Responsive Ad Slot

Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.: Αίτημα για κατεπείγουσα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.

Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.: Αίτημα για κατεπείγουσα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.
medlabnews.gr iatrikanea

Επιστολή με αίτημα συνάντησης απέστειλε προς τον Πρωθυπουργό κο Κυριάκο Μητσοτάκη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.). Το αίτημα αφορά την άμεση αντιμετώπιση του αιφνίδιου και σοβαρού προβλήματος που δημιούργησε ο ΕΟΠΥΥ με τη διακοπή χορήγησης ταινιών μέτρησης γλυκόζης σε 20.000 πάσχοντες από Σακχαρώδη Διαβήτη και την ταυτόχρονη παρουσίαση προτάσεων για επίλυση προβλημάτων που αφορούν 1.292.729 πάσχοντες στη χώρα μας.

Οι άοκνες προσπάθειες και οι συνεχείς πιέσεις της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ για την άρση της αντιεπιστημονικής απόφασης που στερεί τις ταινίες μέτρησης γλυκόζης σε παιδιά και ενήλικες, ελλοχεύοντας σοβαρούς κινδύνους στη διαχείριση του Διαβήτη, έπεσαν στο κενό! Δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε σε αυτές ούτε ο Υπουργός Υγείας, ούτε η Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ.

Το πρόβλημα παραμένει άλυτο και οι πάσχοντες χωρίς ταινίες!

Στην επιστολή τους, ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ., έχοντας εξαντλήσει κάθε άλλη επιλογή, ζητούν επειγόντως συνάντηση μαζί του, προκειμένου να τον ενημερώσουν δια ζώσης για τα φλέγοντα και σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Σακχαρώδη Διαβήτη στη χώρα.

Συγκεκριμένα, αναφέρουν στην επιστολή ότι η πρόσφατη εφαρμογή της ρύθμισης του ΦΕΚ Β’ 5395/09-10-2025, που οδηγεί στη διακοπή χορήγησης του ενός κουτιού ταινιών μέτρησης γλυκόζης σε χρήστες συστημάτων συνεχούς καταγραφής γλυκόζης (CGM), έχει προκαλέσει σοβαρή αναστάτωση και θέτει σε πραγματικό κίνδυνο την ασφαλή ρύθμιση της πάθησης για χιλιάδες άτομα, μεταξύ των οποίων χιλιάδες παιδιά και εφήβους με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1.

Παράλληλα, εξηγούν λεπτομερώς τους κρίσιμους λόγους που οι ταινίες μέτρησης δεν αποτελούν εναλλακτική επιλογή έναντι των συστημάτων CGM, αλλά αναγκαίο συμπληρωματικό μέσο επιβεβαίωσης (backup) των ενδείξεών τους.

Στο κλείσιμο της επιστολής, ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, υπογραμμίζουν ότι η έντονη και μαζική κινητοποίηση, καθώς και η συγκέντρωση χιλιάδων υπογραφών σε ελάχιστο χρόνο, καταδεικνύουν ότι η ρύθμιση αυτή δεν αντιμετωπίζεται ως διοικητική λεπτομέρεια, αλλά ως ζήτημα ασφάλειας και αξιοπρέπειας, ενώ διασαφηνίζουν πως πρόκειται για απόφαση με άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινή υγεία παιδιών και ενηλίκων, η οποία ελήφθη χωρίς επαρκή διαβούλευση με τους θεσμικούς εκπροσώπους των ατόμων με Διαβήτη και χωρίς συνεκτίμηση της κλινικής πραγματικότητας.

Πατήρ Αντώνιος. Φυλάκιση 9,5 ετών μετατρέψιμη σε χρηματική. Δεν έχει τα χρήματα λέει ο ίδιος

 

 medlabnews.gr

Ποινή φυλάκισης 9 ετών και 6 μηνών κατά συγχώνευση (εκτιτέα τα 8) επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων στον ιδρυτή της «Κιβωτού του Κόσμου», πατέρα Αντώνιο, για κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος φιλοξενούμενων στις δομές. Το δικαστήριο μετέτρεψε την ποινή σε χρηματική προς 10 ευρώ ημερησίως, γεγονός που σημαίνει ότι για να μείνει ελεύθερος ο πατέρας Αντώνιος θα πρέπει να καταβάλει περισσότερα από 60.000 ευρώ.

Ο πατέρας Αντώνιος κρίθηκε ένοχος για περισσότερες πράξεις από όσες είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως, με αποτέλεσμα η ποινή του σχεδόν να διπλασιαστεί. Σε πρώτο βαθμό του είχε επιβληθεί ποινή τεσσάρων ετών και τριών μηνών μετατρέψιμη σε χρήματα, ενώ του είχε χορηγηθεί και αναστολή μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης στο Εφετείο.

Το δικαστήριο καταδίκασε τον πατέρα Αντώνιο για 9 από τις 19 συνολικά πλημμεληματικές πράξεις που του αποδίδονται, ενώ πρωτοδίκως είχε καταδικαστεί για πέντε από αυτές. Ο ιδρυτής της «Κιβωτού του Κόσμου» κρίθηκε ένοχος, κατά περίπτωση, για έξι πράξεις βαριάς σωματικής βλάβης ανηλίκων που βρίσκονταν υπό την προστασία του δράστη, ηθική αυτουργία σε επικίνδυνη σωματική βλάβη ανηλίκου, ηθική αυτουργία σε απλή σωματική βλάβη και ηθική αυτουργία σε απειλή.

Μαζί με τον πατέρα Αντώνιο καταδικάστηκαν ένα πρώην μέλος του ΔΣ της οργάνωσης σε ποινή 4 ετών και 7,5 μηνών, ένας πρώην εργαζόμενος σε ποινή 3 ετών και 4 μηνών, ένας πρώην υπεύθυνος των παιδαγωγών του Βόλου σε ποινή 1 έτους και 8 μηνών και η πρώην διευθύντρια της δομής στον Βόλο σε ποινή 2 ετών και ενός μήνα. Προς 10 ευρώ ημερησίως μετατρέπεται η ποινή και για δύο από τους συγκατηγορουμένους του πατέρα Αντωνίου, ενώ για τους άλλους δύο στους οποίους επιβλήθηκαν μικρότερες ποινές, η ποινή αναστέλλεται. Σε δύο από τους κατηγορούμενους αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της καλής συμπεριφοράς μετά την πράξη.

Οι τέσσερις συνεργάτες του πατέρα Αντωνίου καταδικάστηκαν για πράξεις βαριάς σωματικής βλάβης, επικίνδυνης σωματικής βλάβης, απλής σωματικής βλάβης, απειλής και έκθεσης, ενώ αντίθετα απαλλάχθηκαν πλήρως δύο κατηγορούμενοι.

Το δικαστήριο, υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση, αποφάσισε τη διαβίβαση της δικογραφίας προκειμένου να διερευνηθεί το ενδεχόμενο να έχει διαπραχθεί από τέσσερις μάρτυρες το αδίκημα της ψευδορκίας αλλά και η περίπτωση να υπήρξαν ηθικοί αυτουργοί και συνεργοί.

«Κατάθεσαν ψέματα στη δίκη σε δεύτερο βαθμό, σε σχέση με όσα κατέθεσαν στη δίκη σε πρώτο βαθμό. Συνάγεται ότι μπορεί να είναι προϊόν πίεσης, αλλά θα ερευνηθεί αυτό από τον εισαγγελέα. Να ερευνηθούν και τυχόν ηθικοί αυτουργοί στην ψευδομαρτυρία», ανέφερε χαρακτηριστικά η εισαγγελική λειτουργός.

Από τη δικαστική αίθουσα απουσίαζαν τόσο ο πατέρας Αντώνιος όσο και οι υπόλοιποι συγκατηγορούμενοί του, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμαρτυρία τους για τον τρόπο διεξαγωγής της δίκης όλο το προηγούμενο διάστημα.

Την ενοχή των πέντε κατηγορουμένων είχε προτείνει και η εισαγγελέας της έδρας, Παναγιώτα Συμιγιάννη, υποστηρίζοντας πως ο πατέρας Αντώνιος ήταν «πρόσωπο αναφοράς», αφού, όπως είπε, «ήταν εν τοις πράγμασι κεντρικό πρόσωπο και ηγέτης της Κιβωτού του Κόσμου και όλα περνούσαν από το χέρι του, καθώς τίποτα δεν γινόταν αν δεν το ήξερε». Υπενθυμίζεται ότι ο πατέρας Αντώνιος πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης 51 μηνών (4 έτη και τρεις μήνες), ενώ οι τέσσερις συνεργάτες του είχαν καταδικαστεί σε ποινές φυλάκισης από 17 έως 40 μήνες.

Η «Κιβωτός του Κόσμου» ενοχλούσε, γιατί οργανώσεις μαράζωσαν οικονομικά

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε ο πατήρ Αντώνιος για την υπόθεση της «Κιβωτού του Κόσμου», τονίζοντας ότι η οργάνωση ενοχλούσε κάποια άτομα, επειδή έχαναν χρήματα.

Μιλώντας στο OPEN μετά την πρόταση ενοχής που κατέθεσε στο δικαστήριο η εισαγγελέας του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Αθηνών, υποστήριξε ότι τον δικάζουν με ψευδείς κατηγορίες.

«Νιώθω δυνατός, μέσα από την πίστη μου στον Θεό λαμβάνω δύναμη. Ο Θεός δεν ευλογεί το άδικο. Θα πρέπει να παλέψω με κάθε τρόπο για να αποδείξω την αθωότητά μου, να φανεί η αλήθεια. Άνθρωποι που πορευτήκαμε για χρόνια στην “Κιβωτό”, χιλιάδες μάρτυρες θέλουν να καταθέσουν», είπε στην αρχή της συνέντευξης.

«Αυτό που προσπαθήσαμε στο δικαστήριο είναι να αποδομήσουμε τις κατηγορίες. Το σπουδαιότερο που αξίζει να πω είναι ότι σχεδόν όλοι οι μάρτυρες που κατέθεσαν είπαν ότι είπαν ψέματα. Μίλησαν για χρηματισμό, κατονόμασαν πρόσωπα», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Σχολιάζοντας το κλίμα στο δικαστήριο, είπε ότι «είχαμε την αίσθηση ότι η απόφαση είχε βγει, ένιωθα ότι υπήρχε το κλίμα «τελειώνετε, εγώ έχω καταλήξει, με καθυστερείτε. Αισθάνομαι ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν έρχονται για την αλήθεια. Ένας από τους δύο βασικούς μάρτυρες κατηγορίας τα πήρε τα πάντα πίσω».

«Ήρθαν παιδιά με σθένος μπροστά στην πρόεδρο και είπαν “όλα είναι ψέματα”. Δεν προσκομίσαμε στοιχεία, είπαν μόνοι τους είναι ψέματα», είπε για τις καταγγελίες.

Στη συνέχεια, ο πατήρ Αντώνιος δήλωσε ότι «κατηγορούμαι για ηθική αυτουργία επί απειλή. Έφτιαξα την “Κιβωτό” για να δίνω εντολές για χαστούκια, όταν εγώ και η πρεσβυτέρα αφιερωθήκαμε σε αυτό και ξεχάσαμε τη ζωή μας; Δεν ήμουν ένας αργόσχολος άνθρωπος και είπα θα φτιάξω μία ΜΚΟ. Το έργο του ιερέα είναι full time απασχόληση. Θυσιάσαμε τη ζωή μας για όλον αυτόν τον κόσμο. Θα μας καταδικάσουν γιατί εγώ έδινα εντολή να χτυπήσουν τα παιδιά. Ήρθαν τα παιδιά στο δικαστήριο και είπαν την αλήθεια».

«Όλα αυτά τα χρόνια που η “Κιβωτός” ανέβαινε και χάρη στην αγάπη του κόσμου, το έργο μας γιγαντώθηκε. Με είχε καλέσει ο Αρχιεπίσκοπος και μου έκανε πρόταση να ανοίξουμε και άλλες Κιβωτούς. Μας είπαν ότι το φιλανθρωπικό σας έργο ενοχλεί. Είχαν γίνει παράπονα στον Αρχιεπίσκοπο από άλλες οργανώσεις ότι έχουν “μαραζώσει” οικονομικά λόγω της “Κιβωτού”. Ο μακαριστός Χριστόδουλος είχε απαντήσει σε αυτές τις οργανώσεις “να παράγετε και εσείς”», δήλωσε στο OPEN.

«Λείπω τρία χρόνια από την Κιβωτό, νιώθω ότι δεν έχω φύγει ποτέ. Την Κιβωτό τη δημιουργήσαμε με το είναι μας. Δώσαμε ψυχή σε αυτό. Δεν είναι τα κτήρια, είναι το έργο που μαραζώνει. Έχουν κλείσει δομές. Αυτή είναι και η πίκρα μου. Ότι έχουν μείνει ανυπεράσπιστα τόσα παιδιά», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Επίσης, σημείωσε: «Ειπώθηκε ότι είχαμε πλούσια βίο. Βιώνουμε όλο αυτό το άδικο. Έβριζαν την οικογένειά μου. Έχουν ειπωθεί τα πάντα. Μερικές φορές κάθομαι μόνος και λέω “Θεέ μου τι άλλο να κάνω;”. Δεν ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω».

Κλείνοντας ανέφερε: «Δεν κρατώ τίποτα μέσα μου αρνητικό για αυτά τα παιδιά. Εγώ τους έμαθα να συγχωρούν και αυτό κάνω εγώ».


  Αθώος ο πατήρ Αντώνιος για τις κατηγορίες των κακοποιήσεων (πέρυσι)

Αθωώθηκε ο πατέρας Αντώνιος για τις κατηγορίες των κακοποιήσεων. (Το αναφέρουμε, γιατί είναι περίεργο ο ίδιος άνθρωπος την μια να αθωώνεται και την άλλη να καταδικάζεται )

Μία πολύκροτη υπόθεση που είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη φαίνεται να κλείνει οριστικά με την πλήρη αθώωση του Πατρός Αντωνίου και δύο συνεργατών του.

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ιωαννίνων εξέδωσε την ομόφωνη απόφασή του, κηρύσσοντας και τους τρεις αθώους για τις κατηγορίες που σχετίζονταν με σοβαρές καταγγελίες, όπως βαριά σωματική βλάβη, εξαντλητική εργασία και παράνομους εγκλεισμούς.

Οι τρεις νεαροί καταγγέλλοντες –πρώην φιλοξενούμενοι της Κιβωτού– παραιτήθηκαν των μηνύσεων τους, ανακαλώντας πλήρως τις καταγγελίες που είχαν διατυπώσει σε βάρος του πατρός Αντωνίου, ενός διευθυντικού στελέχους και μιας κοινωνικής λειτουργού. Οι κατηγορίες περιελάμβαναν εγκλεισμούς, βαριές σωματικές βλάβες και εξαντλητική εργασία εντός των δομών.

Η υπόθεση είχε λάβει μεγάλες διαστάσεις όταν, στο πλαίσιο της πρώτης δικαστικής κρίσης, ο πατήρ Αντώνιος είχε καταδικαστεί πρωτοδίκως με αυστηρή ποινή, ως ηθικός αυτουργός πράξεων που φέρονται να τελέστηκαν εντός της δομής της Πωγωνιανής. Η νέα εξέλιξη ωστόσο συνιστά αναμφίβολα δικαστική δικαίωση για τον ιδρυτή της Κιβωτού, όπως τονίζουν άνθρωποι από το στενό του περιβάλλον.

Η υπόθεση είχε μεταφερθεί στο εφετείο της Αθήνας, καθώς οι καταγγελίες αυτές είχαν λάβει μεγάλη δημοσιότητα και είχαν εγείρει έντονες αντιδράσεις. Όμως η δικαστική εξέλιξη ανέτρεψε πλήρως το κατηγορητήριο, αποκαλύπτοντας μια διαφορετική εκδοχή των γεγονότων.

Όπως αναφέρει σε επιστολή του ο Κωστάκης Παπανικολάου:

“Σήμερα το τριμελές πλημμελειοδικείο Ιωαννίνων δίκασε την υπόθεση του πατρός Αντωνίου και δύο άλλων συνεργατών του της διευθύντριας της εκεί δομής και ενός άλλου στελέχους για τα ίδια αδικήματα που πήγαν στο εφετείο της Αθήνας ,δηλαδή όλων των ψεύτικων καταγγελιών περί βαριάς σωματικής βλάβης , περί των δήθεν εξαντλητικών εργασιών , περί εγκλεισμών κλπ. . Το δικαστήριο κήρυξε ομόφωνα αθώους τον πατέρα Αντώνιο περί της ηθικής αυτουργίας και για τους άλλους δύο για τα υπόλοιπα αδικήματα Απαλλάχθηκαν πανηγυρικός και οι τρεις όλων των κατηγοριών. Το σημαντικότερο όμως όλων που αξίζει να υπογραμμιστεί ήταν ότι οι τρείς βασικοί κατήγοροι αυτής της δίκης ανακάλεσαν τις κατηγορίες λέγοντας αλήθεια με απώτερο σκοπό οι πληρεξούσιοι δικηγόροι της αντίπαλης πλευράς να αποκλειστούν λόγο ότι τα παιδιά τους αφαίρεσαν την δικαιοδοσία να τους εκπροσωπήσουν παίρνοντας πίσω όλες τις κατηγορίες. Ο ένας από αυτούς μάλιστα μετά από δύο χρόνια το βράδυ της Ανάστασης που λειτουργούσε ο πατήρ Αντώνιος στο μοναστήρι μετά το Χριστός Ανέστη βρέθηκε μπροστά του και έκπληκτος ο πατήρ δεν πίστευε στα μάτια του. Στο τέλος της λειτουργίας τον πλησίασε τον αγκάλιασε με δάκρυα στα μάτια ζητώντας συγγνώμη και εξιστορώντας του όλη την πλεκτάνη που στήθηκε εναντίον του. Χριστός Ανέστη Με εκτίμηση Κωστάκης Παπανικολάου”

Η υπόθεση αυτή δεν αποτελεί μόνο μία δικαστική δικαίωση για τον Πατέρα Αντώνιο, αλλά και μια συμβολική στιγμή επανόρθωσης και αποκατάστασης της φήμης του, καθώς επί μήνες βρισκόταν στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας. Πλέον, με την τελική ετυμηγορία της Δικαιοσύνης, ο δρόμος για τη συνέχιση του έργου του φαίνεται να ανοίγει ξανά — με ηθική στήριξη, αλλά και με μια δημόσια συγγνώμη που συγκίνησε όσους την παρακολούθησαν.

Βράβευση της Β΄Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Γεώργιος Παπανικολάου» για την προσφορά της στην μεταμοσχευτική διαδικασία.

Βράβευση της Β΄Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Γεώργιος Παπανικολάου» για την προσφορά της στην μεταμοσχευτική διαδικασία.
medlabnews.gr iatrikanea

Για τη συμβολή και την προσφορά της στην μεταμοσχευτική διαδικασία δέχτηκε τιμητική διάκριση και βραβεύτηκε η Β΄ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (Β΄ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου» στην ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε στο πλαίσιο της καθιερωμένης κοπής βασιλόπιτας το Σωματείο Ηπατομοσχευθέντων Ελλάδος ΗΠΑΡχω στις 14 Φεβρουαρίου 2026.

Το βραβείο έλαβαν η Συντονίστρια Διευθύντρια της Β΄ΜΕΘ, κυρία Χριστίνα Ιασωνίδου, η κυρία Μαρία Σίλελη, παθολόγος-εντατικολόγος και η Στέλλα Λώτη, συντονίστρια μεταμοσχεύσεων παρουσία της Αναπληρώτριας Διοικήτριας του Νοσοκομείου, κ. Ανατολής Κωνσταντινίδου, η οποία τόνισε το σημαντικό ρόλο της Β΄Μονάδας Εντατικής Θεραπείας όχι μόνο για τη συμβολή της στο χώρο των μεταμοσχεύσεων αλλά και για την προαγωγή της αντίληψης για τη δωρεά οργάνων και την διαχείριση της ευαίσθητης στιγμής κατά την οποία το οικογενειακό περιβάλλον αναδεικνύει την ύψιστη έκφραση αλληλεγγύης και ελπίδας.

Οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας είναι η μοναδική πηγή ζωής για πολλούς συνανθρώπους μας που ως εγγεγραμμένοι σε λίστα αναμονής, περιμένουν ένα τηλεφώνημα που θα τους βοηθήσει να συνεχίσουν τη ζωή τους. Η απόφαση για δωρεά οργάνων προϋποθέτει άψογο συντονισμό εντός του Νοσοκομείου με συνεργασία πλήθους τμημάτων και εργαστηρίων με το αντίστοιχο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και υψηλό επίπεδο συντονισμού με τις μεταμοσχευτικές ομάδες των άλλων νοσοκομείων, ακόμα και από χώρες του εξωτερικού, όλα υπό την ευρύτερο συντονισμό του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Β΄ ΜΕΘ και τη σταθερή στήριξή της στο έργο των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας με στόχο την ενίσχυση της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης της κοινωνίας για τη δωρεά οργάνων, μια πράξη ύψιστης προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.

Εξανάγκασε τη σύζυγό του σε σεξουαλικές πράξεις με πάνω από 120 άνδρες

 medlabnews.gr iatrikanea

Ένας άνδρας στη Σουηδία κατηγορείται ότι εξανάγκασε τη σύζυγό του σε σεξουαλικές πράξεις με περισσότερους από 120 άνδρες μέσα σε διάστημα κάποιων ετών.

Το πρακτορείο ειδήσεων NTB μετέδωσε ότι οι σεξουαλικές πράξεις που αναγκαζόταν να κάνει η γυναίκα στη Σουηδία γινόντουσαν τόσο σε κατ’ ιδίαν όσο και σε διαδικτυακές συναντήσεις.

Ο άνδρας βρίσκεται υπό κράτηση από τον Οκτώβριο, όταν η γυναίκα απευθύνθηκε στην αστυνομία και κατήγγειλε όσα, όπως υποστηρίζει, βίωνε. Οι αρχές προετοιμάζουν κατηγορίες για βαριά εμπορία ανθρώπων. «Οι ανακριτές εκτιμούν ότι ο σύζυγος εκμεταλλεύτηκε αδίστακτα τη γυναίκα του σε μεγάλη κλίμακα», δήλωσε η εισαγγελέας Ida Annerstedt.

Οι εισαγγελείς αναφέρθηκαν δημόσια για πρώτη φορά στον αριθμό των εμπλεκομένων ανδρών τη Δευτέρα. Ωστόσο, ο κατηγορούμενος αρνείται κάθε παράνομη πράξη.

Η καταγγέλλουσα είπε σε σουηδικό ραδιοφωνικό δίκτυο ότι σε ορισμένες περιπτώσεις βρισκόταν υπό την επήρεια ναρκωτικών και αλκοόλ σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορούσε να θυμηθεί τα πάντα.

Λέγεται ότι ο σύζυγός της πουλούσε τις σεξουαλικές υπηρεσίες της συζύγου του σε διάφορους ιστότοπους.

Η εισαγγελέας δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ενδεχόμενο εξαναγκασμού ή το αν η γυναίκα είχε λάβει κάποια ουσία κατά τη διάρκεια των πράξεων.

Μέχρι στιγμής, δύο άνδρες που φέρεται να «αγόρασαν σεξουαλικές υπηρεσίες από τη γυναίκα» έχουν απαγγελθεί κατηγορίες, ενώ αναμένονται και άλλοι ύποπτοι. Η απαγγελία κατηγοριών σε βάρος του συζύγου έχει προγραμματιστεί για τις 13 Μαρτίου και η δίκη αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως μετά.

Με πληροφορίες από ABC News

Γιατί διατάχθηκε ΕΔΕ για τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη; Καταγγελίες για το κέντρο υγείας Σαλαμίνας

 medlabnews.gr iatrikanea

Ο 52χρονος που εργαζόταν στο τμήμα μοντάζ του MEGA «προδόθηκε» από την καρδιά του.

Η παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων, Δώρα Αναγνωστοπούλου, αποχαιρέτησε τον Κώστα Κοσμίδη on air: «Το MEGA αποχαιρετά, με πόνο ψυχής, σήμερα έναν δικό του άνθρωπο, έναν φίλο και έναν καλό συνεργάτη, τον Κώστα Κοσμίδη, που έφυγε ξαφνικά το βράδυ προδομένος από την καρδιά του στα 52 του χρόνια. Ο Κώστας, που ήταν φωτογράφος, εργαζόταν στο τμήμα των μοντάζ και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους, για τον επαγγελματισμό του αλλά και την ασφάλεια που ενέπνεε στη δουλειά του. Εμείς εδώ στο Μεγάλο Κανάλι, συντετριμμένοι, λέμε το τελευταίο αντίο στον Κώστα Κοσμίδη. Τον Κώστα μας».

Ο Νίκος Ευαγγελάτος συγκινήθηκε στον αέρα της εκπομπής του λέγοντας πως τον Κώστα Κοσμίδη «δεν θα τον βρούμε στον διάδρομο, δεν θα μοντάρουμε μαζί του». «Την ιστορία που θα σας πω τώρα, θέλω να προειδοποιήσω ότι θα προσπαθήσουμε όλοι να τη διαχειριστούμε όσο πιο ψύχραιμα μπορούμε αλλά δεν μας είναι καθόλου εύκολο. Τον Κώστα ίσως πολλοί δεν τον γνωρίζατε, εμείς τον ξέραμε καλά, ήταν άνθρωπός μας. Ο Κώστας Κοσμίδης μοντέρ στο MEGA, ένας από τους μοντέρ που μόνταραν για την εκπομπή μας αλλά και για άλλες εκπομπές του σταθμού δεν είναι πια στη ζωή. Πέθανε εχθές», είπε ο παρουσιαστής.

Κώστας Κοσμίδης: Τι καταγγέλλει η αδελφή του

Ο Κώστας Κοσμίδης φέρεται πως αντιμετώπιζε προβλήματα με την καρδιά του και άφησε την τελευταία του πνοή στον δρόμο μετά την επίσκεψή του στο κέντρο Υγείας Σαλαμίνας.

Όπως αναφέρει η εκπομπή Live News, ο μοντέρ έκανε εκεί τις απαραίτητες εξετάσεις αλλά καθώς το ιατρικό κέντρο δεν διέθετε ασθενοφόρο έφυγε από εκεί με σκοπό να μεταβεί σε άλλο νοσοκομείο αλλά δεν έφτασε ποτέ καθώς δυστυχώς κατέληξε στον δρόμο.

Συγκινημένη βγήκε στον «αέρα» του Live News η αδελφή του Κώστα Κοσμίδη, η οποία κατήγγειλε πως ο μοντέρ πήγε και έφυγε μόνος του από το Κέντρο Υγείας, υπογραμμίζοντας πως τον άφησαν να φύγει και τελικά πέθανε στον δρόμο.

«Πήγε άδικα ένας νέος άνθρωπος. Ας καλούσαν ασθενοφόρο και θα το βάζαμε εμείς. Δεν πρέπει να συμβεί σε άλλον άνθρωπο αυτό που συνέβη στον αδελφό μου. Τους είπε ακριβώς πού πονάει. Τον αφήσανε νέο άνθρωπο να ''φύγει'' άδικα. Δεν τον πρόσεξαν. Ας του λέγανε ότι με αυτά που βλέπουμε δεν μπορείς να φύγεις. Να κάναμε και εμείς τις απαραίτητες ενέργειες. Δεν ξέρω… Πήγε άδικα», τόνισε η αδελφή του.

Για το περιστατικό μάλιστα, έχει διαταχθεί ΕΔΕ από το υπουργείο Υγείας.

Ο διοικητής της 2ης ΥΠΕ εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του θανόντος και σε ανακοίνωση σημειώνει πως «σύμφωνα με τους εφημερεύοντες που διαχειρίστηκαν το περιστατικό, ο ασθενής προσήλθε με τους οικείους του στο Κέντρο Υγείας αναφέροντας θωρακικό άλγος. Ακολούθησε άμεσα κλινικός και εργαστηριακός έλεγχος, συμπεριλαμβανομένης διενέργειας ηλεκτροκαρδιογραφήματος, το οποίο ανέδειξε ευρήματα που έχρηζαν περαιτέρω νοσοκομειακής διερεύνησης. Σύμφωνα με τα ισχύοντα ιατρικά πρωτόκολλα, δόθηκε σύσταση για άμεση διακομιδή του ασθενούς με ασθενοφόρο σε εφημερεύον νοσοκομείο με καρδιολογικό τμήμα και εκδόθηκε σχετικό παραπεμπτικό».

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο ασθενής «αφού ενημερώθηκε αναλυτικά για τη σύσταση, επέλεξε να αποχωρήσει οικειοθελώς, προκειμένου να μεταβεί σε νοσοκομείο με ίδιο μέσο, συνοδεία συγγενικού του προσώπου».

«Από την προκαταρκτική έρευνα που έγινε και την ενημέρωση που λάβαμε από τον θεράποντα Ιατρό του θανόντος στο 1ο Κ.Υ. Σαλαμίνας, προκύπτουν ερωτηματικά για την διαχείριση του περιστατικού. Για το λόγο αυτό ο Διοικητής της 2ης ΥΠΕ διέταξε τη διενέργεια κατεπείγουσας Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, προκειμένου να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το περιστατικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα», σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Ο διενεργών την ΕΔΕ οφείλει να διερευνήσει κυρίως την τήρηση των ισχύοντων ιατρικών και διοικητικών πρωτοκόλλων (triage, διάγνωση, αντιμετώπιση, διακομιδή) και συγκεκριμένα:

Τις συνθήκες προσέλευσης και διαχείρισης του ασθενούς στο Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας. Εάν διενεργήθηκαν οι ενδεδειγμένες και απαραίτητες κλινοκόεργαστηριακές εξετάσεις, σύμφωνα με τα ισχύοντα ιατρικά πρωτόκολλα και τις κατευθυντήριες οδηγίες. Εάν ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ για τη διακομιδή του ασθενούς σε ανώτερη υγειονομική δομή. Εάν ο ασθενής αρνήθηκε τη διακομιδή μέσω ΕΚΑΒ. Εάν υπεγράφη δήλωση οικειοθελούς αποχώρησης ή οποιοδήποτε σχετικό έγγραφο.

Τυχόν παραλείψεις, αμέλειες, αποκλίσεις από τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ή οργανωτικές δυσλειτουργίες που σχετίζονται με το περιστατικό. Αναφορικά με τη στελέχωση του ΚΥ Σαλαμίνας υπηρετούν, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

15 ειδικευμένοι ιατροί και 6 αγροτικοί.

26 νοσηλευτές.

10 παραϊατρικό.

24 λοιπό προσωπικό.

Συγκεκριμένα, κατά την ώρα του συμβάντος το βράδυ 22.56 ήταν παρόντες στο Κέντρο Υγείας, 3 ειδικευμένοι ιατροί, 1 αγροτικός και 4 νοσηλευτές.

Δάντης: «Μπήκα με χέρι σχεδόν διαλυμένο στην κλινική»

 medlabnews.gr iatrikanea

Λίγες μόλις ημέρες μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη, ο Χρήστος Δάντης προχώρησε σε μια αναλυτική ενημέρωση για την πορεία της υγείας του μέσα από τα προσωπικά του social media. Ο δημιουργός, έχοντας στο πλευρό του την ιατρική ομάδα που ανέλαβε την αποκατάστασή του, αναφέρθηκε στη σοβαρότητα του τραυματισμού του αλλά και στην άμεση επάνοδό του στις ζωντανές εμφανίσεις.

Το ευχαριστώ στον χειρουργό και το χρονικό της νοσηλείας Αν και η κατάσταση του χεριού του αρχικά προκάλεσε έντονη ανησυχία, τα δεδομένα άλλαξαν μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε το βράδυ της Πέμπτης.

«Όταν θυμάμαι σε ποια κατάσταση μπήκα στην Ευρωκλινική Αθηνών το βράδυ της Πέμπτης, με το χέρι σχεδόν διαλυμένο και σκέφτομαι πόσο γρήγορα θα ανέβω ξανά στη σκηνή την Παρασκευή που έρχεται… μόνο ευγνωμοσύνη μπορώ να νιώσω», σημείωσε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του.

Η ανάρρωση εξελίσσεται με τέτοιο ρυθμό που επιτρέπει στον Χρήστο Δάντη να τηρήσει το επαγγελματικό του πρόγραμμα χωρίς περαιτέρω αναβολές. Η προγραμματισμένη του εμφάνιση για την Παρασκευή 20/2 παραμένει σε ισχύ, γεγονός που ο ίδιος αποδίδει στην έγκαιρη παρέμβαση των ειδικών.

Όπως τόνισε ο ίδιος: «Το τεράστιο ευχαριστώ ανήκει στον χειρουργό μου και σε όλο το επιτελείο του, αν και είναι λίγο μπροστά σε αυτό που έκαναν για μένα. Με χειρούργησαν και μου “έδωσαν” πίσω το χέρι μου και τη δυνατότητα να επιστρέψω εκεί που ανήκω: στη σκηνή! Ευχαριστώ από καρδιάς».

Συγκλονιστικό. Η βραβευμένη ηθοποιός και σκηνοθέτις Αριάν Λαμπέντ, σύζυγος του Λάνθιμου λέει «Έχω υποστεί δύο βιασμούς στην εφηβεία μου»

medlabnews.gr  

Σε μια ιδιαίτερα προσωπική αποκάλυψη προχώρησε η Αριάν Λαμπέντ, βραβευμένη ηθοποιός και σκηνοθέτις, σύζυγος του Γιώργου Λάνθιμου, μιλώντας ανοιχτά για τους βιασμούς και τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις που έχει υποστεί.

Μέσα από το προσωπικό της κείμενο που δημοσιεύτηκε στην «Καθημερινή», η ηθοποιός με καταγωγή από τη Γαλλία, που πλέον ζει στην Ελλάδα, βρέθηκε πρόσφατα σε μια δικαστική αίθουσα, προκειμένου να καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης θύματος βιασμού και πειργράφει τα όσα βίωσε.

Η Γαλλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτρια, η οποία είναι παντρεμένη με τον Έλληνα σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο, γράφει πως «όπως πολλές γυναίκες, έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση, ανεπιθύμητα αγγίγματα και δύο βιασμούς στην εφηβεία μου», τονίζοντας πως για χρόνια τα αντιμετώπιζε ως «δεδομένα λόγω του φύλου μου» και περιγράφοντας τη μάχη της να τα αντιμετωπίσει στη συνέχεια της ζωής της.

Αφορμή για το κείμενό της ήταν η πρόσφατη παρουσία της σε ελληνική δικαστική αίθουσα ως μάρτυρας υπεράσπισης θύματος βιασμού, όπου ένιωσε πως οι διαδικασίες και η συμπεριφορά λειτουργών της Δικαιοσύνης υπονόμευσαν την ουσία της υπόθεσης. Παράλληλα αναφέρεται στο πώς βίωσε τη διαδικασία και πώς αυτή την ωθούσε να θέσει σε συλλογικό προβληματισμό τη μεταχείριση των θυμάτων.

«Το όνομά μου είναι Αριάν Λαμπέντ – Εδώ είμαι κυρίως η ”γυναίκα του Λάνθιμου”»

«Το όνομά μου είναι Αριάν Λαμπέντ. Είμαι Γαλλίδα και ζω στην Αθήνα. Μεγάλωσα σε μία αριστερή οικογένεια και οι γονείς μου ήταν και οι δύο καθηγητές στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μεγάλωσα, λοιπόν, με μια ορισμένη εκτίμηση προς τους δημόσιους θεσμούς. Είμαι ηθοποιός και σκηνοθέτις και έχω λάβει διάφορα πολύ σημαντικά βραβεία, έχω συνεργαστεί με αρκετούς/ές ”μεγάλους/ες” σκηνοθέτες/τριες και οι ταινίες μου έχουν παρουσιαστεί σε πολλά διαφορετικά φεστιβάλ, μεταξύ άλλων και στο Φεστιβάλ των Καννών. Παρ’ όλα αυτά, εδώ είμαι κυρίως η ”γυναίκα του Λάνθιμου”» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Έχω υποστεί δύο βιασμούς στην εφηβεία μου»

«Από το 2022 πήρα την απόφαση να αντιμετωπίσω διαφορετικά τη βία μέσα στην οποία μεγάλωσα – τη βία μέσα στην οποία μεγαλώσαμε όλες και όλοι. Όπως πολλές γυναίκες, έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση, ανεπιθύμητα αγγίγματα και δύο βιασμούς στην εφηβεία μου. Μπήκα στον αυτόματο πιλότο και προχώρησα μπροστά υποτιμώντας τη σημασία αυτών των γεγονότων, αφού έμοιαζαν δεδομένα λόγω του φύλου μου.

Δεν ήθελα να με ορίσουν. Απέφυγα να σταθώ σε αυτά. Το μοναδικό εργαλείο που είχα στη διάθεσή μου ήταν το αλκοόλ. Ήταν θέμα χρόνου να καταλάβω ότι αυτό που έμοιαζε να με σώζει, ήταν τελικά εκείνο που με κατέστρεφε. Στις 21 Δεκεμβρίου 2021 αποφάσισα να σταματήσω να πίνω. Έπρεπε να αντιμετωπίσω τα πράγματα κατά πρόσωπο».

«Δεν γράφω αυτό το κείμενο μόνο για να μιλήσω για την ταπείνωση που βίωσα από την ελληνική Δικαιοσύνη, αλλά για να καλέσω σε συλλογικό προβληματισμό σχετικά με τη λειτουργία της, ειδικά στις υποθέσεις βιασμών και σεξουαλικών επιθέσεων», καταλήγει η Αριάν Λαμπέντ.

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων