Άρχισε η δίκη του πρώην σκηνοθέτη του "Σασμού" Κωστόπουλου για βιασμό. Ούρλιαζα, έκλαιγα και δεν σταματούσε, κατέθεσε η Έλενα Αθανασοπούλου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Άρχισε η δίκη του πρώην σκηνοθέτη του "Σασμού" Κωστόπουλου για βιασμό. Ούρλιαζα, έκλαιγα και δεν σταματούσε, κατέθεσε η Έλενα Αθανασοπούλου

Με την κατάθεση της ηθοποιού Έλενας Αθανασοπούλου, η οποία έχει καταγγείλει ότι έπεσε θύμα βιασμού από τον σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλο το 2010

 medlabnews.gr 

Άνοιξε η αυλαία στη δίκη του πρώην σκηνοθέτη του "Σασμού", Κώστα Κωστόπουλου που κατηγορείται για τον βιασμό της ηθοποιού, Έλενας Αθανασοπούλου.

Στη δικαστική αίθουσα βρέθηκαν οι ηθοποιοί Μαρκέλα Γιαννάτου και Μαρία Τζομπανάκη, ενώ αναμένεται να καταθέσουν αρκετοί ακόμη, όπως η Κατερίνα Διδασκάλου και ο Κώστας Αρζόγλου.

Κρίσιμη για τη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγελλόμενου βιασμού με θύμα την ηθοποιό Έλενα Αθανασοπούλου και κατηγορούμενο ως δράστη τον σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλο ήταν η κατάθεση του σεναριογράφου Κώστα Βαζάκα.

Σύμφωνα με το dikastiko.gr, ο κατηγορούμενος σκηνοθέτης με την έναρξη της διαδικασίας κάθισε στο εδώλιο και αρνήθηκε την κατηγορία που του αποδίδεται, κάνοντας λόγο για ανυπόστατα ψεύδη, αφού είχε μαζί της μια περιστασιακή γνωριμία πριν πολλά χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι ο σκηνοθέτης αντιμετωπίζει την κατηγορία του βιασμού έπειτα από μήνυση που υποβλήθηκε σε βάρος του από την ηθοποιό, Έλενα Αθανασοπούλου.

Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης της ηθοποιού και καταγγέλλουσας, Έλενας Αθανασοπούλου, στη δίκη του πρώην σκηνοθέτη του «Σασμού» Κώστα Κωστόπουλου, ο οποίος κάθεται στο εδώλιο του Μικτό Ορκωτού Δικαστηρίου κατηγορούμενος για τον βιασμό της, το 2010, κατέθεσε και ο σεναριογράφος Κώστα Βαζάκας, τον οποίο η ηθοποιός είχε επικαλεστεί νωρίτερα κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της.

«Είχαμε γνωριστεί με την Έλενα το 2009 με 2010, είχαμε μια κοινή συμπάθεια ήταν από την Κρήτη» είπε ο μάρτυρας για να αναφερθεί στη συνέχεια στα όσα του είπαν τόσο η καταγγέλλουσα όσο και ο σκηνοθέτης για εκείνο το βραδύ.

«Ο Κωστόπουλος μου είπε ότι βγήκε με την Έλενα για φαγητό και μετά πήγαν σε ένα παρκινγκ. Εκεί βρέθηκαν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του και κάνανε προκαταρκτικά. Εκείνος προσπάθησε να προχωρήσει την πράξη και εκείνη άρχισε να φωνάζει. Μου είπε πως τη πήγε στο «Ακρωτήρι» την άφησε έξω από το μαγαζί και περίμενε δέκα λεπτά να μπει εκείνη μέσα. Σε όλη τη διαδρομή μου είπε πως δεν του μιλούσε» συνέχισε.

Ακόμη ο σεναριογράφος κατέθεσε: «Ο Κωστόπουλος μου είπε ''την ξέρεις πάρτη την τηλέφωνο''. Της έστειλα ένα μήνυμα και η απάντησή της ήταν: ''Ο Κωστόπουλος με βίασε''.

Πήρα τον Κωστόπουλο και του το είπα. Μου είχε ''εγώ σταμάτησα στο αμάξι δεν ολοκλήρωσα μόλις μου είπε ''όχι'' και ότι δεν υπάρχει βιασμός. Με ρώτησε αν η Έλενα θα πάει στην αστυνομία. Μιλήσαμε ξανά, την ρώτησα και μου είπε ''ναι'''. Τους πρότεινα να βρεθούμε όλοι μαζί την επόμενη ημέρα να το συζητήσουμε…».

Συνεχίζοντας ο μάρτυρας κατέθεσε πως συνάντησε αργότερα την ηθοποιό και εκείνη του είπε πως «το metoo έχει ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και ότι θέλει να κάνει καταγγελία γιατί ταλαιπωρείται χρόνια. Της είπα ''είναι πολλά χρόνια μετά, με τι στοιχεία;''. Μου είπε ότι θέλει να το βγάλει από μέσα της. Της απάντησα εγώ θα καταθέσω αλλά δεν ήμουν εκεί. Όλο αυτό ο Κωστόπουλος μου το περιέγραψε σαν κακή στιγμή ανάμεσα σε ένα ζευγάρι».

Εισαγγελέας: Σας είπε ο κ. Κωστόπουλος μέχρι ποιο στάδιο έφτασαν;

Μάρτυρας: Μου είπε ότι ήταν στο πίσω κάθισμα και ότι μόλις εκείνη αντέδρασε και φώναξε αυτός σταμάτησε αμέσως.

Εισαγγελέας: Ποια ήταν η αντίδραση του όταν του είπατε ότι λέει για βιασμό;

Μάρτυρας: Με ρώτησε αν θα πάει στην αστυνομία. Δεν το πίστευε ότι λέει για βιασμό. Μου είπε πως αν θέλει να πάει να της πω πως θα τη συνοδεύσει αυτός.

Εισαγγελέας: Είπατε κάτι κρίσιμο για στοιχεία. Τότε θα είχε στοιχεία για να υποστηρίξει την καταγγελία;

Μάρτυρας: Δεν ξέρω. Αν είχε πάει σε ιατροδικαστή ας πούμε, αν είχε γίνει κάτι ίσως να το έβρισκαν. Τώρα δεν ξέρω…

Πρόεδρος: Θυμάστε τι σας είπε ακριβώς όταν του είπατε ότι η κοπέλα λέει ότι βιάστηκε;

Μάρτυρας: Έδειξε έκπληξη με την έννοια τι είναι αυτά που λες. Μου είπε πως ήταν μεθυσμένη και πως αν θέλει να πάει στην αστυνομία να πάνε μαζί. Το αρνιόταν. Μου έλεγε πως μόλις αντέδρασε εκείνη, αυτός σταμάτησε.

Η δίκη θα συνεχιστεί στις 5 Απριλίου.

Αθανασοπούλου για Κωστόπουλο: Αν δεν ήταν το metoo και... η Μπίκα δεν ξέρω αν θα είχα κάνει καταγγελία

«Εγώ όλο αυτό το είχα θάψει μέσα μου. Αν δεν υπήρχε το metoo, δεν ξέρω αν θα είχα μιλήσει», υποστήριξε νωρίτερα η κ.Αθανασοπούλου καταθέτοντας στη δίκη.

Η 35χρονη ηθοποιός, εμφανώς φορτισμένη σε αρκετές στιγμές, περιέγραψε στο δικαστήριο τη σκηνή του βιασμού τον οποίο έχει καταγγείλει ότι υπέστη από τον 58χρονο σκηνοθέτη και υποστήριξε πως πήρε δύναμη να μιλήσει βλέποντας το θάρρος της Γεωργίας Μπίκα.

Αρχίζοντας την κατάθεσή της στο δικαστήριο η 35χρονη ηθοποιός και καταγγέλλουσα είπε: «Εργάζομαι όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο του θεάτρου. Το 2009 ήμουν 21 ετών και αποφοίτησα από τη δραματική σχολή. Λίγο μετά στα πλαίσια κοινωνικών εκδηλώσεων γνώρισα τον κ. Κωστόπουλο. Συνάψαμε μια κοινωνική γνωριμία και έκτοτε συναντιόμασταν σε βραδινά μαγαζιά μαζί με κοινή παρέα. Οι συναντήσεις αυτές γίνονταν μια με δύο φορές την εβδομάδα».

Πρόεδρος: Ήταν καταξιωμένος τότε ο κ. κατηγορούμενος;

Έλενα Αθανασοπούλου: Φυσικά. Ήταν καλές γνωριμίες αυτές για εμένα ώστε να ξεκινήσω. Το 2010 και κ. Κωστόπουλος και ο σεναριογράφος ο κ. Βαζάκας, είχαν κερδίσει την εμπιστοσύνη μου και με είχαν καλέσει στη γιορτή τους. Πήγα και λίγο μετά τη γιορτή ο κ. Κωστόπουλος μου ζήτησε να πάμε στο «Ακρωτήρι» και αν ήθελα να πάμε οι δυο μας να δειπνήσουμε πριν. Να πω ότι είχα γνωρίσει και τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Ο ένας γιος του είναι στην ηλικία μου.

Συνεχίζοντας, η καταγγέλλουσα αναφέρθηκε στον βιασμό που υποστηρίζει ότι υπέστη από τον 58χρονο σκηνοθέτη. «Δέχθηκα να πάμε στο Ακρωτήρι. Σκέφτηκα ότι μπορεί να μου κάνει και καμιά πρόταση. Ήρθε με πήρε από το σπίτι και πήγαμε πρώτα στο Villa Mercedes. Πήραμε φαγητό και κρασί και εκείνος μου γέμιζε το ποτήρι συνεχώς και μιλάγαμε γενικά. Όλο το βράδυ πίναμε και τσουγκρίζαμε. Στο Ακρωτήρι θα πηγαίναμε μετά τις 12 μ.μ., μας περίμεναν. Με παρότρυνε συνεχώς να πίνω, το ΄φερνε και η βραδιά. Σε κάποια φάση πριν φύγουμε εγώ άρχισα να ζαλίζομαι» ανέφερε η ηθοποιός.

Πρόεδρος: Είχατε πιει πολύ θυμάστε;

Έλενα Αθανασοπούλου: Ναι πήραμε δύο μπουκάλια κρασιά, δεν θυμάμαι αν πήραμε και τρίτο. Μετά από 2 ώρες άρχισα να νιώθω έντονη ζαλάδα, κάτι που δεν μου είχε συμβεί ξανά. Του ζήτησα να φύγουμε.... Ένιωσα ότι θα χάσω τις αισθήσεις μου. Όταν σηκώθηκα μου ήρθε έντονη σκοτοδίνη, ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα και έχασα τις αισθήσεις μου μέσα στο μαγαζί. Έκτοτε η πρώτη εικόνα που έχω είναι στο αμάξι του κ. Κωστόπουλου. Εκείνος πάνω μου να ασκεί γενετήσια πράξη χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Σοκαρίστηκα. Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Ήταν πολύ άσχημο. Τον βρήκα πάνω μου, ήταν βίαιος και λόγω αυτής της βιαιότητας στη πράξη ξύπνησα.

Συνεχίζοντας η ηθοποιός αναφέρθηκε στο σοκ που όπως είπε υπέστη αλλά και στις αντιδράσεις της. «Άρχισα να ουρλιάζω να τον κλωτσάω, να κλαίω αλλά δεν σταμάτησε. Συνέχιζα να τον κλωτσάω και επειδή ήμουν έντονη αναγκάστηκε να φύγει από πάνω μου. Προσπαθούσα με κάθε τρόπο να τον απωθήσω, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να σηκωθεί. Ούρλιαζα και άρχισα να τον ρωτάω ''γιατί μου το έκανες αυτό;''. Ήθελα να φύγω. Ήμουν σε ένα απόμερο μέρος...».

Στη συνέχεια η κυρία Αθανασοπούλου εξήγησε στο δικαστήριο τους λόγους για τους οποίους συνέχισε να παραμένει στο όχημα του ηθοποιού με εκείνον μάλιστα να την μεταφέρει στο «Ακρωτήρι». Είπε στην κατάθεσή της: «Σκέφτηκα να βγω από το αμάξι αλλά αυτό φοβήθηκα ότι αυτό θα ήταν χειρότερο. Δεν είχα ιδέα που βρισκόμουν. Συνέχιζα να ούρλιαζα και εκείνος δεν μου έδινε καμία απάντησε. Ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να με πάει κάπου. Οπότε του ζήτησα επειδή δεν ήθελα να με πάει σπίτι- ήμουν στην ανάγκη του εκείνη τη στιγμή- τον παρακάλεσα να με πάει στο «Ακρωτήρι». Μπήκα στο μπροστινό κάθισμα και ξεκινήσαμε. Εγώ ούρλιαζα και έκλαιγα σε όλη τη διαδρομή. «Γιατί μου το έκανες αυτό» έλεγα συνεχώς. Δεν μου απάντησε ποτέ. Δεν γύρισε ποτέ να με κοιτάξει. Φοβήθηκα ότι θα μου επιτεθεί. Δεν το έκανε. Με πήγε στο «Ακρωτήρι» και με άφησε και έφυγε».

Στη συνέχεια όπως υποστήριξε η ηθοποιός ο κατηγορούμενος «έβαλε τον κ. Βαζάκα» να την πάρει τηλέφωνο και να την ρωτήσει αν θα κάνει καταγγελία στην Αστυνομία. «Εγώ μπήκα στο «Ακρωτήρι» μετά από λίγο, έμεινα λίγο έξω για να συνέλθω. Ήμουν σε κατάσταση σοκ. Μόλις μπήκα είδα τη φίλη μου την κ. Δρακάκη και μετά από λίγο της ζήτησα να φύγουμε. Δεν της μίλησα, δεν ήθελα να ξέρεις κανείς, ένιωθα ντροπη και αηδία. Φύγαμε με ταξί και επιστρέψαμε στο σπίτι».

Πρόεδρος: Έκτοτε μιλήσατε με κάποιον για αυτό το περιστατικό;

Έλενα Αθανασοπούλου: Εκείνο το βράδυ μια δυο ώρες μετά το περιστατικό με πήρε κ κ. Βαζάκας. Είχα γυρίσει στο σπίτι και ήθελα να δω τι θα κάνω. Είναι γνωστός σεναριογράφος και είναι φίλος του κ. Κωστόπουλου και συνεργάτης του. Κατάλαβα ότι προφανώς τον έχει πάρει τον ο κ. Κωστόπουλος. Με ρώτησε αν είμαι καλά. Του είπα όχι και να ρωτήσει τον κ. Κωστόπουλο γι' αυτό. Μου είπε ότι ο Κωστόπουλος τον έβαλε με πάρει και να με ρωτήσει αν θα πάω στην Αστυνομία. Του είπα ότι με βίασε και του απάντησα ότι θα πάω στην Αστυνομία, γιατί εκείνη τη στιγμή δεν ήθελα να συνεχίσω τη κουβέντα.

Η καταγγέλλουσα εξήγησε στη συνέχεια τους λόγους για τους οποίους δεν κατήγγειλε το 2010 τον σκηνοθέτη. «Ήμουν 21 ετών, ήμουν στην αρχή της καριέρας μου σκέφτηκα ότι δε θα μπορούσα να πάω στη Αστυνομία. Ο κ. Κωστόπουλος ήταν καταξιωμένος και ήταν τότε 45 ετών. Η ντροπή μου ήταν μεγάλη. Αν το μάθαινε ο πατέρας μου δεν ξέρω τι θα έκανε, θα έχανα τη δουλειά μου» είπε η καταγγέλλουσα και ανέφερε πως μετά την κακοποίησή της από τον σκηνοθέτη τον συνάντησε ξανά στο «Ακρωτήρι», μαγαζί στο οποίο, όπως ανέφερε, συνέχισε να πηγαίνει.

«Εγώ είχα πει σε κάποιες κοπέλες να τον προσέχουν, μέσα μου όμως το είχα θάψει. Αν δεν γίνονταν το κίνημα metoo θα το είχα πάρει στο τάφο μου. Εκείνος με είχε πλησιάσει και μου είχε πει να μη λέω σε άλλα άτομα ότι είναι πέφτουλας. Τον είδα ξανά άλλη μια φορά στο Villa Mercedes. Πήγαινα εκεί γιατί γίνονταν κάποια συγκεκριμένα πάρτι. Μπορεί να πήγαινα και να ήμασταν στο ίδιο χώρο αλλά δε κάναμε παρέα. Τον Βαζάκα τον είδα το 2016 και δεν του μίλησα. Το καλό ήταν ότι μετά και οι δύο φύγανε από Αθήνα. Ο κ. Κωστόπουλος έκανε σίριαλ στην Κύπρο νομίζω» ανέφερε στην κατάθεσή της η κυρία Αθανασόπουλου, υποστηρίζοντας ακόμη ότι είχε μιλήσει και άλλες γυναίκες ηθοποιούς ανάμεσά τους και η Κατερίνα Διδασκάλου η οποία όπως είπε έδειξε να ξέρει το ποιον του κατηγορούμενου και προτίθεται να καταθέσει στη δίκη του.

Μάλιστα, η καταγγέλλουσα μετέφερε στο δικαστήριο και μαρτυρία άλλης κοπέλας από την Κύπρο, συνεργάτιδας του κατηγορούμενου, η οποία της είπε ότι υπάρχει καταγγελία σε βάρος του σκηνοθέτη για σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκου.

Πρόεδρος: Έχετε αντίληψη για άλλες καταγγελίες;

Έλενα Αθανασοπούλου: Έμαθα για μια κοπέλα που είχε μίσος απέναντι του. Αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί της. Της είπα ότι θα σου καταθέσω τη προσωπική μου εμπειρία και εκείνη αμέσως μου είπε «για τον Κωστόπουλο μιλάς; Τον θεωρώ βιαστή» μου είπε και μου ανέφερε ότι είχε μια σεξιστική συμπεριφορά. Η κοπέλα αυτή δεν εκλήθη στη δίκη αν και έχει καταθέσει στη προανάκριση. Αυτό ήταν πριν φτάσω στην Εισαγγελία. Είχα μάθει και για την κυρία Μαρκελα Γιαννάτου. Είχα μάθει πως και εκείνη είχε δεχθεί κάτι άσχημο από τον Κωστόπουλο. Και μου είπε θα καταθέσει. Εισαγγελέας: Θυμάστε πως βρεθήκατε στην πίσω θέση του οχήματος του κατηγορούμενου; Πως βρήκατε από το μαγαζί;

Έλενα Αθανασοπούλου: Δεν έχω εικόνα για μένα σταμάτησε ο χρόνος, προφανώς βγήκα υποβασταζομενη. Εγώ ξύπνησα πίσω στο αυτοκίνητο του κ. Κωστόπουλου και τον βρήκα πάνω μου. Ήμουν με ανεβασμένη τη φούστα μου και μου έλειπε το εσώρουχο. Εκείνος είχε κατεβάσει το παντελόνι του…. Ούρλιαζα για να τον σταματήσω. Του είπα να με πάει στο «Ακρωτήρι», γιατί εκεί θα ένιωθα ασφαλής με άλλους ανθρώπους δεν ήθελα να με πάει σπίτι.

Εισαγγελέας: Εκεί δεν ήταν και οι φίλοι του; Ήταν κάτι σαν λιοντάρι όπως λέτε και του είπατε να «πάμε στους φίλους μας»;

Έλενα Αθανασοπούλου: Ήθελα ασφάλεια, ήμουν σε αμόκ….

Εισαγγελέας: Δε νιώσατε εκεί τη ανάγκη να πείτε σε κάποιον κάτι;

Έλενα Αθανασοπούλου: Όχι ένιωθα βρώμικη και τώρα για μένα είναι ντροπιαστικό όλο αυτό. Έχω περάσει μέχρι να φτάσω εδώ από πολλά σκοτάδια. Αν το έλεγα στη κυρία Δρακάκη μπορεί να το μάθαιναν και άλλοι δεν ήθελα να ξέρουν πριν αποφασίσω.

Εισαγγελέας: Πώς σας βοήθησε το metoo;

Έλενα Αθανασοπούλου: Είναι αποτρόπαιες πράξεις αυτές που πρέπει να καταγγέλλονται και να τιμωρούνται, σου κατακρεουργούν τα όνειρα.

Εισαγγελέας: Και τότε (το 2010) δε θα έπρεπε να καταγγέλλονται;

Έλενα Αθανασοπούλου: Ναι. Ακόμη όμως και σήμερα εγώ μερικές φορές λέω γιατί το κατήγγειλα….

Εισαγγελέας: Μας είπατε ότι συνεχίζατε να διασκεδάζετε μετά το βιασμό που καταγγείλατε...

Έλενα Αθανασοπούλου: Όχι, κλείστηκα ένα μήνα στο σπίτι και δεν έβγαινα.

Να σημειωθεί ότι με την έναρξη της δίκης ο κατηγορούμενος σκηνοθέτης είχε αρνηθεί την κατηγορία του βιασμού και είχε μιλήσει για σεξουαλική πράξη με τη συναίνεση της καταγγέλλουσας.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων