
Συνεδρίου είναι: Εφαρμογές για υπολογιστές, έξυπνες συσκευές και Διαδίκτυο
Εκπαιδευτική Ρομποτική.
Φέτος στο 15ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής συμμετέχει και
το Collège Vauban, από την πόλη Briançon στη
Γαλλία ενώ διαδικτυακά συμμετέχει και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας στη
Λήμνο.
Παράλληλες
παρουσιάσεις και web radio
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων
εκδηλώσεων με εφαρμογές που αποδεικνύουν
την προσπάθεια των μαθητών να αξιοποιήσουν τις σύγχρονες τεχνολογίες προς
όφελος της κοινωνίας, όπως για παράδειγμα
την ανάπτυξη πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την αναφορά,
συζήτηση και επίλυση κοινωνικών προβλημάτων, ή τις εφαρμογές
της τεχνητής νοημοσύνης στην Τέχνη, αλλά και την προσβάσιμη από όλους
διασκέδαση με την αξιοποίηση της ΑΙ
Και φέτος μαθητές και μαθήτριες θα δώσουν συνεντεύξεις και
θα ερωτηθούν για τις εφαρμογές τους και όχι μόνο, στη διάρκεια του προγράμματος
του διαδικτυακού μαθητικού ραδιοφώνου που εκπέμπει στη διάρκεια των τριήμερων
εκδηλώσεων από το ΝΟΗΣΙΣ.
Το 15ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής τελεί υπό την αιγίδα
του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Οι
παράλληλες παρουσιάσεις του Συνεδρίου
Πρόγραμμα
παρουσιάσεων στο web radio του Συνεδρίου
Χορηγός επικοινωνίας
ΕΡΤ3, 102FM , 958FM
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου