Επικοινωνεί με το περιβάλλον ο Νίκος με την σφαίρα στο κεφάλι. Προφυλακίστηκε ο 22χρονος που τον πυροβόλησε | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Επικοινωνεί με το περιβάλλον ο Νίκος με την σφαίρα στο κεφάλι. Προφυλακίστηκε ο 22χρονος που τον πυροβόλησε

ύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο νεαρός παραμένει για νοσηλεία στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου

 medlabnews.gr iatrikanea

Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται αναφορικά με την κατάσταση της υγείας του 29χρονου Νίκου, ο οποίος τραυματίστηκε βαρύτατα στο κεφάλι από 22χρονο άνδρα, τα ξημερώματα της 3ης Αυγούστου στη Μεσαρά.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο νεαρός παραμένει για νοσηλεία στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, ωστόσο, φέρεται ότι η κατάσταση της υγείας του βαίνει προς το καλύτερο. Να θυμίσουμε ότι η σφαίρα έχει σφηνωθεί στον εγκέφαλό του και δεν έχει επιχειρηθεί η αφαίρεσή της.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι φέρεται να έχει ανακτήσει την αντιληπτική του ικανότητα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του neakriti.gr, ο 29χρονος επικοινωνεί πλέον με το περιβάλλον, γεγονός που έχει σκορπίσει ανείπωτη χαρά στους οικείους του.

Ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας ανέλαβε τη νομική εκπροσώπηση του παθόντος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το "παρών" στα δικαστήρια μαζί με τον συνήγορο πολιτικής αγωγής έδωσε και ο πατέρας του 29χρονου Νίκου, ο οποίος έγινε δέκτης ουκ ολίγων μηνυμάτων συμπαράστασης από πολίτες που βρίσκονταν στους διαδρόμους του Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου και οι οποίοι του εξέφρασαν τις ευχές τους για ταχεία ανάρρωση του παιδιού του.

Προφυλακισμένος κρίθηκε ο 22χρονος που πυροβόλησε τον 29χρονο Νίκο στο κεφάλι για μία προσπέραση, στο Ηράκλειο της Κρήτης, μετά την απολογία του εξπρές.

Ο 22χρονος, ο οποίος παραδόθηκε στις Αρχές το μεσημέρι της περασμένης Τετάρτης κατηγορούμενος για απόπειρα ανθρωποκτονίας, το μεσημέρι της Δευτέρας (28/8) πήγε στην Ανακρίτρια ωστόσο απολογήθηκε με διαδικασία-εξπρές.

Όπως σημειώνει το Live News του Mega, υπέβαλε υπόμνημα στην Ανακρίτρια διατηρώντας ο ίδιος το δικαίωμα της σιωπής που του δίνει ο Νόμος. Έτσι, οδηγήθηκε στη φυλακή καθώς κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος.

"Οδηγούσα το αυτοκίνητο ενός φίλου μου κι ενώ πορευόμουν, παρατήρησα ότι το μπροστινό αυτοκίνητο πήγαινε πολύ αργά. Τότε προσπάθησα να το προσπεράσω βγάζοντας φλας όμως μου έκλεινε το δρόμο με αποτέλεσμα να μην μπορώ. Σταμάτησα το αυτοκίνητό μου, προκειμένου να του δώσω χρόνο να απομακρυνθεί" ανέφερε στην απολογία του μεταξύ άλλων και συμπλήρωσε:

"Ξαφνικά σταμάτησε κι εκείνο μπροστά μου. Άνοιξα το παράθυρο και ζήτησα εξηγήσεις. Ο 29χρονος άρχισε να μου μιλάει χυδαία. Έκανα επί τόπου αναστροφή για να γυρίσω σπίτι μου

Στη συνέχεια υποστήριξε: "Σταμάτησα λίγο πιο κάτω για να πάρω έναν φίλο μου. Τότε είδα το αυτοκίνητο του 29χρονου να περνά από μπροστά μου, να κάνει αναστροφή και να έρχεται κατά πάνω μου. Φοβήθηκα για τη ζωή μου. Άρπαξα το πιστόλι τύπου στυλό που είχα μαζί μου και πυροβόλησα χωρίς να βλέπω καθαρά από τα δυνατά φώτα, με την ελπίδα να φοβηθεί από τον ήχο και να μην πέσει πάνω μου. Τότε το αυτοκίνητο του 29χρονου έκανε ελιγμό κι έτσι βρήκα την ευκαιρία να φύγω. Αυτή είναι η τελευταία εικόνα που έχω" κατέληξε. 

Ο 22χρονος οδηγήθηκε στη φυλακή καθώς κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος.


ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων