Responsive Ad Slot

Έχουμε τρελαθεί. Για ένα σάντουιτς, εισέβαλε με τα αυτοκίνητό του σε μίνι μάρκετ στο Ηράκλειο (video)

 medlabnews.gr

Νέα τροπή, που παραπέμπει σε εκδικητική ενέργεια και όχι σε ένα απλό τροχαίο, παίρνει η υπόθεση της πρόσκρουσης οχήματος σε κατάστημα στη Λεωφόρο Καλοκαιρινού, τα ξημερώματα της Πέμπτης (26/2). Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η εκτροπή του οχήματος δεν ήταν τυχαία, αλλά αποτέλεσμα της οργής του 47χρονου οδηγού.

Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 5:00 το πρωί, όταν ο οδηγός εισήλθε στο μίνι μάρκετ σε εμφανή κατάσταση μέθης. Η αδυναμία του να αποφασίσει τι θα ψωνίσει προκάλεσε την παρέμβαση της ιδιοκτήτριας, η οποία του ζήτησε να επισπεύσει. Η παρατήρηση αυτή στάθηκε η αφορμή για να εκτραχυνθεί η κατάσταση: Ο άνδρας βγήκε εκτός εαυτού, επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητό του και το... έριξε εσκεμμένα πάνω στην πρόσοψη του καταστήματος.

Αναστάτωση επικράτησε στο κέντρο του Ηρακλείου, όταν αυτοκίνητο που οδηγούσε 47χρονος κατέληξε σε τζαμαρία μίνι μάρκετ. H ιδιοκτήτρια του καταστήματος υποστηρίζει πως ο οδηγός την χτύπησε πριν πέσει με φόρα στο μίνι μάρκετ. «Ήθελε να με σκοτώσει» λέει.

«Το έκανε επίτηδες, ήθελε να με σκοτώσει. Το είπε και δημόσια εκεί που ήμασταν όλοι» είπε η κυρία Μαρία στο protothema.gr. Η ίδια περιέγραψε πως ξεκίνησαν όλα τα ξημερώματα της Πέμπτης: «Μπήκε στο μαγαζί να ζητήσει ένα σάντουιτς. Εγώ δεν άνοιξα το στόμα μου, δεν είχα προλάβει, είχα δύο και κάθονταν εκεί, έναν διανομέα και έναν φίλο».

Στη συνέχεια, λέει πως έδειξε στον 47χρονο το ψυγείο δεξιά με τα σάντουιτς «και ήθελα να του πω ότι έχω και άλλο ψυγείο στα αριστερά. Δεν πρόλαβα καν να μιλήσω και μου λέει “είσαι επιθετική, γιατί είσαι επιθετική;”. Του λέω “άνθρωπέ μου είσαι καλά; Πας καλά; Εδώ κάθονται δύο άνθρωποι και δεν έχω μιλήσει, δεν έχω ανοίξει καν το στόμα μου, πώς τα λες όλα αυτά”. Αυτός δεν ήταν καλά».

Έπειτα «έλεγε διάφορα ακαταλαβίστικα, έβριζε κιόλας. Μαζί με τα δύο άτομα τον βγάλαμε έξω, σπρώχνοντάς τον. Μόλις τον βγάλαμε έξω μου έδωσε μια στην πλάτη και έπεσα κάτω στην Καλοκαιρινού. Με σηκώσανε και ένας τον κυνήγησε και τον έδιωξε».

«Όταν με έριξε στο δρόμο ευτυχώς δεν πέρασε κάποιο αυτοκίνητο να με πατήσει. Τώρα κλωτσιά, μπουνιά, δεν θυμάμαι, μάλλον μπουνιά. Και βρέθηκα στη μέση του δρόμου. Αν περνούσε αυτοκίνητο θα με είχε σίγουρα σκοτώσει» ανέφερε.

Μετά από κάποια λεπτά, «έπεσε με φόρα στο μαγαζί, έσπασε τη τζαμαρία, έριξε ψυγεία κάτω. Αλλά μέσα στην ατυχία ήμουν τυχερή, γιατί απ' ό,τι είπε η αστυνομία, θα έμπαινε όλος μέσα στο μαγαζί και θα με σκότωνε. Απλά ένας διανομέας είχε αφήσει έξω στην πόρτα το μηχανάκι του και το πήρε από κάτω και έκοψε την φόρα. Το διέλυσε το μηχανάκι».

«Είχε έρθει να μας εκδικηθεί»

Στο σημείο έφτασε η ΕΛΑΣ και σύμφωνα με την κυρία Μαρία, ο 47χρονος «είχε μαζί του ηρεμιστικά και είχε πιει και ποτό. Και είχε έρθει να μας εκδικηθεί, το είπε. Σε κάποια φάση έλεγε “συγγνώμη, θα πληρώσω”. Δηλαδή ο άνθρωπος δεν ήταν καλά. Το θέμα είναι ότι παρά τρίχα, γιατί εκείνη την ώρα είχα δώσει μια παραγγελία σε διανομέα και έβγαινε έξω, για ένα λεπτό δεν τον σκότωσε».

Σύμφωνα με την κυρία Μαρία ο οδηγός δικάστηκε αυτεπάγγελτα και καταδικάστηκε σε 18 μήνες με αναστολή. Ωστόσο «θα ακολουθήσει από εμάς μήνυση για αποζημιώσεις, το μηχανάκι του διανομέα καταστράφηκε, εμάς μας έκανε ζημιές αλλά ευτυχώς που δεν μας σκότωσε».

Βρέθηκε η 16χρονη Λόρα στο Βερολίνο σε τυχαίο έλεγχο της αστυνομίας

 medlabnews.gr

Σε τυχαίο έλεγχο της αστυνομίας στη Γερμανία εντοπίστηκε η 16χρονη Λόρα, τα ίχνη της οποίας είχαν χαθεί από τις 8 Ιανουαρίου στην Πάτρα.

Όταν οι γερμανικές αστυνομικές αρχές κατάλαβαν ότι επρόκειτο για το 16χρονο κορίτσι, τη είπαν να τους ακολουθήσει. Την οδήγησαν σε δομή ανηλίκων όπου θα υποβληθεί σε εξετάσεις από γιατρό αλλά και από ψυχίατρο.

Ο πατέρας της εδώ και τρεις εβδομάδες βρίσκεται στη Γερμανία και σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΡΤnews δεν έχει δει, ούτε έχει μιλήσει με το 16χρονο κορίτσι. Αν και όποτε γίνει αυτή η πρώτη συνάντηση θα γίνει παρουσία κοινωνικού λειτουργού.

Επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται από τη γερμανική αστυνομία.

Μετά τον εντοπισμό της 16χρονης Λόρα, οι αρχές της Γερμανίας άμεσα ενημέρωσαν τους αστυνομικούς του Τμήματος Ανηλίκων Αχαΐας, που είχαν αναλάβει τις έρευνες όλο αυτό το διάστημα.

Μέχρι και αυτή την ώρα, δεν έχει γίνει γνωστό ποιος φιλοξενούσε ή βοηθούσε την Λόρα.

Από την πρώτη στιγμή της εξαφάνισή της οι αστυνομικές αρχές έκλιναν στο σενάριο ότι η 16χρονης Λόρα είχε φύγει στο εξωτερικό και πιθανότατα στη Γερμανία. Βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας κατέγραψε τη 16χρονη -τις πρώτες ώρες της εξαφάνισής της- να εισέρχεται μόνη της σε ταξιδιωτικό πρακτορείο στην περιοχή της Ομόνοιας και να αγοράζει εισιτήριο για τη Φρανκφούρτη, με αναχώρηση την ίδια ημέρα.

Η 16χρονη προέκυψε ότι, την ημέρα που έφυγε από το Ρίο, έφτασε με ταξί στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Γουδή, κοντά στα νοσοκομείο «Παίδων», έβγαλε αεροπορικό εισιτήριο με γερμανικής εταιρεία για τη Φρανκφούρτη, χρησιμοποιώντας το διαβατήριο της και όπως όλα δείχνουν πέταξε για Γερμανία και συγκεκριμένα για το Αμβούργο εκεί όπου ζούσε με τους γονείς της πριν έλθουν στην Ελλάδα.

Η Λόρα έχει μεταφερθεί σε δομή φιλοξενίας ανηλίκων, αφού βρέθηκε να περπατά στο Βερολίνο, με τις αρχικές, αλλά ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες να κάνουν λόγο πως ήταν με ακόμη ένα άτομο.

Στη δομή, όπως έκανε γνωστό το Mega, θα συνομιλήσει με ειδικούς, όπως κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους οι οποίοι με πολύ λεπτούς χειρισμούς θα πρέπει να καταλάβουν το πώς και το γιατί έφυγε η 16χρονη από το σπίτι της στο Ρίο της Πάτρας.

Μεταξύ των ερωτημάτων, που θα τής θέσουν σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, είναι το πού μένει όλο αυτό το διάστημα στη γερμανική πρωτεύουσα, και ποιοι τη βοήθησαν να οργανώσει τη φυγή της. Παράλληλα, θα εξεταστεί εάν η 16χρονη έχει υποστεί κακοποίηση, ακόμα και μέσα στο σπίτι της και εάν είναι ασφαλής η οικογένειά της.

Όπως διευκρινίζεται, εάν οι οικείοι της ζητήσουν να επιστρέψει στην Ελλάδα, θα πρέπει να περάσουν από οικογενειακό δικαστήριο και η απόφαση να ληφθεί με βάση τα όσα προβλέπει η σχετική, γερμανική νομοθεσία.

Την απόφαση για το πού θα μείνει η 16χρονη, αναμένεται να πάρουν νομικοί επιστήμονες και κοινωνικοί λειτουργοί που θα εξετάσουν το ευρύτερο πλαίσιο, κάτω από το οποίο διαβίωνε η Λόρα.

Εξαφάνιση Λόρα: Το χρονικό

Υπενθυμίζεται πως η 16χρονη εξαφανίστηκε στα μέσα Ιανουαρίου από το σπίτι της και κατάφερε να φτάσει στη Γερμανία, αφού πέρασε πρώτα από την Αθήνα και πιο συγκεκριμένα από περιοχές όπως Ζωγράφου και Ομόνοια, ενώ χρησιμοποίησε κρυπτογραφημένες εφαρμογές για τις επικοινωνίες της.

Όπως έγινε γνωστό αργότερα, έφυγε από την Ελλάδα με πτήση στις 8 Ιανουαρίου, και η εξαφάνισή της δηλώθηκε περίπου δύο ώρες μετά την απογείωση.

Πριν από περίπου δύο εβδομάδες οι γερμανικές αρχές εντόπισαν το κινητό της στο Βερολίνο, αλλά δεν μπορούσαν να επιβεβαιώσουν αν ήταν η ίδια που το χρησιμοποιούσε.

Το τελευταίο στίγμα καταγράφηκε στις 9 Φεβρουαρίου και στη συνέχεια η παρακολούθηση σταμάτησε, καθώς ο εισαγγελέας έκρινε ότι δεν πρόκειται για αρπαγή.

Συγκλονίζει ο πατέρας του Γεράσιμου που παραμένει σε κώμα. «Εύχομαι αυτό το Σάββατο η προσευχή και η σκέψη όλων να γίνει η φωνή του»

 

 επιμέλεια medlabnews.gr iatrikanea

Από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη όσοι επέβαιναν στο πρώτο βαγόνι βρήκαν τραγικό θάνατο, εκτός από ένα άτομο.

Μάχη δίνει ο μόνος άνθρωπος που κατάφερε να βγει ζωντανός από το πρώτο βαγόνι που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη το βράδυ της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου 2023. 

Τρια χρόνια μετά την εφιαλτική νύχτα του δυστυχήματος των Τεμπών, ο Γεράσιμος Ιάσονας επιστρέφει πίσω στη Θεσσαλία και συγκεκριμένα στην Λάρισα, από το Μιλάνο, όπου νοσηλευόταν από τις αρχές Δεκέμβρη 2024, σε εξειδικευμένο Κέντρο Αποκατάστασης.

Ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού της επιβατικής αμαξοστοιχίας των Τεμπών, ο 22χρονος Γεράσιμος νοσηλευόταν από τον Νοέμβριο του 2023 στη Βοστώνη και μετά μεταφέρθηκε στο Μιλάνο σε ειδική μονάδα κέντρου αποκατάστασης στην ιταλική πόλη, το οποίο φημίζεται ως ένα από τα πιο εξειδικευμένα και αναγνωρισμένα στον κόσμο και τώρα έχει επιστρέψει στην Λάρισα.

Συνεχίζει τη μεγάλη μάχη σε κέντρο αποκατάστασης στη Λάρισα.

Ο μπαμπάς του, Διονύσης Γεωργιάδης αναφέρει σε μήνυμά του ενόψει των συλλαλητηρίων που διοργανώνονται σε όλη την Ελλάδα για τα Τέμπη, πως «Εύχομαι αυτό το Σάββατο η προσευχή και η σκέψη όλων να γίνει η φωνή του Γεράσιμου» σύμφωνα με το gegonota.news.

Σε δήλωσή του, την οποία έστειλε στα ΜΜΕ ο συνήγορός του, Λουκάς Αποστολίδης, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρει:

“Ο Γεράσιμος βιώνει και αντέχει το δικό του Γολγοθά. Τρία χρόνια η καρδιά του χτυπά δυνατά. Καθημερινός Γολγοθάς τόσο για το υπέροχο ηρωικό αυτό παλικάρι, όσο και για όλη μας την οικογένεια, που προσπαθεί με κάθε δυνατό τρόπο, να παραμείνει όρθια, δυνατή αλλά και αντάξια των δυσκολιών και του ανείπωτου, ατελείωτου, ανελέητου πόνου, (σωματικού και ψυχικού).

Ως συνήγορος του πατέρα του Γεράσιμου, σας κοινοποιώ τη δήλωσή του, ενόψει της 3ης θλιβερής επετείου.

Πέρασαν τρία χρόνια. Η πληγή παραμένει ανοιχτή κι αιμορραγούσα. Η τραγωδία στα Τέμπη μας νουθετεί. Η ζωή κάθε ανθρώπου δεν έχει ανταλλακτική αξία. Ο πόνος δεν έχει τέλος.

Τρία ολόκληρα χρόνια ο Γεράσιμος, σε άνιση μάχη, αγωνίζεται για τη ζωή του.

Τρία ολόκληρα μαρτυρικά χρόνια εξελίσσεται, ένα ατελείωτο ταξίδι σε νοσοκομεία Ελλάδας, Ευρώπης και Αμερικής… με μόνη συνοδεία την ελπίδα για ένα ακόμα θαύμα της Παναγίας.

Ένας λεβέντης που σε κάθε στιγμή της ζωής του αγωνιζόταν και αυτό συνεχίζει να κάνει και τώρα. Είναι τρομερά δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος τον αγώνα του και αδύνατο να τον περιγράψει.

Σύσσωμο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό βρίσκεται νυχθημερόν στο προσκεφάλι του.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ.

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.

ΙΣΩΣ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ. ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ.

ΙΣΩΣ Ο ΗΧΟΣ, Η ΦΩΝΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ.

ΙΣΩΣ ΙΣΩΣ ΙΣΩΣ.

Καλή Σαρακοστή

και η Ανάσταση του Κυρίου

ας φέρει και την Ανάσταση του Γεράσιμου

Διονύσιος Γεωργ. Γεωργιάδης”

Τρομακτικό. Ακρίδες Εκατομμύρια ακρίδες στην Σαχάρα. Κατέκλυσαν τα πάντα όπως στις πληγές του Φαραώ (video)

medlabnews.gr 

Ένα θεαματικό, ίσως και τρομακτικό, βίντεο από τη Δυτική Σαχάρα δόθηκε στη δημοσιότητα, με εκατομμύρια ακρίδες να κατακλύζουν τους δρόμους και να «επιτίθενται» σε οχήματα.

Μια απόκοσμη εικόνα, που παραπέμπει ευθέως στις βιβλικές πληγές της Αιγύπτου, κατέγραψε ο φακός στην περιοχή της Δυτικής Σαχάρας, κοντά στο Μπουγούντορ. Ένα εντυπωσιακό βίντεο που έφερε στη δημοσιότητα η εταιρεία μετεωρολογικών προβλέψεων AccuWeather αποτυπώνει την τρομακτική έκταση μιας μαζικής επίθεσης ακριδών, η οποία προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στη μετακίνηση των πολιτών.

Οι οδηγοί που βρέθηκαν στο σημείο ήρθαν αντιμέτωποι με αμέτρητα σμήνη εντόμων που κάλυπταν πλήρως τον ορίζοντα και το οδόστρωμα, καθιστώντας την ορατότητα σχεδόν μηδενική. Στα πλάνα φαίνονται οχήματα να παλεύουν να διασχίσουν τον δρόμο, ενώ χιλιάδες ακρίδες συγκρούονται με τα παρμπρίζ, δημιουργώντας μια αποπνικτική ατμόσφαιρα. Το φαινόμενο, αν και φυσικό, προκάλεσε δέος λόγω της πρωτοφανούς πυκνότητας του σμήνους.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 24 Φλεβάρη, στην περιοχή Boujdour, με οδηγούς να καταγράφονται να προσπαθούν να περάσουν μέσα από τα τεράστια σμήνη ακριδών.

Νέα βήματα για τα Σπάνια Νοσήματα: ORPHANET, Εθνικά Μητρώα και Εθνικό Σχέδιο Δράσης

Νέα βήματα για τα Σπάνια Νοσήματα: ORPHANET, Εθνικά Μητρώα και Εθνικό Σχέδιο Δράσης
medlabnews.gr iatrikanea

Με την επικαιροποίηση του καταλόγου ORPHANET για το 2026, την ενεργοποίηση των πρώτων Εθνικών Μητρώων Ασθενών και την προώθηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Σπάνια Νοσήματα – Παθήσεις, τιμάται φέτος στην Ελλάδα η Ημέρα Σπανίων Παθήσεων, στις 28 Φεβρουαρίου.

Οι σπάνιες παθήσεις, αν και η καθεμία αφορά έως 5 άτομα ανά 10.000 πληθυσμού, συνολικά επηρεάζουν περίπου το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού, δηλαδή περισσότερους από 300 εκατομμύρια ανθρώπους. Διεθνώς έχουν καταγραφεί περισσότερες από 7.000 διαφορετικές σπάνιες παθήσεις. Το 75% έχει γενετική αιτιολογία, χωρίς ωστόσο όλες να είναι γενετικής προέλευσης, καθώς περιλαμβάνονται σπάνιες μορφές καρκίνου, αυτοάνοσα και μολυσματικά νοσήματα. Για πολλές από αυτές, η αιτία παραμένει άγνωστη ενώ για μεγάλο αριθμό ασθενών, η διάγνωση μπορεί να καθυστερήσει από πέντε έως και δεκαπέντε έτη.

Στη χώρα μας, ο κατάλογος ORPHANET με τους κωδικούς ORPHACODE και ICD-10 βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης, ενώ έχει ήδη ψηφιοποιηθεί μέσω ΗΔΙΚΑ για χρήση στην άυλη συνταγογράφηση και στο ιστορικό ασθενούς μέσω ΕΟΠΥΥ, θέτοντας τις βάσεις για συστηματική καταγραφή. Παράλληλα, έχουν εκδοθεί οι πρώτες Υπουργικές Αποφάσεις για Εθνικά Μητρώα που αφορούν σπάνια αιματολογικά νεοπλάσματα, παθήσεις οφθαλμού και όρασης και σπάνια νοσήματα ήπατος, ενώ προχωρά η ανανέωση των 43 αναγνωρισμένων Κέντρων Εμπειρογνωμοσύνης.

Η Ημέρα Σπανίων Παθήσεων, που συντονίζεται διεθνώς από τη EURORDIS από το 2008, υπενθυμίζει ότι υπενθυμίζει ότι «οι σπάνιες παθήσεις είναι σπάνιες, αλλά οι ασθενείς δεν είναι», αναδεικνύοντας την ανάγκη για έγκαιρη διάγνωση, εξειδικευμένη φροντίδα και ισότιμη πρόσβαση στη θεραπεία.

Η ΕΟΣ-ΣΠΑΝΟΠΑ συμμετέχει ενεργά στον εορτασμό της ημέρας με τη δράση «ΩΡΙΩΝ» για το 2026, με θέμα «Σπάνια ζωή και έκφραση – Μοναδικά ιστορικά, αρχιτεκτονικά και φυσικά μνημεία της Ελλάδας σε μικρογραφία», σε συνεργασία με το Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία», προβάλλοντας συμβολικά τη μοναδικότητα των ανθρώπων που ζουν με μια σπάνια πάθηση.

Ο ΦΣΘ συμμετέχει στις εκδηλώσεις μνήμης για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη

Ο ΦΣΘ συμμετέχει στις εκδηλώσεις μνήμης για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη
medlabnews.gr iatrikanea

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας αποφάσισε να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις μνήμης για τη συμπλήρωση τριών χρόνων από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού και τιμής απέναντι στα 57 αδικοχαμένα θύματα και τις οικογένειές τους, οι φαρμακοποιοί ενώνουμε για ακόμα μία φορά τη φωνή μας με όλους τους συμπολίτες μας και καλούμε τους συναδέλφους να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου. Για όσους επιθυμούν να δώσουν το «παρών», η προσυγκέντρωση των φαρμακοποιών θα γίνει στις 12 το μεσημέρι, μπροστά από το «Ολύμπιον», στην πλατεία Αριστοτέλους.

Η συμμετοχή μας στις εκδηλώσεις μνήμης αποτελεί πράξη αλληλεγγύης και δέσμευση ότι δεν ξεχνάμε την τραγωδία που συγκλόνισε όλη τη χώρα. Σε τέτοιες στιγμές καλούμαστε ως κοινωνία να σταθούμε ενωμένοι απέναντι στον πόνο, αλλά και στην ευθύνη για ένα καλύτερο αύριο. Τρία χρόνια μετά, το αίτημα για απονομή δικαιοσύνης παραμένει ισχυρό και αδιαπραγμάτευτο. Ζητούμε από την πολιτεία να αναλάβει ουσιαστικές πρωτοβουλίες για να διασφαλιστεί ότι καμία ανθρώπινη ζωή δεν θα χαθεί ποτέ ξανά άδικα.

Συγκλονίζει ο Υπάτιος Πατμάνογλου. Πέρασαν 9 χρόνια που έχασε γυναίκα και παιδί στο τροχαίο με την Porsche

 medlabnews.gr

Συγκινητικό μήνυμα στέλνει ο Υπάτιος Πατμάνογλου, με αφορμή τα εννιά χρόνια από το αδιανόητο δυστύχημα που είχε ως συνέπεια να σκοτωθούν η γυναίκα του και ο τρίχρονος γιος του.

Το τραγικό τροχαίο της 26ης Φεβρουαρίου 2017 στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας συγκλόνισε ολόκληρη την Ελλάδα, όταν μια Porsche που κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα συγκρούστηκε με το σταθμευμένο αυτοκίνητο της οικογένειας Πατμάνογλου, προκαλώντας τον ακαριαίο θάνατο της συζύγου και του μικρού παιδιού του Υπάτιου Πατμάνογλου.

Εννέα χρόνια μετά την τραγωδία που κόστισε τη ζωή στην Αποστολία και στον μικρό Παύλο, σύζυγο και γιο του Υπάτιου Πατμάνογλου, ο ίδιος μοιράστηκε τις σκέψεις και τα συναισθήματα του που αποτυπώνουν την οδύνη, αλλά και την ανθρώπινη αντοχή μπροστά σε μια απώλεια που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί

Ο Υπάτιος Πατμάνογλου χαρακτηρίζει την 26η Φεβρουαρίου 2017 ημέρα που έγινε το τροχαίο δυστύχημα, ως τη χειρότερη μέρα της ζωής του και του άφησε μια μεγάλη πληγή η οποία «δεν κλείνει, κρύβεται».

Στο σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας σκοτώθηκαν επίσης ο Γιώργος Βακάκης, γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo και οδηγός της μοιραίας Porsche καθώς και ο φίλος του και συνοδηγός, Ανδρέας Γεωργακόπουλος.

Η ανάρτηση του Υπάτιου Πατμάνογλου για τη συμπλήρωση εννέα ετών από το τραγικό δυστύχημα με την Porsche

«26 Φεβρουαρίου 2017

Η χειρότερη μέρα της ζωής μου. Η μέρα που ένας πατέρας δεν θα έπρεπε ποτέ να ζήσει. Η μέρα που ένας σύζυγος δεν θα έπρεπε ποτέ να αντικρίσει. Η μέρα που κατάλαβα πως όλα μπορούν να τελειώσουν σε μια στιγμή. Από εκείνη τη μέρα δεν είμαι ο ίδιος άνθρωπος. Ποτέ δεν ξέρεις πόσο δυνατός είσαι, μέχρι να έρθει η στιγμή που η δύναμη θα είναι η μόνη επιλογή που θα έχεις.

Εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ να μάθετε πόση δύναμη κρύβετε μέσα σας. Θα μπορούσα σήμερα να βρίσκομαι σε ένα ψυχιατρείο. Θα μπορούσα να είμαι σε ένα κέντρο αποκατάστασης, παραπληγικός ή τετραπληγικός. Θα μπορούσα να είμαι βαριά εγκαυματίας. Θα μπορούσα να είμαι πολυτραυματίας. Δεν έγινε τίποτα απ’ όλα αυτά. Γι’ αυτό δοξάζω τον Θεό. Όμως το τραύμα δεν είναι μόνο σωματικό, είναι και πνευματικό. Δεν είχα να διαχειριστώ μόνο το πένθος μου. Είχα να διαχειριστώ και ένα μέρος του κόσμου, με τα αρνητικά του σχόλια.

Αυτή ήταν η δοκιμασία μου. Αυτός ήταν ο σταυρός μου. Δεν εγκατέλειψα. Δεν άφησα ποτέ την πίστη μου. Κι αυτό με κράτησε ζωντανό και πνευματικά όρθιο. Η πραγματική αντοχή δεν φαίνεται στο σώμα, αλλά στην ψυχή. Συνεχίζω. Ζω. Και κάθε δυσκολία με κάνει πιο δυνατό. Η ζωή δεν είναι δεδομένη. Ο δρόμος δεν συγχωρεί. Ένα δευτερόλεπτο αρκεί. Μην οδηγείτε σαν να έχετε δεύτερη ζωή.

Υ.Γ. Αλί σε αυτούς που μένουν. Γιατί αυτοί που έφυγαν είναι στον Παράδεισο. Η κόλαση είναι εδώ. Η πληγή δεν κλείνει. Κρύβεται».

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων