Συγκλονίζει η Σάνεν Ντόχερτι λίγο πριν την επέμβαση αφαίρεσης καρκινικού όγκου από το κεφάλι της | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει η Σάνεν Ντόχερτι λίγο πριν την επέμβαση αφαίρεσης καρκινικού όγκου από το κεφάλι της

Η διάσημη ηθοποιός ανήρτησε βίντεο που δείχνει στους ανθρώπους «πώς μπορεί να μοιάζει ο καρκίνος» λίγες στιγμές πριν υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση

 medlabnews.gr iatrikanea

Συγκλονίζει η Σάνεν Ντόχερτι, η οποία δίνει τον δικό της αγώνα με τον καρκίνο. Η γνωστή ηθοποιός ανήρτησε ένα βίντεο λίγα λεπτά πριν μπει στο χειρουργείο για να υποβληθεί σε επέμβαση αφαίρεσης όγκου από το κεφάλι της. Η ηθοποιός που έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της στην αμερικανική σειρά των 90's «Beverly Hills, 90210», βρίσκεται στη μέση της μάχης με τον καρκίνο του μαστού και ανά διαστήματα κρατά ενήμερους τους θαυμαστές της για τη δύσκολη μάχη που δίνει για την υγεία της.  

 «16 Ιανουαρίου. Χειρουργική επέμβαση. Είχα έναν όγκο στο κεφάλι μου, τον οποίο ήθελαν να αφαιρέσουν και να κάνουν βιοψία. Προσπαθώ σαφώς να είμαι γενναία, αλλά είμαι τρομοκρατημένη. Ο φόβος ήταν συντριπτικός για μένα. Φοβόμουν όλα τα πιθανά άσχημα αποτελέσματα, ανησυχούσα για το αν θα αφήσω τη μαμά μου και πώς αυτό θα την επηρέαζε. Ανησυχούσα ότι θα έβγαινα από το χειρουργείο και δεν θα ήμουν πια ο εαυτός μου. Έτσι μπορεί να μοιάζει ο καρκίνος» αναφέρει στην ανάρτησή της. Η Ντόχερτι ανήρτησε αυτό το βίντεο, λίγες ημέρες αφού ενημέρωσε ότι ο καρκίνος έχει κάνει μετάσταση στο κεφάλι της.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων