Συγκλονίζει ο ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης με το εγκεφαλικό που του άλλαξε τη ζωή. Με έσωσε ο Κώστας Σπυρόπουλος (video) | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Συγκλονίζει ο ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης με το εγκεφαλικό που του άλλαξε τη ζωή. Με έσωσε ο Κώστας Σπυρόπουλος (video)

medlabnews.gr iatrikanea 

Ο Χρήστος Βαλαβανίδης έχει διαγράψει αξιόλογη καλλιτεχνική διαδρομή με σημαντικές ερμηνείες τόσο στο θέατρο, όσο στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Ο Χρήστος Βαλαβανίδης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή “Στούντιο 4” το απόγευμα της Τετάρτης. Ο αγαπημένος ηθοποιός συγκλόνισε με την εξομολόγηση για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, το οποίο του άλλαξε τη ζωή.

Με έσωσε ο Κώστας Σπυρόπουλος

«Στα καμαρίνια, πριν την παράσταση έχασα τον κόσμο. Έπεσα σε μία γωνία, με βούτηξε ο Κώστας Σπυρόπουλος, με πήγε στο νοσοκομείο και με έσωσε. Με πήρε εγκαίρως στο νοσοκομείο και με πρόλαβαν» είπε αρχικά.

«Δεν ξέρω πόσο τυχαία ή της μοίρας είναι. Αλλοίωσα αρκετά τον χαρακτήρα μου, την συμπεριφορά μου. Πριν το εγκεφαλικό ήμουν πολύ οξύθυμος, είχα λόγους, κάτι δεν μου άρεσε. Όταν υποτιμούσαν την νοημοσύνη μου γινόμουν έξαλλος, έβριζα, και θύμωνα και ήμουν επιθετικός. Δεν έδειρα κανέναν, ούτε έδωσα χαστούκι αλλά είχα αιχμηρή γλώσσα. Άλλαξε μόνο του, όπως και το ότι αδυνάτισα και έχασα 20 κιλά. Δεν με ένοιαζε που έχανα τις φιλίες, είμαι λίγο αυτάρκης, εγωκεντρικός και το παραδέχομαι. Αλλά και καλό παιδί, ειλικρινής και πολύ τίμιος μέχρι αηδίας. Δεν λέω ψέματα μεγάλα για να κερδίσω κάτι, να κρατάω τον λόγο. Εάν εξαπάτησα κάποιον θα το έλεγα. Προφανώς και αδίκησα κόσμο, το υποπτεύομαι» συνέχισε.

Kαι πρόσθεσε:

“Δεν ξέρω πόσο τυχαία ή πόσο της μοίρας είναι κάποια πράγματα. Αυτό αλλοίωσε αρκετά τον χαρακτήρα μου και την συμπεριφορά μου. Ήμουν πολύ οξύθυμος, πάρα πολύ οξύθυμος πριν από το εγκεφαλικό. Ήμουν υβριστής και γινόμουν έξαλλος με πράγματα που υποτιμούσαν την νοημοσύνη μου. Έβριζα, θύμωνα και ήμουν επιθετικός. Δεν έδειρα ποτέ κανέναν βέβαια ούτε και έδωσα ποτέ χαστούκι σε κανέναν παρόλο που θα ήθελα αλλά είχα πολύ αιχμηρή γλώσσα. Σπάει κόκαλα η γλώσσα ως γνωστόν» πρόσθεσε ακόμα ο Χρήστος Βαλαβανίδης στο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο της δημόσιας τηλεόρασης. «Από αυτό μπορεί να έχανα και φιλίες αλλά δεν με ένοιαζε. Είμαι λίγο αυτάρκης, αυτεξούσιος, εγωκεντρικός και το παραδέχομαι αλλά είμαι και καλό παιδί”.

Τέλος, ο Χρήστος Βαλαβανίδης δήλωσε ότι: «Η γυναίκα μου με χαίρεται καλύτερα τώρα. Έχω γίνει λίγο πιο ευχάριστος και το εύχομαι να το δεχτεί ότι είμαι ευχάριστος».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων