Εντυπωσιακή ανταπόκριση στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του προστάτη | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Εντυπωσιακή ανταπόκριση στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του προστάτη


8.500 άνδρες, 40-70 ετών, συμμετείχαν στην Εβδομάδα Δωρεάν Ελέγχου PSA

Αθήνα, 4 Νοεμβρίου 2015  Με ιδιαίτερα μεγάλη ανταπόκριση ολοκληρώθηκε η φετινή καμπάνια Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του κοινού για τον Καρκίνο του Προστάτη που διοργάνωσε η Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία (ΕΟΕ). Συγκεκριμένα, 8.500 άνδρες πραγματοποίησαν δωρεάν εξέταση PSA στο πλαίσιο της Εβδομάδας Δωρεάν Προσυμπτωματικού Ελέγχου PSA, την οποία η ΕΟΕ έχει εντάξει στις δράσεις του Διεθνούς Μήνα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του κοινού για τη νόσο που προσβάλλει 1 στους 7 άνδρες παγκοσμίως.
Η ανταπόκριση των πολιτών στη φετινή καμπάνια της ΕΟΕ, που πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της φαρμακευτικής εταιρείας Astellas και του Δικτύου Ιατρείων Iatrica, ήταν εντυπωσιακή, καθώς καταγράφηκε 90% αύξηση συμμετοχής στην καμπάνια σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά!
Συγκεκριμένα, το διάστημα 21-25 Σεπτεμβρίου 2015, 8.500 άνδρες, ηλικίας 40-70 ετών, προσήλθαν στα Ιατρεία Πιστοποιημένης Φροντίδας του Δικτύου Iatrica - μέλη του Συνεταιρισμού Εργαστηριακών Ιατρών Μedisyn, προκειμένου να υποβληθούν δωρεάν στην εξέταση μέτρησης του Ολικού Ειδικού Προστατικού Αντιγόνου (PSA). Παράλληλα, σημαντική ήταν η συμβολή των Δημόσιων Νοσοκομείων της χώρας που πραγματοποίησαν δωρεάν κλινικές εξετάσεις στο πλαίσιο της καμπάνιας.
Με τον τρόπο αυτό, πέρα από τη διάδοση του μηνύματος για τη μεγάλη σημασία του προσυμπτωματικού ελέγχου για την πρόληψη του Καρκίνου του Προστάτη, δημιουργείται μία ακόμα μεγαλύτερη βάση δεδομένων για τη συνέχιση και ολοκλήρωση της πρώτης πανελλαδικής πολυκεντρικής μελέτης για τον καρκίνο του προστάτη, η οποία αποτελεί πρωτοβουλία της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας και του Δικτύου Iatrica και τα συμπεράσματά της αναμένεται ότι θα συμβάλλουν ουσιαστικά στη χάραξη της πολιτικής υγείας, με σκοπό την πρόληψη αλλά και την αντιμετώπιση της νόσου.

Η μεγάλη επιτυχία της φετινής καμπάνιας αποτελεί σημαντική παρακαταθήκη για τη συνέχιση της προσπάθειας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τη νόσο που αποτελεί τη δεύτερη (2η) αιτία θανάτου των ανδρών από νεοπλασίες στον ανεπτυγμένο κόσμο και η οποία, με την υπεύθυνη στάση κάθε άνδρα άνω των 40 ετών, μπορεί να προληφθεί!

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων