Σερβετάλης. Mου είπαν ότι έχω καεί. Παλιά ήμουν με κόκκινα και μπλε μαλλιά κι ήμουν στο περιθώριο και τώρα λες ορθοδοξία κι είμαι πάλι στο περιθώριο | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σερβετάλης. Mου είπαν ότι έχω καεί. Παλιά ήμουν με κόκκινα και μπλε μαλλιά κι ήμουν στο περιθώριο και τώρα λες ορθοδοξία κι είμαι πάλι στο περιθώριο

Μίλησε για την πίστη στον Θεό και το πως ήρθε κοντά στην εκκλησία.

medlabnews.gr 

"Παλιά ήμουν με κόκκινα και μπλε μαλλιά πριν από το "Είσαι το ταίρι μου" κι ήμουν στο περιθώριο και τώρα λες ορθοδοξία, Θεός, σχέση, βιωματικά πράγματα κι είμαι πάλι στο περιθώριο" ανέφερε ο Άρης Σερβετάλης.

Ο Άρης Σερβετάλης κάθισε στον καναπέ του Στούντιο 4 το απόγευμα της Τρίτης και μίλησε για την πίστη στον Θεό και το πως ήρθε κοντά στην εκκλησία.

"Όσες συνεντεύξεις έχω δώσει, συνήθως συνδυάζονται με το θέατρο, με κάποια παράσταση. Είναι λίγο περίεργα στις συνεντεύξεις, μέσα σε μισή ώρα πρέπει να πεις πράγματα…", είπε στην έναρξη ο Άρης Σερβετάλης.

«Είναι δώρο η πίστη. Σου δίνεται αν έχεις προδιάθεση ή μια καλή κατάσταση που αναζητάς την αλήθεια. Μετά είναι θέμα εμπιστοσύνης. Από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία, αισθάνεσαι την αξία της λατρευτικής ζωής, των μυστηρίων, της εξομολόγησης. Είναι βιωματικά τα πράγματα και δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Λες ότι αυτό με ανασταίνει και δεν μπορείς να το εξηγήσεις» δήλωσε ο Άρης Σερβετάλης.

«Οι άλλοι άρχισαν να το βλέπουν ότι έχω τρελαθεί, έχω καεί, πάει αυτός έχει λαλήσει τελείως και δεν επικοινωνεί. Οι φίλοι μου είπανε ότι έχω ξεφύγει τελείως. Εγώ είπα ότι είχα ξεφύγει και τώρα κάπως έρχομαι. Τώρα είναι αντιστρόφως ανάλογα τα πράγματα. Παλιά ήμουν με κόκκινα και μπλε μαλλιά πριν από το «Είσαι το ταίρι μου» κι ήμουν στο περιθώριο και τώρα λες ορθοδοξία, Θεός, σχέση, βιωματικά πράγματα κι είμαι πάλι στο περιθώριο» ανέφερε ο Άρης Σερβετάλης.

Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου χαρακτήρισε μοναδικό τον τρόπο ντυσίματος και την εμφάνισή του, κι εκείνος απάντησε: "Για την εμφάνιση μού αρέσει κάθε φορά που είμαι σε μία παράσταση ή υποδύομαι έναν ρόλο να μπαίνω σε μία διαδικασία αλλαγής πάντα σε συνδυασμό με την αισθητική μου".

Κλείνοντας το συγκεκριμένο θέμα, ο Άρης Σερβετάλης είπε: «Σε μια απόφαση που παίρνω που είναι αρκετά σοβαρή και μπορεί να μην επηρεάζει μόνο τον εαυτό μου, αλλά και άλλους ανθρώπους, εκεί ζυγίζεις τι είναι το πιο σημαντικό. Εγώ θεωρώ ότι για μια κοινωνία το να διαχωρίζονται οι άνθρωποι είναι κάτι που εμένα δεν με αντιπροσωπεύει».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων