24χρονη διαγνώστηκε με καρκίνο του παχέος εντέρου όταν άρχισε ξαφνικά να ρεύεται επίμονα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

24χρονη διαγνώστηκε με καρκίνο του παχέος εντέρου όταν άρχισε ξαφνικά να ρεύεται επίμονα

Δεν φανταζόταν ποτέ ότι κάτι τόσο συνηθισμένο θα μπορούσε να είναι σύμπτωμα για κάτι τόσο θανατηφόρο
24χρονη διαγνώστηκε με καρκίνο του παχέος εντέρου όταν άρχισε ξαφνικά να ρεύεται επίμονα

Επιμέλεια: medlabnews.gr iatrikanea

Μια γυναίκα που από το να μην ρεύεται ποτέ, έφτασε να ρεύεται "πέντε με δέκα φορές την ημέρα" αποκάλυψε πώς διαγνώστηκε στη συνέχεια με καρκίνο του παχέος εντέρου τρίτου σταδίου σε ηλικία 24 ετών.

Η Bailey Mcbreen, 25 ετών, από τη Sarasota της Φλόριντα, δεν φανταζόταν ποτέ ότι κάτι τόσο συνηθισμένο θα μπορούσε να είναι σύμπτωμα για κάτι τόσο θανατηφόρο.

Η νοσοκόμα στο επάγγελμα, κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά κατά τη διάρκεια διακοπών με τον αρραβωνιαστικό της το 2021. Το ταξίδι αμαυρώθηκε από το συνεχές ρέψιμο γύρω στις "πέντε με δέκα φορές την ημέρα" - παρόλο που πριν ήταν ανίκανη να ρευτεί.

Το ζευγάρι αστειευόταν με την ξαφνική ικανότητά της να απελευθερώνει αέρια, και με έναν γιατρό να το αποδίδει σε "άγχος", επικεντρώθηκε απόλυτα στον σχεδιασμό του γάμου των ονείρων της.

Θυμήθηκε: "Αστειευόμασταν για το ρέψιμο μου στις διακοπές, επειδή ποτέ δεν ήμουν σε θέση να το κάνω.

Δεν πιστεύαμε ότι ήταν κάτι ανησυχητικό, καθώς το ρέψιμο είναι τόσο φυσιολογικό για όλους τους άλλους.

'Το ανέφερα τυχαία στο γιατρό μου στην επόμενη επίσκεψή μου, αλλά και πάλι, ούτε εκείνοι σκέφτηκαν τίποτα και το απέδωσαν στο άγχος.

"Δεν είχα άλλα συμπτώματα και τελικά όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό μέχρι τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους".

Αυτό που κάποτε θεωρούνταν ένα ενοχλητικό αστείο σύντομα μετατράπηκε σε κάτι πολύ πιο σκοτεινό.

Με την πάροδο του χρόνου, το ασυνήθιστο ρέψιμο της συνοδευόταν από μια ποικιλία άλλων ανησυχητικών συμπτωμάτων, όπως εμετός και ναυτία.

Η ίδια εξήγησε: "Σχεδίαζα το πάρτι αρραβώνων μου, οπότε ήμουν πολύ απασχολημένη και απορροφημένη, αλλά μετά το πάρτι συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πάει στην τουαλέτα εδώ και δύο ημέρες, κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό για μένα".

'Καθώς περνούσε η εβδομάδα, τα συμπτώματά μου άρχισαν να παίρνουν μορφή χιονοστιβάδας. Είχα αφόρητο κοιλιακό πόνο, κράμπες και ναυτία και δεν μπορούσα να κρατήσω κάτω το φαγητό μου.

'Ως νοσοκόμα, ήξερα ότι αυτά ήταν τα συμπτώματα απόφραξης του λεπτού εντέρου, οπότε προσπάθησα να το επιλύσω μόνη μου.

'Ωστόσο, όταν έφτασε το Σαββατοκύριακο, πονούσα τόσο πολύ που η μητέρα μου είπε ότι έπρεπε να πάω στο νοσοκομείο'.

Μετά από επιμονή της μητέρας της, το ζευγάρι πήγε σε νοσοκομείο, όπου η Bailey υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία. Λίγα λεπτά αργότερα θα λάμβανε μια καταστροφική διάγνωση.

'Μέσα σε 10 λεπτά μου είπαν ότι είχα μια μάζα στο κόλον μου και ότι πίστευαν ότι ήταν καρκίνος του παχέος εντέρου μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο' πρόσθεσε η Bailey.

"Εισήχθηκα αμέσως στο νοσοκομείο. Όταν ήρθαν τα αποτελέσματα της βιοψίας μου, επιβεβαιώθηκε ότι είχα καρκίνο του παχέος εντέρου τρίτου σταδίου.

'Ένιωσα το αίμα να τρέχει από το κεφάλι μου όταν άκουσα αυτές τις λέξεις και ολόκληρο το σώμα μου πάγωσε. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που άκουγα.

"Στη συνέχεια μπήκα σε κατάσταση "νοσοκόμας" και άρχισα να κάνω πολλές ερωτήσεις. Σκεφτόμουν την εξωσωματική γονιμοποίηση, την απώλεια των μαλλιών μου και τη χημειοθεραπεία".

Η Bailey υποβλήθηκε σε περαιτέρω χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση μέρους του παχέος εντέρου της και ορισμένων λεμφαδένων της.

Έχει επίσης ολοκληρώσει 12 εβδομάδες χημειοθεραπείας και επί του παρόντος περιμένει τα αποτελέσματα για να καθορίσει τα επόμενα βήματά της.

Και συνέχισε: "Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε ένα παιχνίδι αναμονής για να δω αν θα χρειαστώ κι άλλη χειρουργική επέμβαση.

"Οι γιατροί δεν μπόρεσαν να βγάλουν καθαρό περιθώριο την πρώτη φορά για να αφαιρέσουν τον καρκίνο, καθώς είχε προσκολληθεί και στον σπλήνα μου. Ή μπορεί να χρειαστώ περαιτέρω θεραπεία, όπως ακτινοθεραπεία".

Η γρήγορη τροπή των γεγονότων άφησε την Bailey σε απόλυτο σοκ. Παρατήρησε ότι ποτέ δεν θα είχε σκεφτεί ότι το ρέψιμο μπορεί να είναι σύμπτωμα καρκίνου: "Είναι κάτι που παραβλέπεται τόσο εύκολα".

"Αλλά έμαθα ότι οτιδήποτε δεν είναι φυσιολογικό για σας, είναι μη φυσιολογικό.  Τα συμπτώματα είναι ο τρόπος του σώματός μας να μας πει ότι κάτι δεν πάει καλά".

Ένας ογκολόγος είπε στην Bailey ότι το ρέψιμο είναι ένα από τα μεγαλύτερα συμπτώματα που παρατηρούνται σε νέους ενήλικες με καρκίνο του παχέος εντέρου.

Η μέλλουσα νύφη λέει ότι "προσεύχεται" να μην επιστρέψει ο καρκίνος, προσθέτοντας ότι αισθάνεται "χαμένη" μετά την περιπέτειά της με την εξαντλητική θεραπεία.

Όπως δηλώνει: "Από τότε που τελείωσα τη χημειοθεραπεία, αισθάνομαι χαμένη. Είναι περίεργο να περιμένω και να προσεύχομαι να μην επανεμφανιστεί ο καρκίνος.

'Ωστόσο, σχεδιάζω το γάμο μου στη μέση όλων αυτών, γεγονός που μου έδωσε κάτι για να επικεντρωθώ και να κρατήσω το μυαλό μου απασχολημένο.

Θα κάνουμε έναν μικρό γάμο τον Νοέμβριο. Είναι καταπληκτικό να έχω κάτι που μου δίνει φως κατά τη διάρκεια μιας πολύ σκοτεινής και τρομακτικής περιόδου. Ανυπομονώ να παντρευτώ".

Η Bailey έχει επικεντρωθεί ολόψυχα στο να αλλάξει τη ζωή της "ολιστικά", ώστε να μπορέσει να διατηρήσει την ενέργεια που χρειάζεται για να παλέψει για τη ζωή της. Η εμπειρία αυτή της έδωσε επίσης μερικά βασικά μαθήματα για τη ζωή.

'Το μεγαλύτερο συμπέρασμα που πήρα από όλα αυτά είναι να μην αφήνετε τους γιατρούς να απορρίπτουν τα συμπτώματά σας. Γνωρίζετε το σώμα σας καλύτερα από τον καθένα και αν νομίζετε ότι κάτι δεν πάει καλά, μην το αφήσετε να καλυφθεί από τη σύγχρονη ιατρική'.

Οι ερυγές ή ρέψιμο ως ένδειξη Καρκίνου του Παχέος Εντέρου

Οι ερυγές, γνωστές και ως ρέψιμο, είναι ο τρόπος του σώματός σας να αποβάλλει την περίσσεια αέρα από το ανώτερο τμήμα του πεπτικού σας συστήματος.

Ένα υγιές άτομο συνήθως ρεύεται έως και 30 φορές την ημέρα. Ωστόσο, ορισμένες παθήσεις μπορεί να σας κάνουν να ρεύεστε συχνότερα.

Το ρέψιμο από μόνο του δεν αποτελεί καθοριστικό σύμπτωμα καρκίνου, αλλά μπορεί να αποτελεί πρόδρομο καρκίνου στο πεπτικό σύστημα.

Το υπερβολικό ρέψιμο που εμφανίζεται μαζί με άλλα συμπτώματα μπορεί να είναι σημάδι ορισμένων καρκίνων, όπως ο καρκίνος του στομάχου (γαστρικού), του οισοφάγου και του παχέος εντέρου.

Εκτός από το συνεχές ρέψιμο, προσέξτε για συμπτώματα όπως:

Κακή όρεξη

Ακούσια απώλεια βάρους

Κοιλιακό άλγος

Δυσφορία στην κοιλιά, συνήθως πάνω από τον αφαλό

Αίσθημα κορεσμού μετά την κατανάλωση ενός μικρού μόνο γεύματος

Καούρα ή δυσπεψία

Ναυτία

Εμετός, με ή χωρίς αίμα

Πρήξιμο ή συσσώρευση υγρών στην κοιλιά

Πηγή: dailymail.co.uk

Διαβάστε επίσης:

Ποιες οι αιτίες για το συστηματικό επίμονο ρέψιμο; Ποιες παθήσεις προκαλούν ερυγές; Ποιες τροφές προκαλούν αέρια;

Ποιοι κινδυνεύουν από τον καρκίνο του παχέος εντέρου; Τροφές για πρόληψη.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων