Κόντεψα να πεθάνω, ήμουν στην εντατική για έξι μέρες, λέει η Ελένη Κοκκίδου | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Κόντεψα να πεθάνω, ήμουν στην εντατική για έξι μέρες, λέει η Ελένη Κοκκίδου

Αγγίζοντας τον θάνατο, κατάλαβα πως η ζωή είναι δώρο
 medlabnews.gr iatrikanea

Την περίοδο που έφτασε μια «ανάσα» μακριά από τον θάνατο, θυμήθηκε η Ελένη Κοκκίδου, σε συνέντευξή της.

O θάνατος της μαμάς μου άλλαξε τη ζωή μου, ακούω τη φωνή της μέσα από τη δική μου φωνή. H μητέρα μου ήταν με βαρύ εγκεφαλικό για έξι χρονιά αλλά ποτέ δεν ήμουν προετοιμασμένη για την απώλειά της. Δεν ασχολούμαι με την τεχνολογία, είμαι αυτοδίδακτη».

Για τη Βουλίτσα, την αντίδρασή της όταν χτυπάει κινητό στην παράσταση αλλά και για την περιπέτεια που παραλίγο να της στοιχίσει τη ζωή μίλησε η Ελένη Κοκκίδου στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!».

«», είπε η Ελένη Κοκκίδου. Επίσης, η γνωστή ηθοποίος έκανε ειδική μνεία στην περίοδο που κινδύνευσε η ζωή της, όταν έπαθε νεκρωτική πνευμονία.

Συγκεκριμένα, εξομολογήθηκε: «Βρέθηκα στα πρόθυρα του θανάτου, ήμουν στην εντατική έξι μέρες, σώθηκα από θαύμα Έπαθα στα 40 μου βαριά νεκρωτική πνευμονία. Με περίμεναν να πεθάνω, αλλά τους την έκανα. Εγώ ξύπνησα στην εντατική, δεν κατάλαβα τι έγινε. Έχασα τις αισθήσεις μου από τη μια μέρα στην άλλη».

«Το μικρόβιο αυτό κυκλοφορούσε στον οργανισμό με τεράστια ταχύτητα. Είχα οργανισμό γέρου, δεν είχα ανοσοποιητικό γι’ αυτό και έγινε αυτό. Υπολόγισαν ότι ήταν ή σταφυλόκοκκος ή στρεπτόκοκκος κι επειδή έπεσαν πάνω μου με κοκτέιλ αντιβιοτικών, δεν μπόρεσαν να βρουν τι από τα δύο ήταν», πρόσθεσε.

«Περίμεναν ότι θα πεθάνω γιατί είχαν γεμίσει πύον και οι δύο μου πνεύμονες. Όταν άρχισα να συνέρχομαι περίμεναν ότι όλη μου τη ζωή θα έκανα εγχειρήσεις με αποστήματα που θα είχαν μείνει. Τελικά δεν έγινε τίποτα από όλα αυτά. Ήταν σχεδόν πλήρης ίαση, έχω ένα μικρό κομμάτι στον πνεύμονα το οποίο είναι νεκρό», κατέληξε η ίδια.

«Ο θάνατος της μητέρας μου μου άλλαξε την ζωή. Ακούω τη φωνή της μέσα από τη δική μου φωνή. H μητέρα μου ήταν με βαρύ εγκεφαλικό για έξι χρονιά αλλά ποτέ δεν ήμουν προετοιμασμένη για την απώλειά της», τόνισε η γνωστή ηθοποιός, που αυτή τη σεζόν συμμετέχει στο μιούζικαλ «Ευαγγελισμός» στο Εθνικό Θέατρο.

Για τη «Βουλίτσα» στη «Μουρμούρα» σχολίασε ότι: «Ο κύκλος της Βουλίτσας στη Μουρμούρα έκλεισε μέσα μου. Κάνω κάποιες εμφανίσεις στη Μουρμούρα σαν φάντασμα, συγκινούμαι όταν πάω στα γυρίσματα. Δεν ήταν το καλύτερο τέλος για τη Βουλίτσα αλλά δε γινόταν αλλιώς, ήταν πολύ συγκινητικό. Το επόμενο βήμα στην τηλεόραση μάλλον θα ήθελα να είναι δράμα, κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έκανα πριν».

Το επόμενο βήμα στην τηλεόραση μάλλον θα ήθελα να είναι δράμα, κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έκανα πριν».

Στην ερώτηση για την απόφαση της Άλκιστης Πρωτοψάλτη να «κόψει» τον στίχο «χοντρή νευρικιά» από τον «Άδωνι», η γνωστή ηθοποιός είπε: «Η κοινωνία δεν έχει ξεπεράσει τα στερεότυπα και τις κακές νοοτροπίες, δεν υπάρχει παιδεία.

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη μπορεί να έκοψε με χιούμορ τον στίχο, όμως δεν πρέπει να γίνεται αυτό στο θέατρο και τη μουσική».

Αποκάλυψε δε πως αντιμετωπίζει με χιούμορ τη στιγμή που σε μια παράσταση χτυπάει… κινητό. «Σταματάω και τους λέω “σηκώστε το, περιμένω”».

Αγγίζοντας τον θάνατο, κατάλαβα πως η ζωή είναι δώρο

Σε παλαιότερη συνέντευξη αναφέρθηκε σε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που έζησε και την οδήγησε κοντά στον θάνατο

Η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Τετ α τετ» και απόσπασμα της συνέντευξης προβλήθηκε στην εκπομπή «Happy Day».

«Αναθεώρησα τα πάντα στη ζωή μου. Αγγίζοντας τον θάνατο, γύρισε καπάκι όλη η οπτική μου για τη ζωή. Γέμισα χαρά, κατάλαβα ότι η ζωή είναι ένα δώρο και ότι εσύ είσαι 100% υπεύθυνος για αυτή. Αυτό που ήταν τρομακτικό για εμένα, ήταν το ότι έβαλα και τους γονείς μου σε αυτή την περιπέτεια. Δεν κοιμόμουν για χρόνια και το ανοσοποιητικό μου σύστημα έφτασε στο μηδέν», εξηγεί η ηθοποιός.

Όπως ανέφερε στη συνέχεια, λόγω του ξενυχτιού, ο οργανισμός της έμοιαζε με αυτόν ενός 90χρονου. «Δεν υπήρχε ανοσοποιητικό από τα ξενύχτια. Ξενυχτούσα από υπερένταση και ψυχική δυσκοιλιότητα. Είπα "θα πολεμήσεις με νύχια και με δόντια". Για τους γονείς μου το έκανα, γιατί αυτός που φεύγει, δεν καταλαβαίνει. Αυτός που μένει είναι το θέμα. Η μητέρα μου εκ των υστέρων μου είπε ότι σκεφτόταν αν θα έρθει στην κηδεία ή όχι και αποφάσισε ότι δεν θα άντεχε και μάλλον δεν θα ερχόταν», δήλωσε.

Τέλος, ανέφερε πως είναι πολύ δύσκολο να ξεχάσει κανείς μια τέτοια εμπειρία, ειδικότερα όταν χρειάζεται να μπει στην εντατική.

«Έζησα φοβερά πράγματα. Γι' αυτό λέω ότι ήμουν υπεύθυνη για ό,τι έγινε. Γιατί από την εξάντληση του εαυτού μου, το μικρόβιο άρχισε να τρέχει στον οργανισμό και γέμισαν οι πνεύμονες πύον κλπ κλπ. Έζησα σε ένα κενοτάφειο. Η εντατική είναι πολύ δύσκολο πράγμα, δεν φεύγει ποτέ από τη μνήμη σου», είπε κλείνοντας.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων