Responsive Ad Slot

11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου: «Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός»

11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου: «Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός»

medlabnews.gr iatrikanea

Ο Δήμος Σοφάδων και η Ένωση Αγραφιώτικων Χωρίων Καρδίτσας & Ευρυτανίας συνδιοργανώνουν το 11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου και την 2η θεματική ενότητα: ‘‘Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός’’, που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 25 Μαΐου και ώρα 6.00 μ.μ. στην Δ.Ε. Ρεντίνας και την Κυριακή 26 Μαΐου και ώρα 10.30 π.μ. στα Λουτρά Σμοκόβου, του Δήμου Σοφάδων.

Το πρόγραμμα του Σαββάτου στη Ρεντίνα ξεκινάει, μετά την προσέλευση του κοινού, με την ξενάγηση στα Μουσεία και τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου και τους επίσημους χαιρετισμούς. Θα ακολουθήσουν οι εισηγήσεις των: Κρυσταλλία Μαντζανά, Αρχαιολόγο, Διεθύντρια ΕΦΑ Τρικάλων με θέμα: «Τα θρησκευτικά Μνημεία Ρεντίνας», π. Ευάγγελο Φεγγούλη, Πρωτοπρεσβύτερο, Θεολόγο, Μέλος της Συνοδικής Επιτροπής Προσκυνηματικού Τουρισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, Α΄ Αντιπρόεδρος Ε.Α.Χ. με θέμα: «Ο προσκυνηματικός και θρησκευτικός τουρισμός», κ. Βασίλη Τσαντήλα, Πρόεδρο Ε.Α.Χ., π. Δήμαρχο με θέμα: «Η ίδρυση του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης Ρεντίνας και Αγράφων», κ. Μάγια Τσόκλη δημοσιογράφος, π. Ευρωβουλευτής με θέμα: «Η συμβουλή του τουρισμού στην τοπική οικονομία», από την πρόεδρο του ΕΟΤ κυρία Άντζελα Γκερέκου,  και τέλος πρόεδρο ΑΧΕΠΑ Ν. Υόρκης, κ. Λάμπρο Λαμπράκο. Η βραδιά θα κλείσει με παραδοσιακή γιορτή, με χορούς και τραγούδια των Αγράφων.

Την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στα Λουτρά Σμοκόβου, το συνέδριο θα ξεκινήσει με την περιήγηση στις εγκαταστάσεις των Λουτρών Σμοκόβου και το καλωσόρισμα από τον πρόεδρο Λουτροπηγής κ. Ι. Κατσαρό. Εισηγητές της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου θα είναι οι: κ. Δημοσθένης Κατσής, Δήμαρχος Σοφάδων, Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Λουτρά Σμοκόβου – Δολοπία Α.Ε. Ο.Τ.Α. με θέμα: «Ο σχεδιασμός αξιοποίησης των Ιαματικών Πηγών του Δήμου Σοφάδων», κ. Κωνσταντίνος Κουσκούκης, Καθηγητής Δερματολογίας, Νομικός Πρόεδρος Ακαδημίας Ιαματικής Ιατρικής, Πρόεδρο Ακαδημίας Κινεζικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής με θέμα: «Ιαματικός Τουρισμός: Ιαματική Ιατρική – Οικονομική Πρόοδος», κ. Αναστασίου Ιωάννης, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θεσσαλίας με θέμα: Ο ιαματικός τουρισμός ως πλεονέκτημα τουριστικής ανάπτυξης της Δυτικής Θεσσαλίας, εκπρόσωπο της Κυβέρνησης, την κ. Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρο Ε.Ο.Τ., την κ. Όλγα Γκορτσή, Καθηγήτρια Γωοπονικών Σχολών Παν. Θεσσαλίας με θέμα Αγροτουρισμός.

Εφιαλτικές στιγμές έζησε νέα υπάλληλος στον Ασπρόπυργο. Οδηγός τη βίασε μέσα σε εταιρικό λεωφορείο

 medlabnews.gr iatrikanea

Νέο περιστατικό βιασμού ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Αυτή τη φορά στην περιοχή του Ασπροπύργου, αλλοδαπός 47χρονος οδηγός εταιρίας βίασε 27χρονη εργαζόμενη, η οποία κατήγγειλε το περιστατικό στις Αρχές. Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας, 13/5, στον Ασπρόπυργο μια 27χρονη κοπέλα, καθώς έπεσε θύμα βιασμού.

Ο δράστης οδήγησε το θύμα με το λεωφορείο της εταιρείας σε ερημική περιοχή του Ασπροπύργου και την κακοποίησε σεξουαλικά, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το thriassio.gr.

Πιο συγκεκριμένα, η νεαρή κοπέλα με άλλους συναδέλφους της περίμεναν έξω από τη στάση του προαστιακού το λεωφορείο της εταιρείας, για να τους μεταφέρει στο εργοστάσιο.

Το άρρωστο σχέδιο του οδηγού

Στις 06:00 τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας έφτασε το λεωφορείο και ο οδηγός, αποφασισμένος να πραγματοποιήσει το αρρωστημένο του σχέδιο, της είπε πως δεν χωράει άλλους το όχημα και θα επιστρέψει σε λίγα λεπτά να την παραλάβει.

Πράγματι, μετά από 20 λεπτά επέστρεψε και πήρε την 27χρονη κοπέλα, η οποία κάθισε στα πίσω καθίσματα του λεωφορείου.

Ο 46χρονος οδηγός στη διαδρομή άλλαξε πορεία και οδήγησε το λεωφορείο σε ερημική περιοχή του Ασπροπύργου. Σταμάτησε το όχημα ανάμεσα στα δέντρα, πλησίασε την κοπέλα και της είπε πως θέλει να συνευρεθούν ερωτικά και πως τον ανάβει όταν τη βλέπει.

Η 27χρονη έπαθε σοκ όταν ο δράστης στάθηκε από πάνω της, κατέβασε το παντελόνι του και της έδειχνε τα γεννητικά του όργανα. Πριν προλάβει να αντιδράσει, της έπιασε τα χέρια και της κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο.

Τη βίασε και μετά την άφησε στον χώρο εργασίας της

Ο 46χρονος τη βίασε, η κοπέλα έβαλε τα κλάματα και έπειτα ο οδηγός τη μετέφερε στην εταιρεία, στο χώρο εργασίας της.

Η κοπέλα ενημέρωσε μια φίλη της για τον βιασμό, η οποία την προέτρεψε να τον καταγγείλει στην Αστυνομία.

Η 27χρονη, με όσες ψυχικές και σωματικές δυνάμεις είχε, πήγε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και κατήγγειλε τον βιασμό, ενώ ζήτησε και ιατρική βοήθεια.

Η ασφάλεια Ασπροπύργου επιλήφθηκε της υπόθεσης, αναζήτησε τον δράστη και τον συνέλαβε. H κοπέλα χρειάστηκε ιατρική βοήθεια, καθώς υπέστη και αιμορραγία, πέραν του ψυχολογικού τραύματος που προκλήθηκε από τον εφιάλτη που έζησε. Αστυνομικοί εντόπισαν τον φερόμενο ως δράστη και του πέρασαν χειροπέδες. Ο 46χρονος Αλβανός Μ.Κ. ισχυρίστηκε πως δεν βίασε την κοπέλα και πως όλα έγιναν με τη συναίνεσή της.

Κλιμάκιο των εργαστηρίων ερεύνησαν το εσωτερικό του λεωφορείου για γενετικό υλικό του φερόμενου ως βιαστή και αναμένονται εξελίξεις στην υπόθεση.

Ήταν η πρώτη της μέρα στη δουλειά

Σύμφωνα με το ίδιο μέσο, η 27χρονη ήταν νεοπροσληφθείσα σε επιχείρηση με αντικείμενο τις σοκολάτες.

Όπως αναφέρει το thriassio.gr, ήταν η πρώτη της ημέρα στη δουλειά και δεν γνώριζε πού ακριβώς βρίσκονται οι εγκαταστάσεις, αλλά ήταν ενήμερη ότι για τη μεταφορά των εργαζόμενων υπήρχε βαν.

Ο 47χρονος πέρασε το κατώφλι του εισαγγελέα, ενώ μετέβη και στον ανακριτή για να απολογηθεί. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Στο νοσοκομείο από δάγκωμα οχιάς 50χρονος στα Τρίκαλα. Γιατί γεμίσαμε φίδια;

medlabnews.gr iatrikanea

Από πέρυσι παρατηρήθηκε ότι τα φίδια κάνουν την εμφάνισή τους εκτός από τα χωριά και στις πόλεις.

Δάγκωμα οχιάς σε 50χρονο, προκάλεσε τρόμο και ανησυχία, στους κατοίκους Τοπικής Κοινότητας του Δ. Πύλης, καθώς είναι το δεύτερο γνωστό περιστατικό, που συμβαίνει στην ίδια Κοινότητα, με τους κατοίκους να αναφέρουν σημαντική αύξηση του πληθυσμού οχιάς, στον τόπο τους.

Συγκεκριμένα αγρότης τις πρωινές ώρες του Σαββάτου, μετέβη για «κορφολόγημα» στο αμπέλι του, όπου το δηλητηριώδες ερπετό, όντας κουλουριασμένο σε τμήμα του κλίματος, του κατάφερε δάγκωμα, αφού ο 50χρονος, λόγω της φυλλωσιάς, δεν το αντιλήφθηκε, για να προφυλαχθεί, αναγνώρισε ωστόσο τον εχθρό του.

Μετά το δάγκωμα, άμεσα μεταφέρθηκε στο ΚΥ Μουζακίου, για τις πρώτες βοήθειες κι από εκεί στο ΓΝ Καρδίτσας, για να του παρασχεθεί συγκεκριμένη θεραπεία με αντιοφικό ορό, με τις τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγω, ότι ο πενηντάχρονος αναρρώνει και η κατάστασή του δεν εμπνέει καμία ανησυχία.

Σέρρες: Φίδι στο κυλικείο του Γυμναστηρίου στην Ομόνοια

Αναστάτωση προκάλεσε φίδι που μπήκε μέσα στο κυλικείο του Κλειστού Γυμναστηρίου στην Ομόνοια “Βασίλης Αγοραστός”. Άμεσα κλήθηκε από τον διαχειριστή του Κυλικείου η Πυροσβεστική Υπηρεσία Σερρών που απομόνωσε το φίδι και το απομάκρυνε.

Φαίνεται λίγο η απότομη ζέστη, λιγο η … καλοκαιρινή ερημιά, αφού στο Κλειστό της Ομόνοιας οι προπονήσεις και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων αραιώνουν, το “αντιπαθές” για τους πολλούς ερπετό αναζήτησε λίγη δροσιά ή τροφή.

Ευχαριστίες του διαχειριστή του Κυλικείου

Με ανάρτησή του στην προσωπική σελίδα στο facebook ο διαχειριστής του Κυλικείου δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την Πυροσβεστική Υπηρεσία γράφοντας:

“Θέλω να ευχαριστήσω την Πυροσβεστική υπηρεσία Σερρών για την άμεση επέμβαση της, με το φίδι που μπήκε μέσα στο κυλικείο!!!!!”

Γιατί γεμίσαμε φίδια;

Γιατί, όμως, βλέπουμε τόσα περιστατικά αυτή την περίοδο και τι μπορούμε να κάνουμε σε περίπτωση που μας δαγκώσει ένα φίδι;

Είναι η εποχή που τα φίδια είναι πιο δραστήρια, όπως όλη η φύση άλλωστε. Είναι περίοδος αναπαραγωγής και αναζήτησης τροφής. Αυτό διαρκεί από τα τέλη Μαρτίου έως τα τέλη Ιουνίου, μετά τα πάντα πέφτουν σε πιο χαμηλούς ρυθμούς, το ίδιο συμβαίνει και με τα φίδια.

Έξαρση εμφανίζουν φέτος τα δαγκώματα από φίδια σε ανθρώπους. Τόσο που πλέον η καταγραφή τους στα νοσοκομεία είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. «Η αλήθεια είναι ότι φέτος υπάρχει μία έξαρση στο δήγμα φιδιού, πιθανώς υπάρχει και μία αύξηση του πληθυσμού των φιδιών. Ήταν μία άνοιξη με πολλές βροχές» τονίζει σε δηλώσεις του ο διευθυντής του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας Δημήτρης Μπαμπαλής. 

 Όπως εξηγεί, πρέπει κατ’ αρχάς να ληφθούν προφυλακτικά μέτρα με πρώτιστό να κοπούν τα χόρτα στις περισσότερες περιοχές. «Τα περισσότερα περιστατικά, συμπληρώνει, αφορούν ανθρώπους που κάνουν δουλειές στην ύπαιθρο, οπότε καλά είναι να έχουν μπότες, κάλτσες, να μην πηγαίνουν δηλαδή σε περιοχές όπου μπορεί να υπάρχουν φίδια με παντόφλες, ξυπόλυτοι κλπ.» 

Σε περίπτωση που κάποιος δεχθεί ένα δάγκωμα από φίδι, ο κ. Μπαμπαλής συμβουλεύει πως «το σημαντικό είναι αν μπορέσουν να δουν το φίδι, να μας το περιγράψουν… και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν πρέπει να κάνουν τίποτε εκτός από το ότι να προσφύγουν σε μία υγειονομική δομή. Όλα τα άλλα που κάνει ο κόσμος από φήμες και διαδόσεις είναι πιο επικίνδυνα απ’ το ίδιο το δάγκωμα του φιδιού… 

Το δάγκωμα του φιδιού που εκτός από τις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που εμφανίζεται αλλεργία, είναι βλαπτικό σε διάστημα ωρών και ημερών, δεν είναι κάτι για να τρέχει κανείς στο δευτερόλεπτο. Άρα υπάρχει ο χρόνος να μη κάνει κανείς τίποτε, να ξεπλύνει την πηγή, να βάλει αντισηπτικό και μετά να πάει σε μία υγειονομική δομή».

Bayer Ελλάς: Συμπλέει με την Ομάδα Αιγαίου στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους και στηρίζει τα νησιά της χώρας μας

Bayer Ελλάς: Συμπλέει με την Ομάδα Αιγαίου στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους και στηρίζει τα νησιά της χώρας μας

medlabnews.gr iatrikanea

Η Bayer Ελλάς συνεπής στη δέσμευσή της για τη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής στην Ελλάδα, υποστηρίζει για δωδέκατη χρονιά την Ομάδα Αιγαίου, συμμετέχοντας ενεργά στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους, που ξεκίνησε στις 16 Μαΐου και ολοκληρώνεται στις 26 Μαΐου 2024.

Η μακροχρόνια συνεργασία της εταιρείας με την Ομάδα Αιγαίου αναδεικνύεται μέσω ουσιαστικών δράσεων στις τοπικές κοινωνίες, αποτελώντας πρότυπο κοινωνικής αλληλεγγύης και παράδειγμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με συμμετοχή και διάδραση. Αυτή η συνεργασία εμπνέει αισιοδοξία τόσο στους κατοίκους των ακριτικών νησιών όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα. Φέτος, η Bayer Ελλάς εστιάζει σε δύο νησιά του Αιγαίου, το Κουφονήσι και την Πάτμο, αναλαμβάνοντας στοχευμένες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τις τοπικές τους κοινότητες.

Όσον αφορά στο Κουφονήσι, η Bayer Ελλάς υποστήριξε την κατασκευή και παράδοση στο νησί, ενός μεταφερόμενου οικίσκου, ο οποίος θα χρησιμοποιείται για πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, ενώ στην Πάτμο, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεά τεχνολογικού εξοπλισμού και άλλων υλικών για το νηπιαγωγείο της Σκάλας, ενισχύοντας την εκπαιδευτική υποδομή του νησιού.

Η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς και Υπεύθυνη των Προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, κυρία Σόνια Μουσαβερέ, δήλωσε σχετικά: «Η Bayer Ελλάς, σταθερός υποστηρικτής για πάνω από μία δεκαετία της Ομάδας Αιγαίου και του αξιόλογου έργου της, επιβεβαιώνει έμπρακτα, μέσα και από αυτή τη δράση, τη δέσμευσή της στον άνθρωπο και την αποστολή της για "Υγεία και Τροφή για Όλους". Η αφοσίωση της εταιρείας αντικατοπτρίζεται σε κάθε της πρωτοβουλία, που στοχεύει στη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας και στην ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών. Με την ενεργή συμμετοχή μας στον 30ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους, στηρίζουμε πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου και της ποιότητας ζωής των Ελλήνων. Η Bayer Ελλάς παραμένει προσηλωμένη στη δέσμευσή της προς την Ελληνική κοινωνία για περισσότερα από 65 χρόνια και θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε αδιαλείπτως  τον σκοπό μας με κάθε δυνατό τρόπο».

O ΣΦΕΕ για την Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών: Μεγάλη ευκαιρία για επενδύσεις και καινοτόμα φάρμακα για τους Έλληνες ασθενείς

O ΣΦΕΕ για τις Κλινικές Μελέτες: Μεγάλη ευκαιρία για επενδύσεις και καινοτόμα φάρμακα για τους Έλληνες ασθενείς

medlabnews.gr iatrikanea

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών (20 Μαΐου), ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) τονίζει, για μια ακόμη φορά, το σπουδαίο ρόλο της Κλινικής Έρευνας στην προάσπιση και την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας. Οι κλινικές μελέτες προσφέρουν στους ασθενείς πρόσβαση σε δυνητικά πρωτοποριακές θεραπείες ή θεραπείες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες στο ευρύ κοινό. Διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην προώθηση της ιατρικής γνώσης, στη βελτίωση της φροντίδας των ασθενών και, τελικά, στη βελτίωση του προσδόκιμου επιβίωσης. Κάθε θεραπεία που έχουμε σήμερα στα χέρια μας έχει προέλθει μέσα από τη διεξαγωγή κλινικών μελετών, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα νέες, καινοτόμες θεραπείες, καθώς και νέες πληροφορίες για την πρόληψη, την διάγνωση και τη βαθύτερη κατανόηση μιας νόσου. Το φετινό μήνυμα διεθνώς είναι να κάνουμε τις κλινικές μελέτες πιο προσβάσιμες στους ασθενείς και να τιμήσουμε τους εμπλεκομένους με την  κλινική έρευνα ανά τον κόσμο.

Η Ευρώπη έχει πλούσια επιστημονική παράδοση και αξιόλογο ερευνητικό προσωπικό, στοιχεία που της χαρίζουν τη φήμη ως κινητήρια δύναμη της φαρμακευτικής καινοτομίας. Στο παρελθόν, πολλές πρωτοποριακές θεραπείες για τον καρκίνο, τις καρδιαγγειακές παθήσεις, τις μολυσματικές ασθένειες και τις νευρολογικές παθήσεις μεταξύ άλλων ερευνήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη. Ωστόσο, η δυναμική αυτή τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να υποχωρεί. Μόλις πριν από 25 χρόνια, κάθε δεύτερη νέα θεραπεία προερχόταν από την Ευρώπη. Σήμερα, αυτός ο αριθμός έχει μειωθεί σε λιγότερο από μία στις πέντε θεραπείες, που σημαίνει λιγότερες ευκαιρίες πρόσβασης σε θεραπείες αιχμής για τους Ευρωπαίους ασθενείς γενικά και τους Έλληνες ειδικότερα.

Ο ΣΦΕΕ σε συνεργασία με την EFPIA και με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, προσπαθεί να αναστρέψει αυτή την τάση. Αν και είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε όλες τις περιοχές του κόσμου να συμβάλλουν στην καλύτερη υγειονομική περίθαλψη, το όραμά μας είναι ξεκάθαρο. Ο ΣΦΕΕ αγωνίζεται διαχρονικά, με τον πλέον δυναμικό τρόπο, για την ανάπτυξη της Κλινικής Έρευνας στην Ελλάδα, καθώς η χώρα μας υστερεί στον αριθμό κλινικών μελετών, όταν συγκρίνεται με χώρες της Ευρώπης που έχουν παρόμοιο μέγεθος. Στην Ευρώπη επενδύονται ετησίως πάνω από €44 δις με την Ελλάδα δυστυχώς να απορροφά λιγότερο από  €100 εκατομμύρια! Εάν από τη συνολική δαπάνη σε Ε&Α στο φαρμακευτικό κλάδο που πραγματοποιείται στην Ευρώπη, το 1.5% επενδυόταν στην Ελλάδα, αυτό θα σήμαινε € 500 εκατ. σε επενδύσεις στις Κλινικές Μελέτες, που οδηγεί σε € 1 δισ. αύξηση του ΑΕΠ € 180 εκ. έσοδα από φόρους και 23 χιλ. νέες θέσεις εργασίας.

Το μήνυμά του ΣΦΕΕ προς την Ελληνική Πολιτεία είναι σαφές: «Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε ταχύτερες, πιο έξυπνες και πιο ασθενοκεντρικές μελέτες, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα κίνητρα για να προσελκύσουμε επενδύσεις και να αυξήσουμε τον αριθμό των Κλινικών Μελετών στην Ελλάδα. Η χώρα μας διαθέτει πολύ υψηλού επιπέδου επιστημονικό δυναμικό και το προσωπικό που συμμετέχει στις Κλινικές Μελέτες έχει την ευκαιρία να βελτιώσει σημαντικά τις δεξιότητες και τις γνώσεις του γύρω από κάθε νόσημα, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται σημαντικά η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στο σύνολο των ασθενών. Οι Κλινικές Μελέτες είναι ένας τρόπος, επίσης, να φέρουμε πίσω στην Ελλάδα τους επιστήμονες που έφυγαν στο εξωτερικό (brain gain).

Η Ελληνική Πολιτεία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει θετικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως για παράδειγμα η θεσμοθέτηση της Ομάδας Εργασίας για την Ανάπτυξη της Βιοιατρικής Έρευνας στη χώρα μας και ο Νόμος για το «επενδυτικό clawback», που λειτουργεί πλέον κάτω από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (RRF). Ωστόσο, αυτό που μέχρι στιγμής προκύπτει είναι ότι το «επενδυτικό clawback» στο πλαίσιο του RRF είναι πολύ ελκυστικό και αποτελεσματικό για τις παραγωγικές δαπάνες, αλλά όχι τόσο για τις Κλινικές Μελέτες. Ο στόχος μας τώρα πρέπει να είναι πώς η χώρα μας θα προσελκύσει περισσότερες επενδύσεις σε Κλινικές Μελέτες. Τα οφέλη των Κλινικών Μελετών είναι πολλαπλά, πρωτίστως για τους ασθενείς που συμμετέχουν σε αυτές, αλλά και για την οικονομία της χώρας και αυτό αποδεικνύεται από τον έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των χωρών για προσέλκυση Κλινικών Μελετών.»

Ο Γενικός Διευθυντής του ΣΦΕΕ, κ. Μιχάλης Χειμώνας τόνισε σχετικά: «Οι Κλινικές Μελέτες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη νέων θεραπειών και εμβολίων που αλλάζουν τη ζωή στους ασθενείς. Σήμερα γιορτάζουμε τους ασθενείς, τους επιστήμονες, τους ερευνητές και τις αρμόδιες Αρχές που συμβάλλουν στη διεξαγωγή σε περίπου 45.000 εν εξελίξει Κλινικές Μελέτες στην Ευρώπη. Έχουν γίνει θετικά βήματα για την προσέλκυση Κλινικών Μελετών στη χώρα μας, ωστόσο τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα, καθώς ο συγκεκριμένος τομέας διεθνώς είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Θα πρέπει ο άκρως παραγωγικός και πολλά υποσχόμενος τομέας της Κλινικής Έρευνας να αναδειχθεί ως μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της Πολιτικής Υγείας κυρίως γιατί κερδισμένοι θα είναι οι Έλληνες ασθενείς.»

Συγκλονίζει η στιχουργός Όλγα Βλαχοπούλου για την γεναία μάχη της με τον καρκίνο

 medlabnews.gr iatrikanea

Συγκινεί η στιχουργός και συγγραφέας Όλγα Βλαχοπούλου, που αποκάλυψε ότι έχει διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού, ευτυχώς σε αρχικό στάδιο, και υποβλήθηκε σε επέμβαση.

Για τη γενναία μάχη της με τον καρκίνο, αλλά και για τα πρώτα συναισθήματα ύστερα από την αρχική της διάγνωση μίλησε η γνωστή στιχουργός, Όλγα Βλαχοπούλου, το μεσημέρι της Κυριακής, στην κάμερα της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα» και στη δημοσιογράφο Ελένη Μουστάκη στο MEGA.

«Την Τρίτη έγινε η επέμβαση, πήγε πάρα πολύ καλά, κατ’ ευχήν. Πήγα για τον ετήσιο έλεγχο μου, έκανα τη μαστογραφία η οποία είχε βγει πολύ καθαρή και έναν μήνα μετά είχα προγραμματισμένο ραντεβού για τον υπέρηχο. Κάνοντας τον υπέρηχο, ο ακτινολόγος εντοπίζει ένα εύρημα το οποίο τον ανησύχησε πολύ και μου είπε ότι πρέπει να επισκεφτώ μαστολόγο. Ίσως εκείνη η στιγμή ήταν η πιο σοκαριστική όλης αυτής της περιόδου. Δηλαδή ήταν το άγνωστο που είχα να αντιμετωπίσω, ένα εύρημα το οποίο δεν ξέραμε μέχρι εκείνη τη στιγμή τι ήταν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Ήταν ακριβώς η πρώτη στιγμή και η γνωριμία μου με αυτό, έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Ένιωσα φόβο, αγωνία, ανασφάλεια. Η πρώτη σκέψη που έκανα, βέβαια, αφορούσε τα παιδιά μου. Η γνωμάτευση ήταν ότι ο συγκεκριμένος καρκίνος ήταν ορμονοεξαρτώμενος, ο οποίος είναι και πολυεστιακός πολλές φορές, ευτυχώς σε πάρα πολύ αρχικό στάδιο οπότε είναι και αντιμετωπίσιμος», πρόσθεσε.

Ανέφερε, ακόμη, ότι: «Την φοβόμουν την λέξη καρκίνος. Παρόλο που με λέξεις ασχολούμαι, την συγκεκριμένη την φοβόμουν πάρα πολύ. Δηλαδή στο άκουσμα της ένιωθα μια αποστροφή και έναν φόβο. Παρόλα αυτά, όταν νόσησα και η ίδια, είπα ότι για να ξορκίσεις κάτι πρέπει να το αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο. Άρα είναι μια λέξη μόνο, με οχτώ γράμματα, τίποτα άλλο».

Αναλυτικά η συγκλονιστική ανάρτηση που έκανε η Όλγα Βλαχοπούλου στα social media

«Η πρόληψη σώζει ζωές»

Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει αυτή τη φράση και τις περισσότερες από αυτές τη προσπερνάμε γιατί δεν είναι ίσως κάτι που μας αφορά ή γιατί δεν δίνουμε τη πρέπουσα σημασία! Μέχρι να «χτυπήσει» η ασθένεια και τη δίκη μας πόρτα!

Για καλή μου τύχη και το εννοώ μετά από τον ετήσιο προληπτικό έλεγχο που έκανα, διαγνώστηκα με καρκίνο στο στήθος! Ευτυχώς σε αρχικό στάδιο!

Μετά το πρώτο σοκ και ένα τραμπολίνο συναισθημάτων, όπως φόβο, αγωνία και κυρίως με τη σκέψη μου στα παιδιά μου κολλημένη συνεχώς! Βλέπεις δεν είναι μόνο ο αγώνας που έχεις να δώσεις για εσένα αλλά και η αγωνία σου για αυτούς που αγαπάς πολύ! «Όλα θα πάνε καλά»!! Η φράση αυτή ηχούσε στα αυτιά μου συνεχώς και αδιάλειπτα, μέχρι που ήμουν στο τέλος πεπεισμένη πως δεν μπορεί να γίνει αλλιώς!

Χθες πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η επέμβαση στο Διαβαλκανικό! Έγινε η ογκεκτομή και περιμένουμε τα αποτελέσματα!

Σε μια ιδιαίτερη διαδικασία όπως αυτή αντιλαμβάνεσαι ίσως για πρώτη φορά τι σημαίνει « κύκλος αγάπης»

Από τον εξαιρετικό γιατρό μου Ιωάννη Νατσιόπουλο και την φανταστική ομάδα του, το νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει το καλύτερο εαυτό του, μέχρι όλους αυτούς που εγώ ονομάζω φυλακές αγγέλους μου, την οικογένεια και τους φίλους που έγιναν οικογένεια. Που ο καθένας ξεχωριστά με έκανε να αισθανθώ το σπουδαιότερο άνθρωπο σε αυτό το κόσμο! Γιατί έτσι πρέπει να σε κάνουν να νιώθεις αυτοί που σε αγαπούν!

Δεν είναι τυχαίο τελικά πως η αγάπη τα γιατρεύει όλα ! Και αν όχι τα κάνει λιγότερο οδυνηρά!

Κορίτσια, υπέροχες μου γυναίκες να μη παραλείπετε το προληπτικό έλεγχο για κανένα λόγο! Μπορείτε να προλάβετε οτιδήποτε παρουσιαστεί!

Το ταξίδι μου στη νέα αυτή περιπέτεια δε τελείωσε ακόμα! Θα είναι όμως ένα ταξίδι γεμάτο γνώση! Και ήρθε να με κάνει πιο δυνατή και πιο ερωτευμένη ακόμα με τη ζωή! Και είναι τόσο ωραία πανάθεμά την!»

Τι πρέπει να κάνετε για να σταματήσετε την Google να σας ακούει και να βλέπετε διαφημίσεις σχετικές με αυτά που συζητάτε;

medlabnews.gr  

Σας έχει τύχει να συζητάτε για κάτι συγκεκριμένο και μετά από λίγο να βλέπετε διαφημίσεις στον υπολογιστή ή στο κινητό σας για ακριβώς αυτό που μιλάγατε. 

Μάλλον σας έχει τύχει: Να συζητάς με έναν φίλο στο γραφείο, στο σπίτι σου ή σε μια καφετέρια, και λίγο αργότερα να διαπιστώνεις ότι το κινητό σου, σου πλασάρει… διαφημίσεις σχετικές με το θέμα που συζήταγες.

Δεν σας ακούει το κινητό σας, αλλά η Google! Όχι όμως με τον τρόπο που νομίζετε.

Υπάρχει ένα κρυφό χαρακτηριστικό στους λογαριασμούς Google με το οποίο η εταιρεία καταγράφει τις φωνές και την ομιλία μας. Η Google αποθηκεύει τις εν λόγω ηχογραφήσεις από τη δραστηριότητα ιστού και εφαρμογών, μαζί με τις αλληλεπιδράσεις μας στην αναζήτηση, στην ψηφιακή βοηθό και στα Maps. Χρησιμοποιεί τι λέμε για να αναπτύσσει και να βελτιώνει τις τεχνολογίες φωνητικής αναγνώρισης.

Υπάρχει μια ρύθμιση μέσα στην ίδια ιστοσελίδα της Google που ονομάζεται «Συμπερίληψη Δραστηριότητας φωνής και ήχου» (Include voice and audio activity), η οποία συλλέγει και επεξεργάζεται διάφορα ηχητικά δεδομένα που αποκτά μέσα από το μικρόφωνο του κινητού ή του υπολογιστή σας.

Άνοιξε την εφαρμογή Google και πίεσε πάνω στη φωτογραφία του προφίλ σου. Εκεί πίεσε πάνω στο Manage my Google Account. Στη συνέχεια επέλεξε το Data and Privacy tab και κάνε scroll προς τα κάτω μέχρι να βρεις το ιστορικό (History Settings) και επέλεξε το Web and App Activity, δηλαδή δραστηριότητα ιστού και εφαρμογών όπου θα βλέπεις ένα μπλε ν.

Μόλις πατήσεις εκεί πάνω και κάνεις scroll προς τα κάτω, δεις μια επιλογή Include voice and audio activity. Η επιλογή αυτή θα πρέπει να μην είναι τσεκαρισμένη. Η Google αναφέρει ότι ακούει μόνο σε λέξεις που ξυπνούν τη Google Assistant, που είναι λέξεις που έχει προγραμματιστεί να ακούει, επιτρέποντας να αναγνωρίζει τη φωνή σου και να σου απαντά.

Αν και η Google και οι άλλες εταιρείες, όπως η Amazon και η Apple αναφέρουν ότι οι ψηφιακές βοηθοί της όπως η Alexa και η Siri μόνο ακούνε συγκεκριμένες εντολές, η αλήθεια είναι ότι συνεχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό κίνδυνο για την ιδιωτικότητα όλων μας.

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων