Τέλος η χρήση του κινητού κατά την οδήγηση. Με ποιο τρόπο θα μπλοκάρονται οι συσκευές | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Τέλος η χρήση του κινητού κατά την οδήγηση. Με ποιο τρόπο θα μπλοκάρονται οι συσκευές

Η χρήση του κινητού τηλεφώνου την ώρα που οδηγούμε αποτελεί επικίνδυνο συνδυασμό

medlabnews.gr iatrikanea

Η χρήση του κινητού τηλεφώνου την ώρα που οδηγούμε αποτελεί επικίνδυνο συνδυασμό και για αυτό τον λόγο η Google θέλει να περιορίσει την χρήση του.

Μια στιγμή απροσεξίας από τον οδηγό μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες, ενώ δεν είναι λίγα τα δυστυχήματα που προκαλούνται από μία τέτοια συνθήκη. Πολλές φορές η απροσεξία του οδηγού προέρχεται από τις φορητές συσκευές που έχει στην κατοχή του, όπως το κινητό τηλέφωνο ή το έξυπνο ρολόι που φοράει. Βλέπετε, όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι, τα μάτια μας πρέπει να είναι διαρκώς στραμμένα στο δρόμο και όχι στις οθόνες των συσκευών γύρω μας.

Για αυτόν τον πολύ σημαντικό λόγο, η Google κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιεί ότι η χρήση κινητών συσκευών όταν οδηγούμε θα πρέπει να περιοριστεί, παρά το γεγονός ότι ορισμένες έξυπνες συσκευές διαθέτουν ειδικές ρυθμίσεις κατά την οδήγηση.

Όπως μάλιστα αναφέρουν ευρωπαϊκά Μέσα, η Google αναφέρει ότι οι έξυπνες συσκευές θα πρέπει να παρέχουν μόνο πληροφορίες πλοήγησης στον οδηγό και τίποτα άλλο. Αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιπες λειτουργίες των smartphones θα πρέπει να μπλοκάρονται αυτόματα για να μειωθεί η απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Για να το πετύχει αυτό η Google, προχώρησε στην δημιουργία μίας νέας τεχνολογίας που αφορά τον έλεγχο των λειτουργιών των φορητών συσκευών κατά την οδήγηση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα συσκευών, από κινητά τηλέφωνα μέχρι και έξυπνα γυαλιά.

Η νέα αυτή τεχνολογία λειτουργεί μέσω των ενσωματωμένων αισθητήρων των συσκευών, με το κεντρικό σύστημα λειτουργίας να μπορεί να καθορίσει εάν ο χρήστης οδηγεί. Για παράδειγμα, όταν το όχημα αρχίζει να κινείται και να αναπτύσσει ταχύτητα, οι αισθητήρες θα στέλνουν συγκεκριμένα δεδομένα στο σύστημα, με αποτέλεσμα η πρόσβαση στην οθόνη των συσκευών να περιορίζεται αμέσως και να επιτρέπεται η χρήση τους μέχρι να ακινητοποιηθεί.

Αναντίλεκτα, ορισμένες λειτουργίες και πληροφορίες που είναι απαραίτητες στους οδηγούς και αφορούν την πλοήγηση, θα μπορούν να ενεργοποιηθούν κατά την οδήγηση, αλλά όλες οι άλλες λειτουργίες και εφαρμογές θα διακόπτονται.

Ο οδηγός θα μπορεί πάντως να χειρίζεται τις περισσότερες από τις λειτουργίες του smartphone του μέσω φωνητικών εντολών, εφόσον βέβαια το έχει συνδέσει με το σύστημα πολυμέσων του οχήματός του. Με τον τρόπο αυτό θα μπορεί να επικοινωνήσει, χωρίς να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο.

Στόχος της Google είναι να σταματήσει εντελώς ο χειρισμός του κινητού τηλεφώνου από τη συσκευή μέσα στο αυτοκίνητο και κυρίως, να αποτραπεί από τους οδηγούς να στέλνουν γραπτά μηνύματα μέσω των διαφόρων εφαρμογών του smartphone - ένας ιδιαίτερα δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια.

Ολλανδία: Πρόστιμο 380 ευρώ για χρήση κινητού στην οδήγηση

Οι οδηγοί οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ολλανδίας με το κινητό στο χέρι, θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 380 ευρώ.

Από 1ης Μαρτίου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το γερμανικό περιοδικό «Focus», όσοι κάθονται στο τιμόνι και κινούνται στους δρόμους της Ολλανδίας, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς τα πρόστιμα για τους παραβάτες, είναι ακόμη πιο τσουχτερά.

Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα έχουν ήδη αυξηθεί κατά μέσο όρο περίπου 2%, με βάση τον πληθωρισμό της χώρας, όπως αναφέρει το γερμανικό δημοσίευμα.

Οι οδηγοί οχημάτων που κρατούν εκτός από το τιμόνι και το κινητό τους καλούνται να πληρώσουν το ποσό των 380 ευρώ ενώ οι ποδηλάτες 150 ευρώ. Η Ολλανδία ρυθμίζει την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα κριτήρια. Επιπλέον, το ύψος του προστίμου εξαρτάται από τη σοβαρότητα της υπερβολικής ταχύτητας όπως και τον τόπο της παράβασης.

Για παράδειγμα, στις αστικές περιοχές, οι παραβάτες του ορίου ταχύτητας θα πρέπει να το σκεφθούν διπλά και τριπλά προτού πατήσουν γκάζι… Κάθε τέσσερα χλμ./ώρα πάνω από το όριο ταχύτητας, θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο ύψους 32 ευρώ. Με κάθε επιπλέον χιλιόμετρο, το πρόστιμο θα αυξάνεται και θα μπορεί να φθάσει τα 383 ευρώ για κάθε παράβαση 30 χιλιομέτρων την ώρα.

Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας άνω των 30 χιλιομέτρων ανά ώρα εντός και εκτός της πόλης ή 40 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο, η Εισαγγελία θα καλείται να αποφανθεί για το ύψος του προστίμου.

Αυτό ισχύει και για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, όπως αναφέρει το ολλανδικό μέσο «ruhr24».

Επιπλέον, για το προσπέρασμα στα δεξιά ή την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη το πρόστιμο ανέρχεται σε 280 ευρώ.

Τέλος, για όσους οδηγούς δεν φορούν τις ζώνες τους, έχουν πινακίδα κυκλοφορίας με αριθμούς που δεν είναι ευανάγνωστοι ή έχουν σπασμένα φώτα, το πρόστιμο θα αγγίζει τα 160 ευρώ.

Πηγή. carandmotor.gr, ruhr24, Focus

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων