Responsive Ad Slot

Νίκος Πλακιάς. «Μας παρέσυρε η δημοσιότητα, δεν έπρεπε να πολιτικοποιηθούν τα Τέμπη» video

 

  medlabnews.gr 

Τρισάγιο σε εκδήλωση μνήμης έκανε η οικογένεια Πλακιά στην Καλαμπάκα, που έχασαν τρία κορίτσια στην τραγωδία των Τεμπών: Τις δίδυμες Χρύσα και θώμη, του Νίκου και της Σοφίας Πλακιά και την Αναστασία – Μαρία, κόρη του Δημήτρη Πλακιά. 

 Σε μια συγκινητική εκδήλωση, ο Νίκος Πλακιάς, πατέρας των δίδυμων κοριτσιών που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα των Τεμπών,&nbsp άφησε αιχμές για την διαχείριση του δυστυχήματος από όλους. «Τρία χρόνια μετά, οι ευθύνες βαραίνουν και μας» είπε με έμφαση και πρόσθεσε: «Μας παρέσυρε το ότι έπρεπε να ψάξουμε, μας παρέσυρε η δημοσιότητα. Διαφωνίες μεταξύ συγγενών, διαφωνίες νομικών, ερευνητών, διαφορετικές γνώμες. Αποπροσανατολιστήκαμε, χάσαμε την ουσία». 

 Ο Νίκος Πλακιάς εξέφρασε την αντίθεσή του για την πολιτικοποίηση των Τεμπών: «Μας χρωματίσανε. Το βάψανε το τρένο παιδιά. Το βάψανε μπλε, πράσινο, κόκκινο, μαύριο, ό,τι βόλευε τον καθένα. Η μισή συγκάλυψη, η άλλη μισή εκμετάλλευση. Η πολιτικοποίηση των Τεμπών δεν έπρεπε να γίνει, έπρεπε να την αποφύγουμε πάση θυσία». 


Απευθυνόμενος στους συγκεντρωθέντες, ο κ. Πλακιάς είπε: «Θα σας χρειαστούμε στα δικαστήρια, εμείς μέσα σ’ αυτά κι εσείς έξω από αυτά. Εκεί θα παλέψουμε να μπει και κάποιος επιτέλους φυλακή. Θα σταθούμε στη Χρύσα, στη Θώμη και στην Αναστασία. Δίνουμε σημείο συνάντησης στην έξοδο της πόλης μας, όταν εμείς θα μπαίνουμε στο δικαστήριο, το τελευταίο αυτοκίνητο θα ξεκινά από την Καλαμπάκα, αυτή θα είναι απάντηση για όλους και για όλα» τόνισε.

Ο Νίκος Πλακιάς επανέλαβε: «Δε ζητάμε εκδίκηση, ζητάμε αλήθεια, δε ζητάμε να μας λυπηθούν, ζητάμε να αλλάξει ό,τι πρέπει ώστε καμία άλλη μάνα κανένας άλλος πατέρας να μη σταθεί στη θέση που είμαι».

«Τα παιδιά μας δεν ήταν αριθμοί είχαν όνομα, είχαν φωνή είχαν μέλλον. Όσο μιλάμε και διεκδικούμε εκείνα δεν σιωπούν!» κατέληξε συγκινημένος.

Σπαρακτικές ήταν οι ομιλίες των δύο κοριτσιών: Της αδελφής των διδύμων, Αναστασίας Πλακιά και της ξαδέλφης της που μίλησαν για τις συζητήσεις τους, για τα όνειρα, τους φόβους και το μέλλον τους.

Στην Τανζανία η μοναχή πρώην ηθοποιός Ναταλία Λιονάκη. Έφυγε από την Κένυα και άλλαξε όνομα. Τι λέει η μητέρα της (video)

 medlabnews.gr

Σε αλλαγή ονόματος προχώρησε η Ναταλία Λιονάκη, συνεχίζοντας να ακολουθεί τον δρόμο της ιεραποστολής.

Η πρώην ηθοποιός από μοναχή Φεβρωνία μετονομάστηκε σε μοναχή Νεκταρία, ενώ αποφάσισε να εγκαταλείψει την Κένυα για να εγκατασταθεί σε περιοχή της Τανζανίας, όπου καταφεύγουν άνθρωποι που νοσούν από AIDS.

Το Εκκλησία Online έφερε στη δημοσιότητα φωτογραφίες της Ναταλίας Λιονάκη από την Ιερά Μονή Οσίας Μακρίνας στην νότια Τανζανία, στην οποία εκείνη έχει ενταχθεί με μία ακόμη μοναχή.

Ο Επίσκοπος Μπουκόμπας και δυτικής Τανζανίας, πνευματικός της Ναταλίας Λιονάκη, μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα», τη Δευτέρα 2 Μαρτίου, και αναφέρθηκε στο έργο που προσφέρουν οι μοναχές που στελεχώνουν το μοναστήρι στο οποίο βρίσκεται πλέον η πρώην ηθοποιός.

Όπως είπε: «Σε αυτό το μοναστήρι ζουν τέσσερις μοναχές, είναι τρεις από την Ελλάδα, από την Κρήτη και μία ιθαγενής μοναχή. Είναι ένα ιεραποστολικό μοναστήρι που βρίσκεται δίπλα ακριβώς στη λεγόμενη ''Σπιναλόγκα'' της Τανζανίας, εκεί δηλαδή που έχουν συγκεντρωθεί όλοι οι φορείς του AIDS. Οι αδερφές εκεί με πολλή θυσία, με πολλή αφοσίωση, με πολύ κόπο προσφέρουν ό,τι μπορούν στους ανθρώπους αυτούς. Τους κάνουν φαγητό, γίνεται μία κατήχηση και κάποιοι έχουν βαφτιστεί».

«Κρίμα, έχασε ένα τόσο ωραίο όνομα, τη Φεβρωνία», λέει η μητέρα της Ναταλίας Λιονάκη

Η μητέρα της, Τζένη, μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό», σημειώνοντας: «Κρίμα, έχασε τόσο ωραίο όνομα, τη Φεβρωνία. Τώρα για γέλια είμαστε ή για κλάματα; Δεν με αφορά το θέμα πια. Νομίζεις ότι όλοι αυτοί που είναι με τους παπάδες είναι με τον Θεό; Εγώ απέδειξα ότι δεν είναι. Θες να πεις ότι αν νηστεύεις, θα πει ότι είσαι καλός χριστιανός; Ο Χριστός δεν έλεγε ούτε να πηγαίνω να φιλάω τις εικόνες, ούτε να νηστεύω από το πρωί ως το βράδυ».

«Είναι η κόρη μου αυτό; Αφού δεν έχει μάνα. Εγώ είμαι κατά σάρκαν μάνα. Έτσι δεν είπαν; Δηλαδή τη γέννησα, την παράτησα και μεγάλωσε μόνη της. Τη ζωή μου όλη την είχα αφιερωμένη στο παιδί μου. Στη ζωή μου όσο μεγάλωνα αυτό το παιδί, δεν είχα πρόγραμμα για μένα. Το πρόγραμμά μου ήταν το πρόγραμμα του παιδιού μου. Τι θα φάει , τι ώρα θα διαβάσει, τι ώρα θα κοιμηθεί, τι ώρα θα κάνει μπάνιο, πώς θα την σπουδάσω. Δεν είχα άλλο πρόγραμμα στη ζωή μου. Αρρώσταινα και εγώ δεν πήγαινα στον γιατρό. Δεν είχα χρόνο για να παώ στον γιατρό. Έπρεπε τον χρόνο μου να τον δίνω στο παιδί μου. Η αχαριστία στο μεγαλείο της. Ε το πήρα απόφαση. Αφου δεν έχει αυτή μάνα, έχω εγώ κόρη; Τις φωτογραφίες της τις έχω βάλει σε ένα συρτάρι και το έχει κλείσει. Δεν αξίζει τον κόπο», πρόσθεσε στη συνέχεια.

ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ: Κοινωνική Δράση Ενημέρωσης στην Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας

ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ: Κοινωνική Δράση Ενημέρωσης στην Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας
medlabnews.gr iatrikanea

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία- ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ διοργανώνει ανοιχτή κοινωνική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την παχυσαρκία, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας (4 Μαρτίου 2026), με στόχο την ανάδειξη της ανάγκης πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και ολιστικής υποστήριξης των ατόμων που ζουν με παχυσαρκία.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026, (09:00–17:00) εντός του Σταθμού ΜΕΤΡΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, έξω από την αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων.

H σημαντική αυτή κοινωνική δράση γίνεται με την ευγενική χορηγία της NOVO NORDISK και έχει την αιγίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, της Περιφέρειας Αττικής, του Συλλόγου Διατροφολόγων-Διαιτολόγων Ελλάδας, της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Παχυσαρκίας και της Εταιρείας Μεταβολισμού, Διατροφής και Ευζωίας. Έχει επίσης την υποστήριξη της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ.

Η παχυσαρκία δεν αποτελεί απλώς ζήτημα αισθητικής ή προσωπικής επιλογής. Είναι μια χρόνια, πολυπαραγοντική νόσος, που επηρεάζεται από γενετικούς, μεταβολικούς, περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και ψυχολογικούς παράγοντες και συνδέεται με σοβαρές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία, όπως καρδιαγγειακά νοσήματα, σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, μυοσκελετικά προβλήματα και διαταραχές ψυχικής υγείας. Τέλος η παχυσαρκία αποτελεί αποδεδειγμένο, μείζονα παράγοντα κινδύνου για την εμφάνιση πολλών τύπων καρκίνου.

Η παχυσαρκία απαιτεί μακροχρόνια, εξατομικευμένη και πολυεπιστημονική προσέγγιση. Η πρόσβαση σε αξιόπιστη πληροφόρηση, σε επαγγελματίες υγείας και σε δομές υποστήριξης είναι θεμελιώδης για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που ζουν με τη νόσο.

Παρά τη σοβαρότητά της, τα άτομα με παχυσαρκία συχνά βιώνουν κοινωνικό στιγματισμό, διακρίσεις και ενοχοποίηση, γεγονός που λειτουργεί αποτρεπτικά στην αναζήτηση ιατρικής βοήθειας. Η ενημέρωση και η ενίσχυση ενός περιβάλλοντος αποδοχής και υποστήριξης αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της νόσου και προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται η δραστηριοποίηση της ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ σε όλη τη χώρα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης:
Μέλη του Συλλόγου και επαγγελματίες υγείας θα ενημερώνουν το κοινό για:
τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας,
τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής,
τους σύγχρονους τρόπους πρόληψης, αντιμετώπισης και θεραπείας.
Θα διανέμεται πολυθεματικό ενημερωτικό υλικό, συμπεριλαμβανομένου ειδικού εντύπου με διατροφικές συμβουλές, με την επιστημονική επιμέλεια του Συλλόγου Διατροφολόγων-Διαιτολόγων Ελλάδας.
Για τα παιδιά θα υπάρχουν επιδαπέδια παιχνίδια με έμφαση στην πρόληψη της παχυσαρκίας και στην προαγωγή ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ενισχύοντας τη γνώση μέσα από το παιχνίδι.

Μέσα από τις συγκεκριμένες κοινωνικές δράσεις επιδιώκεται:
Η ενίσχυση της γνώσης και της πρόληψης για την παχυσαρκία.
Η ενθάρρυνση και η έγκαιρη αναζήτηση βοήθειας.
Η καταπολέμηση του στίγματος και των προκαταλήψεων.
Και να σταλεί ένα σαφές μήνυμα ότι

Η παχυσαρκία είναι νόσος που αντιμετωπίζεται και κανείς δεν πρέπει να σηκώνει αυτό το βάρος μόνος του.

Γι’ αυτό ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΜΑΖΙ, Κάνουμε σήμερα την αρχή!!

Η ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν ενεργά στις δράσεις και να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας ενημερωμένης, υποστηρικτικής και απαλλαγμένης από διακρίσεις.

7ο Σχολείο της Ελληνικής Φλεβολογικής Εταιρείας: Οι νέες θεραπείες για θρόμβωση και κιρσούς

7ο Σχολείο της Ελληνικής Φλεβολογικής Εταιρείας: Οι νέες θεραπείες για θρόμβωση και κιρσούς
medlabnews.gr iatrikanea

Οι φλεβικές παθήσεις συγκαταλέγονται στα συχνότερα προβλήματα αγγειακής υγείας, με τη χρόνια φλεβική νόσο να το 64% των ενηλίκων στην Ελληνική επικράτεια, ενώ η φλεβική θρόμβωση καταγράφει 1–2 νέα περιστατικά ανά 1.000 άτομα ετησίως. Με αυτά τα δεδομένα στο επίκεντρο, η Ελληνική Φλεβολογική Εταιρεία διοργανώνει το 7ο Σχολείο της στις 27 και 28 Φεβρουαρίου 2026 στην Αράχοβα, παρουσιάζοντας τις νεότερες εξελίξεις στη διάγνωση, πρόληψη και θεραπεία των φλεβικών παθήσεων.

Με στόχο την ενίσχυση της επιστημονικής γνώσης και τη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών, η Ελληνική Φλεβολογική Εταιρεία διοργανώνει το 7ο Σχολείο της στις 27 και 28 Φεβρουαρίου 2026 στην Αράχοβα.

Η φλεβική θρόμβωση αποτελεί μία σοβαρή αγγειακή κατάσταση, η οποία μπορεί να εξελιχθεί σε πνευμονική εμβολή εάν δεν διαγνωστεί και αντιμετωπιστεί έγκαιρα. Στο πλαίσιο της διήμερης επιστημονικής συνάντησης θα παρουσιαστούν τα επικαιροποιημένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με τους παράγοντες κινδύνου, τις θρομβοφιλίες και τη σύγχρονη χρήση των αντιπηκτικών φαρμάκων, καθώς και οι νέες ενδαγγειακές τεχνικές, όπως η μηχανική θρομβεκτομή και η τοποθέτηση stent.

Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις ελάχιστα επεμβατικές μεθόδους αντιμετώπισης κιρσών και ευρυαγγειών, οι οποίες επιτρέπουν ταχύτερη αποκατάσταση και βελτιωμένο λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα. Οι σύγχρονες τεχνικές θερμικής και μη θερμικής κατάλυσης, καθώς και οι εξελίξεις στη σκληροθεραπεία, αλλάζουν τα δεδομένα στη διαχείριση της χρόνιας φλεβικής νόσου.

Στη διοργάνωση συμμετέχουν πανεπιστημιακοί και διακεκριμένοι αγγειοχειρουργοί από μεγάλα νοσοκομεία της χώρας, καθώς και προσκεκλημένοι ομιλητές από το εξωτερικό, ενισχύοντας τη διεθνή διάσταση της επιστημονικής ανταλλαγής.

Οι φλεβικές παθήσεις επηρεάζουν ιδιαίτερα άτομα με καθιστική ζωή, παχυσαρκία, ογκολογικά νοσήματα ή ιστορικό θρόμβωσης, γεγονός που καθιστά την ενημέρωση και την πρόληψη κρίσιμες για τη δημόσια υγεία. Το 7ο Σχολείο της Ελληνικής Φλεβολογικής Εταιρείας φιλοδοξεί να συμβάλει ουσιαστικά στη βελτίωση της κλινικής πρακτικής και, τελικά, στην ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των ασθενών.

Δράση της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στην Σαντορίνη: «Ημέρες Ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη: Από το Χθες έως το Αύριο»

Δράση της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ στην Σαντορίνη: «Ημέρες Ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη: Από το Χθες έως το Αύριο»
medlabnews.gr iatrikanea

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ), σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Θήρας, πραγματοποιεί ένα διήμερο δράσεων ενημέρωσης και πρόληψης στο νησί της Σαντορίνης, την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2026.

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της δράσης «Ημέρες Ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη» στη Λευκάδα, η Ομοσπονδία «σαλπάρει» για τη Σαντορίνη, με στόχο την έγκυρη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του πληθυσμού, την έγκαιρη διάγνωση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με Διαβήτη.

Σχετικά με την πρωτοβουλία, ο Πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, κ. Δαραμήλας Χρήστος δήλωσε:

«Η ενημέρωση ξεκινά από τα σχολεία και φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Με τη δράση μας στη Σαντορίνη, επιδιώκουμε να ευαισθητοποιήσουμε τη νέα γενιά για τη σημασία της σωστής διατροφής και να προσφέρουμε στην τοπική κοινωνία πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες, προετοιμάζοντας το «αύριο» της θεραπείας».

Πρόγραμμα Δράσεων

Ø Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου: Ενημερωτικές επισκέψεις στα σχολεία

Κλιμάκιο της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ θα επισκεφθεί δύο Δημοτικά σχολεία και ένα Γυμνάσιο του νησιού (Δημοτικό Φηρών - Θήρας, Δημοτικό Μεσαριάς - Βόθωνα, Γυμνάσιο Εμπορείου Θήρας)

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ομιλίες για:
την πρόληψη της παχυσαρκίας και τη σημασία του σωστού πρωινού
την καθημερινότητα ενός φίλου με Διαβήτη στην τάξη

· τον ρόλο του σχολικού νοσηλευτή στη διαχείριση του Διαβήτη εντός της σχολικής μονάδας
Διανομή του εκπαιδευτικού εντύπου «Μαθαίνω για τον Διαβήτη» και εκπαιδευτικού διαδραστικού παιχνιδιού στους μαθητές

Ø Σάββατο 28 Φεβρουαρίου (10:00 – 13:00): Δωρεάν μετρήσεις γλυκόζης

Στην κεντρική πλατεία των Φηρών, ομάδα εκπροσώπων της Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ. και νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Θήρας θα πραγματοποιούν δωρεάν μετρήσεις γλυκόζης αίματος και θα παρέχουν συμβουλές πρόληψης στους πολίτες.

Ø Σάββατο 28 Φεβρουαρίου (17:30 – 20:00): Κεντρική Ημερίδα

Η δράση κορυφώνεται στο Εντευκτήριο Εστίας Πύργου Καλλίστης, με την επιστημονική ημερίδα «Σακχαρώδης Διαβήτης: Από το χθες έως το αύριο».

Στην εκδήλωση, την οποία θα τιμήσουν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Εκκλησίας, της Περιφερειακής και Δημοτικής Αρχής, αλλά και επιστημονικών φορέων του νησιού, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εισηγήσεις:

«Σακχαρώδης Διαβήτης: Τι είναι και τι προκαλεί», Χρήστος Δαραμήλας, PhD, MSc , Βιολόγος – Φαρμακολόγος, Πρόεδρος της Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.
«Οι νεότερες εξελίξεις στα μεταβολικά νοσήματα: Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 1 κ 2 και Παχυσαρκία», Ευάγγελος Φουστέρης - Ειδικός Παθολόγος – Διαβητολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών

· «Η νοσηλευτική εκπαίδευση στη χρήση ιατροτεχνολογικών προϊόντων (Ι/Π)», Σμαραγδή Μπουλαζέρη, MSc, Ειδικευμένη Νοσηλεύτρια στον Διαβήτη, με εξειδίκευση στα συστήματα συνεχούς καταγραφής γλυκόζης (CGM) και στις αντλίες ινσουλίνης
«Σακχαρώδης Διαβήτης: από τον περιορισμό στην εξατομίκευση», Ελευθερία Χάλαρη, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
«Η νομοθεσία του Διαβήτη σήμερα», Χριστίνα Ντάφη, Νομική Σύμβουλος Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.

Η πραγματοποίηση της εκδήλωσης κατέστη δυνατή χάρη στην ευγενική υποστήριξη των εταιρειών:

Abbott,

Novo Nordisk

Eifron

The Medline (Sibionics)

Medtrust (Wellion)

Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ προσκαλεί όλους τους κατοίκους της Σαντορίνης να παρευρεθούν και να συμμετάσχουν στις δράσεις, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ότι η γνώση και η πρόληψη αποτελούν τα ισχυρότερα όπλα απέναντι στον Σακχαρώδη Διαβήτη.

Προφυλακιστέο το ζευγάρι που φέρεται ότι έφαγε 1 εκατ. ευρώ από 79 επιχειρηματία και αυτοκτόνησε

 medlabnews.gr

Στη φυλακή οδηγούνται η 50χρονη «μεσίτρια» και ο 57χρονος σύντροφος της για όσα τους αποδίδονται αναφορικά με την αυτοχειρία του 79χρονου επιχειρηματία και αυτοδιοικητικού παράγοντα, στο Ηράκλειο.

Οι δύο κατηγορούμενοι φέρονται να εξαπάτησαν τον 79χρονο επιχειρηματία και να τού απέσπασαν σταδιακά ποσό άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ, μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο του 1,5 έτους.

Όπως αναφέρει το cretalive.gr, μετά από πολύωρη διαδικασία οι δύο κατηγορούμενοι κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι μετά την απολογία τους ενώπιον της αρμόδιας ανακρίτριας Ηρακλείου.

Ο 79χρονος επιχειρηματίας κατονομάζει την 50χρονη στο 6σέλιδο ιδιόχειρο σημείωμα που άφησε στον πάγκο της κουζίνας πριν βγει στην αυλή και δώσει τέλος στη ζωή του, τα ξημερώματα της 22ας Δεκεμβρίου, ως μόνη υπεύθυνη για την καταστροφή του.

Την είχε γνωρίσει μέσω ενός επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στη βόρεια Ελλάδα και φέρεται να τον είχε πείσει ότι έχει τον τρόπο και τις γνωριμίες να τον βγάλει από το αδιέξοδο των πλειστηριασμών και ότι γνώριζε τους κατάλληλους ανθρώπους να αποδεσμεύσει τα περιουσιακά του στοιχεία.

Η 50χρονη φέρεται να τον είχε πείσει, όπως αναφέρεται στη δικογραφία, ότι υπήρχε μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον από Γερμανική εταιρεία για την εξαγορά ακινήτων έναντι ποσού άνω των 15 εκατομμυρίων ευρώ.

Από καταθέσεις προκύπτει ότι όποιος έλεγε στον επιχειρηματία κάτι εναντίον της 50χρονης, αμέσως τον κρατούσε σε απόσταση, μην επιτρέποντας σε κανέναν να καταρρίψει τις ελπίδες και τα σχέδια του.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, λίγες ημέρες δηλαδή πριν αυτοκτονήσει, ο επιχειρηματίας επισκέφθηκε το σπίτι φίλου του επιχειρηματία και ήπιαν καφέ. Ο άνθρωπος αυτός τόν είχε προειδοποιήσει ευθέως.

Έτυχε να την γνωρίσει σε ένα κοινό τραπέζι που έγινε το 2020 στον Ωρωπό. Σε αυτό το τραπέζι ήταν και ο φίλος και συγκατηγορούμενός της. Είχε ρωτήσει τότε τρίτους για το ζευγάρι, καθώς δεν είχε σχηματίσει καλή εντύπωση.

Ο επιχειρηματίας φέρεται να είπε στον 79χρονο αυτόχειρα να φύγει μακριά, όμως δεν εισακούστηκε. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές αλλά και μαρτυρίες από το περιβάλλον του, ο 79χρονος από την ημέρα εκείνη ουσιαστικά αποκόπηκε από τον φίλο του, κρατώντας τον σε απόσταση.

«Δεν σε άκουσα… Την πάτησα» ήταν τα λόγια του 79χρονου προς τον φίλο του όταν τον επισκέφθηκε στο σπίτι του, δείχνοντας εμφανώς την απογοήτευση και την απόγνωση του.

Βάσει των στοιχείων της δικογραφίας, ο επιχειρηματίας φέρεται να συναντήθηκε με την 50χρονη δέκα φορές στην Αθήνα, σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Η πρώτη συνάντηση τοποθετείται χρονικά στις 30 Οκτωβρίου και η τελευταία τον Απρίλιο του 2025.

Από την έρευνα των αστυνομικών του Α.Τ. Μαλεβιζίου φέρεται να προκύπτει ότι σε κάθε ταξίδι του στην Αθήνα ο επιχειρηματίας έδινε στη μεσίτρια μεγάλα χρηματικά ποσά για να προχωρήσει τις διαδικασίες.

Οι συναντήσεις αυτές, κατά τα στελέχη της ΕΛΑΣ, διασταυρώνονται πολλαπλώς από διαφορετικές πηγές: κρατήσεις αεροπορικών εταιριών, κρατήσεις διαμονής ξενοδοχείου, μαρτυρικές καταθέσεις της συντρόφου του 79χρονου, η οποία είχε άμεση εικόνα της όλης κατάστασης, των επαφών και των συζητήσεων, αλλά και του επιχειρηματία που τελικά προχώρησε στην σύναψη σύμβασης δανείου με τον 79χρονο, καθώς ο τελευταίος είχε φθάσει να δανειστεί από εκείνον σταδιακά ένα πακέτο άνω του μισού εκατομμυρίου ευρώ.

Η κατηγορούμενη θα ταξίδευε την επομένη της σύλληψής της στη Γερμανία Επί δύο μήνες οι αστυνομικοί του Α.Τ Μαλεβιζίου δούλευαν αθόρυβα την υπόθεση, λαμβάνοντας καταθέσεις και αναζητώντας κάθε δυνατό στοιχείο. Σκοπίμως απέφυγαν να ζητήσουν να καταθέσει ο άνθρωπος που έφερε σε επαφή την 50χρονη με τον 79χρονο αυτόχειρα για να μη διαρρεύσει το παραμικρό.

Πρόκειται για επιχειρηματία στη Βόρεια Ελλάδα. Η έρευνα τους όμως δεν μπορούσε να τραβήξει χρονικά περισσότερο, καθώς ενημερώθηκαν ότι η 50χρονη θα ταξίδευε στη Γερμανία στις 27 Φεβρουαρίου, δηλαδή την επομένη της σύλληψης της.

Υπήρχε σχετική κράτηση, σύμφωνα με την οποία θα αναχωρούσε νωρίς το πρωί της Παρασκευής. Αυτό το στοιχείο επίσπευσε τις εξελίξεις και κλιμάκιο του ΑΤ Μαλεβιζίου ταξίδεψε μέχρι την Εύβοια, όπου εντόπισαν την 50χρονη και τον 57χρονο σύντροφο της.

Για την υπόθεση έχει υποβληθεί αίτημα άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών οπότε και θα ελεγχθεί το περιεχόμενο μηνυμάτων, διαδικτυακών εφαρμογών και e-mails τόσο στα κινητά των δύο κατηγορουμένων όσο και του αυτόχειρα.

Επίσης έχει ζητηθεί και η δημοσιοποίηση των στοιχείων με εισαγγελική διάταξη. Τις εξελίξεις παρακολουθεί στενά η οικογένεια του αυτόχειρα που ζητά την αλήθεια και δικαίωση.

Ο δικηγόρος Νίκος Καραγιάννης έχει υποβάλλει αίτημα ακυρότητας της διενεργούμενης προδικασίας για τον 57χρονο, υποστηρίζοντας ότι κακώς ασκήθηκε ποινική δίωξη στον εντολέα του καθώς, όπως υποστηρίζει, δεν προκύπτει κανένα στοιχείο που να τον συνδέει με τις αποδιδόμενες κατηγορίες. «Η μοναδική σχέση του με την υπόθεση είναι η σχέση συντροφικότητας με την 50χρονη συγκατηγορούμενη του», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ελεύθερος ο 18χρονος που σκότωσε τον πατέρα του στην Λέρο

 medlabnews.gr iatrikanea

Πολύωρη ήταν η απολογία του 18χρονου από τη Λέρο, ο οποίος βρέθηκε σήμερα Τρίτη (03.03.2026) ενώπιων του ανακριτή στην Κω, για την δολοφονία του 49χρονου πατέρα του.

Την 26η Φεβρουαρίου, πατέρας και γιος φέρεται να διαπληκτίστηκαν έντονα και να άρχισαν να εκτοξεύουν μεταλλικά εργαλεία και αντικείμενα ο ένας προς τον άλλον. Ένα από αυτά χτύπησε τον 50χρονο στο κεφάλι, προκαλώντας του θανάσιμο τραυματισμό.

Ο ανήλικος, σε μια προσπάθεια να απομακρύνει τις υποψίες, φέρεται να παρουσίασε το περιστατικό ως ατύχημα, φωνάζοντας στους εργαζόμενους του συνεργείου: «Βοήθεια, φωνάξτε ένα ασθενοφόρο, έχει χτυπήσει ο πατέρας μου». Ο 50χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο της Λέρου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε έρευνα, με τον γιο να φέρεται πως ομολόγησε το έγκλημα υπό το βάρος των πράξεών του.

Όπως περιγράφουν άνθρωποι που τους γνώριζαν, το περιστατικό δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Ο πατέρας για πολλά χρόνια ήταν κακοποιητικός με τον ανήλικο, ενώ ο 18χρονος είχε δείξει παραβατική συμπεριφορά, με τους δύο να τσακώνονται συνεχώς.

Οι καυγάδες πατέρα και γιου, είχαν ξεκινήσει εδώ και χρόνια κι είχαν καταγραφεί επίσημα σε αναφορές που έγιναν τόσο προς το «Χαμόγελο του Παιδιού» όσο και στις αρμόδιες αστυνομικές Αρχές.

Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή της Κω αφέθηκε ελεύθερος σήμερα μετά από την πολύωρη απολογία ο 18χρονος από τη Λέρο, ο οποίος ομολόγησε τη δολοφονία του πατέρα του, τον οποίο τραυμάτισε ο ίδιος θανάσιμα το απόγευμα της Πέμπτης 26 Φεβρουαρίου, πετώντας του μεταλλικό αντικείμενο στο κεφάλι.

Εισαγγελέας και ανακριτής αποφάσισαν από κοινού να αφεθεί ελεύθερος με μοναδικό όρο να παρακολουθήσει συνεδρίες από ψυχολόγο στο κρατικό θεραπευτήριο της Λέρου.

Ο 18χρονος, περιέγραψε αναλυτικά στον ανακριτή τα όσα διαδραματίστηκαν στον καβγά που είχε με τον πατέρα υποστηρίζοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να τον σκοτώσει.

Οι καβγάδες πατέρα και γιου είχαν ξεκινήσει εδώ και χρόνια κι είχαν καταγραφεί επίσημα σε αναφορές που έγιναν τόσο προς το «Χαμόγελο του Παιδιού» όσο και στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές.

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων