Έκλεψαν χρήματα ασθενή μέσα στον Ευαγγελισμό | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Έκλεψαν χρήματα ασθενή μέσα στον Ευαγγελισμό

Θύμα κλοπής με μεθόδους συμμορίας έπεσε το πρωί της Δευτέρας (8/1) καρκινοπαθής που κάνει τη θεραπεία του

 medlabnews.gr iatrikanea

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε καρκινοπαθής στην τηλεόραση του OPEN. Όπως χαρακτηριστικά είπε, δυο άτομα υποδυόμενα τους τραυματιοφορείς του αφαίρεσαν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που είχε πάνω του και μάλιστα μέσα στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Ντυμένοι τραυματιοφορείς έκλεψαν τα χρήματα για το ενοίκιο και το ρεύμα από ασθενή

Θύμα κλοπής με μεθόδους συμμορίας έπεσε το πρωί της Δευτέρας (8/1) καρκινοπαθής που κάνει τη θεραπεία του στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

«Έπεσα θύμα ληστείας, με μεθόδους μαφίας, με μεθόδους συμμορίας μέσα στον Ευαγγελισμό το πρωί. Είμαι καρκινοπαθής και κάθε 21 μέρες πηγαίνω στον Ευαγγελισμό να κάνω τη θεραπεία μου προγραμματισμένα και όλα ωραία. Και εχθές πήγα εκεί, περίμενα να ρθει το φάρμακο να μου το βάλει στη φλέβα και ο ογκολόγος θεώρησε καλό να μου συνταγογραφήσει μια ακτινογραφία θώρακος. Βγαίνοντας από το ακτινολογικό με φωνάζει ένας με ρούχα τραυματιοφορέα. Μου λέει κύριε δεν δούλευε το ασανσέρ αυτό, ελάτε στο μικρό. Εγώ πείστηκα.

Μπήκα σε ένα μικρό ασανσέρ και δίπλα μου μπαίνει άλλος ένας στριμώχνοντας τον, μαζί με αυτόν που ήταν ντυμένος τραυματιοφορέας. Εγώ προσπαθώντας να φυλάξω την τομή που έχω κάνει από την αφαίρεση νεφρού, βρήκε ευκαιρία, έβαλε το χέρι του στην τσέπη και μου πήρε 720 ευρώ. Δεν το πήρα χαμπάρι. Άρχισα να φωνάζω, να ουρλιάζω, σηκώθηκαν, φύγανε, εξαφανίστηκαν» κατήγγειλε.

Την επόμενη φορά που θα πάω θα πρέπει να πάω οπλισμένος στον Ευαγγελισμό; Γιατί θα πρέπει να φοβάμαι; Δεν ξέρουν στο Υπουργείο ότι δρουν συμμορίες στα νοσοκομεία; Πρέπει να λάβουν μέτρα, είναι ένα μπάχαλο».

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων