Έφυγε από τη ζωή η 21χρονη Ραφαέλα Πιτσικάλη που για τρίτη φορά βρέθηκε αντιμέτωπη με τον καρκίνο | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Έφυγε από τη ζωή η 21χρονη Ραφαέλα Πιτσικάλη που για τρίτη φορά βρέθηκε αντιμέτωπη με τον καρκίνο

Νίκησα τον καρκίνο για 2η φορά έγραφε πριν λίγο καιρό....

 

medlabnews.gr iatrikanea 

Απέραντη θλίψη σκορπάει η είδηση του θανάτου της 21χρονης Ραφαέλας Πιτσικάλη, η οποία έδωσε σκληρή μάχη με τον καρκίνο για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Eπανειλλημένως είχαμε γράψει για την Ραφαέλα παρακολουθώντας την δύσκολη μάχη της με τον καρκίνο είτε στο Αττικό είτε το τελευταίο διάστημα στην Αμερική

Τον περασμένο Μάιο η Ραφαέλα προκάλεσε την παρέμβαση του πρωθυπουργού και του Υπουργού Υγείας γιατι την έδιωχναν από το Παίδων που νοσηλευόταν
Συγκεκριμένα έγραψε ότι λόγω της ηλικίας της δεν μπορεί πλέον να νοσηλεύεται στο Παίδων Αγίας Σοφίας κι έτσι έψαχνε για νέο νοσοκομείο.

Η ανάρτησή της προκάλεσε το ενδιαφέρον του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, οι οποίοι επικοινώνησαν -όπως αναφέρει η 19χρονη- τηλεφωνικά μαζί της και ενδιαφέρθηκαν προσωπικά για την μεγάλη περιπέτεια με την υγεία της.

Συγκεκριμένα, η Ραφαέλα γράφει τα εξής: «Θέλω να μοιραστώ μαζί σας όσα έγιναν σήμερα, ευχαριστώντας τον πρωθυπουργό Kyriakos Mitsotakis και τον υπουργό Υγείας Michalis Chrisochoidis, που επικοινώνησαν μαζί μου τηλεφωνικά και ενδιαφέρθηκαν προσωπικά για τη μεγάλη περιπέτεια της υγείας μου. Το ειλικρινές ενδιαφέρον τους και η διαβεβαίωση ότι θα είναι διαρκώς στο πλευρό μου, μου δίνουν δύναμη και αισιοδοξία να συνεχίσω τον αγώνα για ζωή, μαζί με τους ανθρώπους μου που είναι από την αρχή δίπλα μου.

Ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της ψυχής μου όλους τους ανθρώπους που με σκέφτονται, νοιάζονται, προσεύχονται για εμένα και δίνουν χρήματα για το μεγάλο ταξίδι στο Χιούστον. Ελπίζω κι εύχομαι ανάλογη στήριξη και βοήθεια από το κράτος να έχουν διαρκώς και τα άλλα παιδιά και οι άλλοι άνθρωποι. Πρέπει να καλυφθεί θεσμικά, στο τομέα υπηρεσιών υγείας το κενό περίθαλψης και φροντίδας της εφηβικής-πρώιμης νεαρής ηλικίας. Των παιδιών δηλαδή που αντιμετώπισαν ένα σοβαρό θέμα υγείας ή ένα χρόνιο θέμα, και όταν μεγαλώνουν “χάνονται” μεταξύ διαφορετικών γιατρών, νοσοκομείων, ιατρικών ιστορικών και επαναλαμβανόμενων εξετάσεων χωρίς ένα κοινό σημείο αναφοράς».


 Η νεαρή κοπέλα έφυγε από τη ζωή λίγες μόνο ημέρες μετά τα 21α γενέθλιά της (γεννήθηκε 5 Ιανουαρίου 2003), βυθίζοντας στη θλίψη τους οικείους της αλλά και την τοπική κοινωνία των Χανίων, που βρισκόταν στο πλευρό της. 

 Η νεαρή κοπέλα τους τελευταίους μήνες νοσηλευόταν σε εξειδικευμένο νοσοκομείο στο Χιούστον. Για να καταστεί δυνατή η νοσηλεία της στο συγκεκριμένο νοσοκομείο χρειάστηκε να συγκεντρωθεί ένα μεγάλο χρηματικό ποσό και σε αυτό συνέβαλαν αρκετοί Χανιώτες, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με αλληλεγγύη στο κάλεσμα της οικογένειας της. 

Μετά από 20 ημέρες με φρικτούς πόνους στο νοσοκομείο του Χιούστον γυρίζει σπίτι

Ραφαέλα Πιτσίκαλη: Συγκλονίζει το μήνυμα της 20χρονης μαχήτριας - «Μη ξεχνάς να χαμογελάς όσο δύσκολη μέρα και να έχεις» (vid) Συγκινεί για άλλη μία φορά με την ανάρτησή της η Χανιώτισσα Ραφαέλα Πιτσίκαλη Εξακολουθεί να ανεβαίνει τον δικό της Γολγοθά η Ραφαέλα Πιτσίκαλη με χαμόγελο και αισιοδοξία, η οποία τις τελευταίες περίπου 3 εβδομάδες νοσηλεύεται στο ιατρικό κέντρο στο Χιούστον των ΗΠΑ. Η 20χρονη που μάχεται με μια σπάνια μορφή καρκίνου με νέα της ανάρτηση ευχαριστεί τον κόσμο για τις προσευχές του και τη βοήθειά του και γνωστοποίησε πως επιστρέφει σπίτι.

Το πλήρες κείμενο της ανάρτησης:

«Σας ευχαριστώ πολύ για όλα !!! Γιατι με τις προσευχές και την βοήθεια του θεού επιτέλους γυρνάω σπίτι μετά από σχεδόν 20 μέρες με φρικτούς πόνους και τώρα δεν έχω πόνους δόξα το θεό

Η κάθε μέρα για μενα είναι μια ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και με την βοηθεια του θεού , εσας και των γιατρών να γίνει ένα θαύμα».


 Η Ραφαέλα αρκετά συχνά μέσα από τους λογαριασμούς που διατηρούσε στα social media προχωρούσε σε αναρτήσεις στις οποίες μοιραζόταν τον αγώνα της και προσπαθούσε να δώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας. 

 Ο Γολγοθάς για την 21χρονη κοπέλα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020, όταν η 17χρονη, τότε κοπέλα, είχε εισαχθεί στο Νοσοκομείο Αττικόν με έντονους πόνους. Στη συνέχεια διαγνώστηκε πως έπασχε με «Σάρκωμα Ewing».
@rafaellapitsikali Ερανικός Εθνική GR1601100640000006400476351 https://revolut.me/rafaelapitsikali https://www.paypal.me/rafaellapitsi #rafaellapitsikali⭐️ #fypシ #fy #foryou #foryoupage #foryoupage #🎗️ #cancersucks #cancer ♬ πρωτότυπος ήχος - Rafaella Pitsikali


Νίκησα τον καρκίνο για 2η φορά έγραφε πριν λίγο καιρό.....

Ένα συγκλονιστικό κείμενο, γραμμένο από την 20χρονη Χανιώτισσα Ραφαέλα Πιτσικάλη, μας θυμίζει πως πρέπει καθημερινά να νιώθουμε ευγνωμοσύνη για το δώρο της ζωής που μας δόθηκε. Η κοπέλα που νίκησε τον καρκίνο δυο φορές, πήρε τους στίχους του τραγουδιού «Προσευχή» της Χάρις Αλεξίου και το μετέτρεψε σε ύμνο της ζωής...

«Σαν σήμερα διαγνώστικα για 2η φορά με καρκίνο… δεν υπάρχουν πολλές λέξεις να περιγράψουν τα συναισθήματα μου, πόσο μάλλον αυτά των ανθρώπων γύρω μου. Άλλη μια μάχη, άλλη μια νίκη!

Σκέψη: θα τα καταφέρεις, ήρθε και θα το πολεμήσω , θα νικήσω με ότι θυσίες χρειαστεί πάλι, κλάμα. Μπόρα είναι θα περάσει!

"Δώσε μου ένα σύνορο να περπατώ…" πόσες φορές δεν μπόρεσα να σηκωθώ από ένα χειρουργείο, από τον πόνο, από αδυναμία, κι όμως σηκώνεσαι και αν πέσεις, έτσι είναι η ζωή αλλά ξανά σηκώνεσαι.

"Δώσε μου ένα όνομα να μην χαθώ" Ραφαέλα (πιθανή ετυμολογία): Ο θεός θεραπεύει ή ο θεός έχει θεραπεύσει.

"Δώσε μου ένα όνειρο να κρατηθώ…" make a wish. Εκπλήρωσε την ευχή μου, να αποκτήσω ένα άλογο, ήταν το όνειρο μου, μια ανεκπλήρωτη ευχή που ζητούσα σιωπηλά μέσα μου, καθώς έβλεπα ότι η ανυπομονησία μου και κάθε μου όνειρο ήταν να γυρίσω σε εκείνη! Victoria=Νίκη

"Δώσε μου ένα όραμα να αντισταθώ" αυτή την φράση την αφιερώνω στους γονείς μου που ήταν πλάι στο κρεβάτι κρατώντας μου το χέρι, πιστεύοντας σε εμένα!

"Δώσε μου ένα παιδί να εξομολογηθώ " δεν θα μπορούσα να μην το συνδυάσω με τα ανιψάκια μου που ήρθαν στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου και έλαμψε το πρόσωπο μου από ευγνωμοσύνη, μαθαίνοντάς μου ότι μέσα στην δυσκολία κρύβεται και η αρχή κάθε ευτυχίας!

"Δώσε μου ένα φιλί να πλύνω το κακό" κάθε φιλί, κάθε αγκαλιά και κάθε χαμόγελο που εισέπραττα ή έδινα, ήταν το φάρμακο του καρκίνου μου.

"Ξύπνησέ με το πρωί με ένα σκοπό ” κάθε πρωί δόξα τω θεό, υπάρχω και σήμερα είμαι ευγνώμων.. σε ευχαριστώ χωρίς εσένα δεν θα υπήρχα 🙏🏻

"Που να λέει χαλάλι στη ζωή κι αυτό" μόλις έκλεισα τα 20 και στα μάτια μου ο κόσμος τούτος είναι πολύ διαφορετικός , χαλάλι μπορεί να ήρθε ο καρκίνος στη ζωή μου αλλά τον νίκησα, μου άφησε σημάδια από τις μάχες αλλά τα κατάφερα. Υπάρχω, ζω, είμαι ευγνώμων. Σας ευχαριστώ που ήσασταν και είστε δίπλα μου✨».


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων