Η Google απέκρυψε τη διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών της υπηρεσίας της, Google+ και στη συνέχεια επέλεξε να μην δημοσιοποιήσει το ζήτημα, φοβούμενη την επιβολή ρυθμιστικών κανόνων και υπονόμευση της φήμης της, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal.
Μια αστοχία σε επίπεδο λογισμικού έδωσε σε προγραμματιστές εκτός του δικτύου της πιθανή πρόσβαση σε ιδιωτικά προφίλ στο Google+ για την περίοδο μεταξύ του 2015 και του Μαρτίου του 2018, όταν εσωτερικοί ελεγκτές ανακάλυψαν το πρόβλημα και το διόρθωσαν.
Σε εσωτερικό σημείωμα της εταιρείας, το οποίο υπέπεσε σε γνώση της WSJ, στελέχη της Google προειδοποιούν ότι η αποκάλυψη του περιστατικού "θα επιφέρει ενδιαφέρον για ρυθμιστικές παρεμβάσεις" και θα συγκριθεί με την ανάλογη διαρροή στοιχείων από το facebook.
Ως μέρος της απάντησης της στο ζήτημα, η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet Inc., εξετάζει το ενδεχόμενο μιας σαρωτικής αλλαγής στην πολιτική προστασίας ιδιωτικών δεδομένων, καθώς και ουσιαστική κατάργηση του Google+, το οποίο θεωρείται από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της Google.
Το μέσο είχε δημιουργηθεί το 2011 σε μια προσπάθεια δημιουργίας ανταγωνιστικής πλατφόρμας έναντι του facebook.
Ο CEO της Google, Sundar Pichai, φέρεται να είχε ενημερωθεί για τη λήψη της απόφασης να μην ενημερωθούν οι χρήστες.
Μια αστοχία σε επίπεδο λογισμικού έδωσε σε προγραμματιστές εκτός του δικτύου της πιθανή πρόσβαση σε ιδιωτικά προφίλ στο Google+ για την περίοδο μεταξύ του 2015 και του Μαρτίου του 2018, όταν εσωτερικοί ελεγκτές ανακάλυψαν το πρόβλημα και το διόρθωσαν.
Σε εσωτερικό σημείωμα της εταιρείας, το οποίο υπέπεσε σε γνώση της WSJ, στελέχη της Google προειδοποιούν ότι η αποκάλυψη του περιστατικού "θα επιφέρει ενδιαφέρον για ρυθμιστικές παρεμβάσεις" και θα συγκριθεί με την ανάλογη διαρροή στοιχείων από το facebook.
Ως μέρος της απάντησης της στο ζήτημα, η μητρική εταιρεία της Google, Alphabet Inc., εξετάζει το ενδεχόμενο μιας σαρωτικής αλλαγής στην πολιτική προστασίας ιδιωτικών δεδομένων, καθώς και ουσιαστική κατάργηση του Google+, το οποίο θεωρείται από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της Google.
Το μέσο είχε δημιουργηθεί το 2011 σε μια προσπάθεια δημιουργίας ανταγωνιστικής πλατφόρμας έναντι του facebook.
Ο CEO της Google, Sundar Pichai, φέρεται να είχε ενημερωθεί για τη λήψη της απόφασης να μην ενημερωθούν οι χρήστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου