Σταύρος Ζαλμάς: Έπαθα φυματίωση και καρκίνο στο στόμα όταν δούλευα σε τράπεζα | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Σταύρος Ζαλμάς: Έπαθα φυματίωση και καρκίνο στο στόμα όταν δούλευα σε τράπεζα

Ο δημοφιλής και πλέον διεθνής ηθοποιός Σταύρος Ζαλμάς μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε την περίοδο που εργαζόταν σε τράπεζα

medlabnews.gr iatrikanea 

Ο δημοφιλής και πλέον διεθνής ηθοποιός Σταύρος Ζαλμάς μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε την περίοδο που εργαζόταν σε τράπεζα πριν ακόμα αποφασίσει να ασχοληθεί με την υποκριτική σε εκπομπή της ΕΡΤ2, σε μια απροσδόκητη και εντυπωσιακή αφήγηση της ζωής του.

«Ήμουν υπάλληλος καριέρας. Ήταν και οι δύο γονείς μου και οι συγγενείς μου στην τράπεζα. Ήταν κάτι σαν παράδοση. Ήταν δεδομένο ότι θα ακολουθήσουμε αυτό το επάγγελμα, διότι τότε ήταν ένα πολύ καλό επάγγελμα με πολύ καλές προοπτικές και αποδοχές. Υπήρχε και υπόληψη στην κοινωνία αν ήσουν τραπεζικός υπάλληλος. Ήταν οι περιζήτητοι γαμπροί. Εγώ δεν ήθελα βέβαια. Ήθελα από μικρός να γίνω ηθοποιός» εξομολογήθηκε και πρόσθεσε:

«Ήμουν εννέα χρόνια. Πολλά. Το ήξερα από μικρός ότι ήθελα να γίνω ηθοποιός, αλλά δεν το δέχτηκαν οι δικοί μου. Με έβαλαν με το ζόρι στην τράπεζα. Κάποια στιγμή σπούδασα κρυφά. Δούλεψα κρυφά στο θέατρο. Είχε φύγει ο πατέρας μου. Κάποια στιγμή ζήτησα από την τράπεζα άδεια άνευ αποδοχών για να κατέβω στην Κρήτη να παίξω έναν ρόλο. Δε μου έδωσαν την άδεια κι έφυγα, πήγα στην Κρήτη, δέσμευσα τον εαυτό μου με συμβόλαιο στο Δημοτικό Θέατρο Χανίων. Δεν γύρισα ποτέ, με απέλυσαν λόγω αδικαιολόγητης απουσίας για 30 ημέρες και τότε πήρα τη μητέρα μου και της το είπα. Μου έκανε ψυχολογικούς εκβιασμούς, "Αν φύγεις από την τράπεζα, θα πεθάνω"» τόνισε και συμπλήρωσε: «Στην τράπεζα κακοπερνούσα».

«Με έπνιγε και δεν ήταν μόνο αυτό. Είχα μέσα μου τη φλόγα της υποκριτικής που με έκαιγε. Κουβαλούσα πάρα πολύ δύσκολα τον Ζαλμά μέσα μου. Το πρώτο σύμπτωμα ήταν η απώλεια της λίμπιντο σε μια νεαρή ηλικία. Το δεύτερο ήταν η βλεφαρόπτωση, μου έπεφταν τα μαλλιά, αδυναμία να ξυπνήσω το πρωί, εν συνεχεία καρκίνος και φυματίωση. Όλα αυτά προς το τέλος της θητείας μου, λίγο πριν παραιτηθώ. Έξι μήνες μετά την παραίτησή μου δεν είχαν αφήσει κανένα ίχνος. Για τη φυματίωση έκανα θεραπεία» είπε ο Σταύρος Ζαλμάς

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων