Ξεκίνησαν οι νομικές διαδικασίες για το θάνατό του Νίκου Φλωρινιώτη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Ξεκίνησαν οι νομικές διαδικασίες για το θάνατό του Νίκου Φλωρινιώτη

Από την αρχή της αρρώστιας και του μπαμπά και του Νίκου είμαστε μέσα στα νοσοκομεία και έχουμε τραβήξει μεγάλο γολγοθά και η καθημερινότητά μας είναι

 medlabnews.gr iatrikanea

Τρεις μήνες μετά τον θάνατο του Νίκου Φλωρινιώτη, τελέστηκε το μνημόσυνο για την απώλειά του, με τη μητέρα του και την αδερφή του να ξεσπούν σε κλάματα. Ο τραγουδιστής έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 39 ετών, μετά από μάχη που έδινε με τον καρκίνο.

Η κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου» παρουσίασε το πρωί της Τρίτης 19 Μαρτίου μερικά πλάνα από το μνημόσυνο που έγινε την Κυριακή, ενώ οι Μάχη και Άννα Φλωρινιώτη έκαναν μερικές δηλώσεις.

Η Μάχη Φλωρινιώτη είπε: «Δεν περνιέται αυτός ο πόνος. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συνέβη. Δεν ξεπερνιέται ποτέ. Έχω εξαίρετα παιδιά και ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε αυτά τα παιδιά, αλλά ο Νικόλας ήταν το κάτι άλλο».

Με τη σειρά της, η Άννα Φλωρινιώτη ανέφερε: «Περνάμε τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μας. Έχουμε περάσει πάρα πολλά και δεν είναι τώρα μόνο. Έχουμε πολύ καιρό που περνάμε μόνο άσχημες καταστάσεις. Από την αρχή της αρρώστιας και του μπαμπά και του Νίκου είμαστε μέσα στα νοσοκομεία και έχουμε τραβήξει μεγάλο γολγοθά και η καθημερινότητά μας είναι ένα μαρτύριο πλέον».

Στη συνέχεια, η μητέρα του Νίκου Φλωρινιώτη, δήλωσε ότι: «Έπαιζα μεγάλο θέατρο τότε με τον Γιάννη για να μην καταλάβει το παιδί μου και δόξα το θεώ το παιδί μου τα είχε ξεπεράσει όλα».

Ξεσπώντας σε λυγμούς, πρόσθεσε: «Και ξαφνικά του κάνει μετάσταση στα μηνίγγια και λέω εγώ "γιατί Θεέ μου;"».

Τέλος, μητέρα και κόρη επιβεβαίωσαν ότι συνεχίζουν να κυνηγούν νομικά την υπόθεση του Νίκου Φλωρινιώτη, που σύμφωνα με τις ίδιες ο θάνατός του μπορεί να οφείλεται σε ιατρικό λάθος.

Που βρίσκεται η νομική διαδικασία για το θάνατο του του Νίκου Φλωρινιώτη

Η αδελφή του, Αννούλα Φλωρινιώτη, επιβεβαίωσε ότι έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία. «Δεν έχουμε κάποιο νέο προς το παρόν» ανέφερε. «Δουλεύω όλη μέρα και πρωί και βράδυ, η μαμά μου είναι κλεισμένη σπίτι» ανέφερε.

Ο δικηγόρος της οικογένειας, Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς, μίλησε στη Super Kατερίνα. «Έχουμε καταθέσει αίτηση να μας παραδοθεί αντίγραφο του συνόλου του φακέλου.

«Έχουμε καταθέσει αίτηση να μας παραδοθεί αντίγραφο του συνόλου του φακέλου. Δεν θα πάμε σε σύγκρουση επί της αρχής. Αν δεν μας παραδοθούν τα έγγραφα εντός 20 ημερών, θα ενημερωθούν από τον εισαγγελέα», είπε χαρακτηριστικά.

Και πρόσθεσε: «Θα επεξεργαστούμε το υλικό για να υποβάλλουμε μηνυτήρια αναφορά ή αγωγή, εφόσον έχουμε ενδείξεις ιατρικής αμέλειας. Κάνουμε όλες τις διαδικαστικές ενέργειες με απόλυτη προσοχή, για να μην υπάρχει οποιαδήποτε δικαιολογία για να καθυστερήσει η διαδικασία. Θα αποδοθούν οι ευθύνες για τον θάνατό του».

Πριν λίγους μήνες ο Νικος Φλωρινιώτης είχε εμφανισθεί στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη με τη μητέρα του Μάχη.

Τότε είχε αναφέρει ότι τον έστελναν από γιατρό σε γιατρό μέχρι να βρουν τι έχει ακριβώς. Τότε ο Νίκος Φλωρινιώτης για πρώτη φορά, είχε αποκάλυψε την μάχη του με τον καρκίνο και μίλησε για την περιπέτεια του, καταφέρνοντας να συγκινήσει τους πάντες.

Ο γιος του εκλιπόντος τραγουδιστή αναφέρθηκε στη μάχη που έδωσε με τα εξής: "Μου έδινε σημάδια όλα αυτά τα χρόνια. Από πέρσι άρχισα να χάνω κιλά, είχα κόπωση, απλά επειδή είχα περάσει και κόβιντ, είχα διάφορα πέρσι, δεν έδωσα σημασία, νόμιζα ότι ήταν από τον κοροναϊό. Πέντε χρόνια το κουβαλούσα. Αυτό, παρά το γεγονός ότι ήμουν νέος, εξελίχθηκε πάρα πάρα πολύ αργά[...]Είναι μελάνωμα. Μιλάμε για μεγαλογιατρούς που πήγα στην αρχή και δεν το βρήκαν. Οι δύο πρώτοι έλεγαν ότι είναι λίπωμα και τους λέω πρέπει να το βγάλω τώρα, “όχι μην αγχώνεσαι” μου είπαν. Ο ένας γιατρός με έστελνε στον άλλον, άλλαξα περίπου 10 γιατρούς, μου έλεγαν θα φύγω θα πάω διακοπές…". Δείτε το βίντεο:

 Ο ίδιος είχε αποκαλύψει ότι: «Η αλήθεια είναι πως ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ. Είχα φριχτούς πόνους. Ο μπαμπάς μου το γνώριζε, δεν του τα λέγαμε όλα και μάλιστα το τελευταίο βράδυ που πήγα και έκανα τη θεραπεία και βγήκα από το νοσοκομείο μου λέει “Εγώ θέλω να γίνεις καλά εσύ παιδί μου και εγώ ας πεθάνω έχω ζήσει τη ζωή μου”… Και ήταν η προηγούμενη μέρα που μπήκε στο νοσοκομείο και μετά από τρεις μέρες πέθανε».

Λίγα λόγια για το μελάνωμα

Το μελάνωμα, ή κακοήθης όγκος των μελανοκυττάρων, αποτελεί την τρίτη συχνότερη μορφή καρκίνου του δέρματος, μετά το βασικοκυτταρικό καρκίνωμα και το ακανθοκυτταρικό καρκίνωμα. Είναι η χειρότερη όμως διότι η φυσική πορεία της νόσου καταλήγει συχνά στη μετάσταση και το θάνατο του αρρώστου

Πηγές: Medlab Ιατρικο Ινστιτουτο
The Skin Cancer Foundation


Διαβάστε επίσης

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων