Έσωσε βρέφος από το φλεγόμενο βαγόνι. Έπιασα να δω εάν έχω πόδια, χέρια, κεφάλι πάνω μου λέει ο 20χρονος φοιτητής | MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Slider

Έσωσε βρέφος από το φλεγόμενο βαγόνι. Έπιασα να δω εάν έχω πόδια, χέρια, κεφάλι πάνω μου λέει ο 20χρονος φοιτητής

Είχα αίματα στο πρόσωπό μου, αλλά δεν ήταν δικά μου ήταν από τον μπροστινό μου

 επιμέλεια medlabnews.gr iatrikanea

Η Ακαδημία Αθηνών απένειμε το Βραβείο «Νικολάου Καρόλου» της Γ' Τάξεως των Ηθικών και Πολιτικών Επιστημών σε τρεις επιβάτες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.  

Στους τρεις «νεαρούς και ηρωικούς επιβάτες» της αμαξοστοιχίας Intercity, Ανδρέα Αλικανιώτη, Μιχάλη Κλάψη και Άγγελο Τσιαμούρα, «οι οποίοι επιδεικνύοντας αίσθημα αλτρουισμού και αλληλεγγύης στον ύψιστο βαθμό, παρά το ότι και οι ίδιοι ήταν τραυματίες, προσέτρεξαν αυθορμήτως σε βοήθεια ανήμπορων, πολύ σοβαρότερα τραυματισμένων, συνεπιβατών τους, σώζοντάς τους κυριολεκτικώς τη ζωή κατά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που συγκλόνισε το Πανελλήνιο, στις 28 Φεβρουαρίου 2023», απένειμε  το Βραβείο «Νικολάου Καρόλου» της Γ' Τάξεως των Ηθικών και Πολιτικών Επιστημών, για πράξη ή δράση κοινωνικής αρετής και ευποιίας, η Ακαδημία Αθηνών στις 23 Μαρτίου.

Το βραβείο του Μιχάλη Κλάψη παρέλαβε ο δήμαρχος των Λειψών.



Ο 20χρονος φοιτητής από τους Λειψούς, Μιχάλης Κλάψης, περιέγραψε τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε στο βαγόνι 3 λίγο μετά τη σφοδρή σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. 

Όπως είπε ο ίδιος, στην ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου, μόλις συνειδητοποίησε ότι ήταν καλά, έσπευσε να βοηθήσει όσους είχαν ανάγκη. 

Ο Μιχάλης Κλάψης βρισκόταν στο τρίτο βαγόνι του μοιραίου τρένου στα Τέμπη. Ο 20χρονος φοιτητής περιέγραψε τα όσα βίωσε από τη στιγμή της φονικής σύγκρουσης αλλά και τον τρόπο που σώθηκε. Μάλιστα, ήταν ένας από τους ήρωες που βοήθησε να απεγκλωβιστούν και άλλοι επιβάτες μεταξύ των οποίων και ένα μωρό.

«Ήταν μία περίεργη στιγμή. Από κάπου πήραμε δύναμη όλα τα παιδιά που ήμασταν μέσα. Αν κοιτάξετε το 3ο βαγόνι, τα δύο κάτω παράθυρα είναι σπασμένα. Πρώτα σπάσαμε το μεγάλο και μετά το μικρό για να κατέβουμε πιο εύκολα. Στο βαγόνι αυτό βρέθηκα εντελώς τυχαία», είπε.

«Είχα κόψει εισιτήριο για να φύγω με των 5.20. Έγινε ένα λάθος, μπήκα στο τρένο και ήρθε μια κοπέλα και μου είπε ότι κάθομαι στη θέση της. Λέω οκ, λάθος έγινε, και είδα ότι μου είχαν κόψει το εισιτήριο για την Τετάρτη και όχι για την Τρίτη κι πήγα και το άλλαξα. Και φύγαμε με των 7.22. Μας έκαναν μία ενημέρωση στη Λάρισα ότι θα αργήσουμε λίγο και θα φτάσουμε 12.25. Μετά τη Λάρισα γίνεται το ατύχημα, τρακάρουμε με το άλλο τρένο, φεύγουμε από τις ράγες, και πέρασαν κάποια δευτερόλεπτα μετά από αυτό», ανέφερε στη συνέχεια.

«Έπιασα μετά τη σύγκρουση να δω εάν έχω πόδια, χέρια, κεφάλι πάνω μου, ακούμπησα το πρόσωπό μου να δω αν έχω τραυματιστεί. Είχα αίματα στο πρόσωπό μου, αλλά δεν ήταν δικά μου ήταν από τον μπροστινό μου», συνέχισε.

Πώς έσωσε το βρέφος

Σχετικά με το βρέφος που έσωσε ο κ. Κλάψης ανέφερε: Μόλις σηκώθηκα, βρήκα τα πράγματά μου, το μπουφάν μου, και ένα μπουκάλι με νερό. Δίπλα μου ήταν μία μητέρα που ζήταγε βοήθεια, και ότι έχασε το μωρό της. Την ώρα που ήμασταν εν κινήσει εγώ έβλεπα ταινία, και η μητέρα τάιζε το μωρό. Μετά τη σύγκρουση είδα ότι της είχε φύγει το μωρό και μου ζήτησε βοήθεια. Το μωρό ήταν κάτω από το δικό μου κάθισμα, το πήραμε, το πήρε στην αγκαλιά της. Μέχρι να γίνει αυτό τα παιδιά από μπροστά είχαν ήδη σπάσει τα τζάμια».

«Μετά από λίγο μου ζήτησε βοήθεια μία κοπέλα και της είπα ότι θα τη βοηθήσω. Μπροστά μου είχα ένα ζευγάρι. Το ένα κάθισμα είχε ξεκολλήσει. Ο άνδρας ήταν χτυπημένος αλλά είχε τις αισθήσεις του. Η κοπέλα ήταν η μισή μέσα η μισή απ’ έξω και έξω την είχαν πλακώσει οι λαμαρίνες. Μου ζήτησε να την βοηθήσω. Σπρώχνω τις λαμαρίνες και άρχισα να την τραβάω, με βοήθησε και το αγόρι της, την βγάλαμε έξω. Είχε σφυγμό η κοπέλα. Υπήρχε παντού καπνός. Η φοιτήτρια που ήταν ακόμα μέσα μου ζήτησε βοήθεια. Ήρθαν και άλλα παιδιά από άλλο βαγόνι και σώσαμε την φοιτήτρια. Βρήκαμε ένα κινητό και ευτυχώς ήταν ανοιχτό», εξομολογήθηκε συγκλονίζοντας.

Το αγόρι φώναζε «Ιφιγένεια»

«Άναψα τον φακό και βοηθήσαμε μία κοπέλα ήταν μέσα στα αίματα. Βγάλαμε την κοπέλα, αλλά ήταν μέσα στα αίματα και δεν μπορούσαμε να την αναγνωρίσουμε. Το αγόρι την φώναζε «Ιφιγένεια» αλλά δεν ξέρω εάν ήταν η κοπέλα στις φωτογραφίες, δεν θυμάμαι», κατέληξε ο επιζών του δυστυχήματος.

ΓΡΑΨTΕ ΤΟ E-MAIL ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ

ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΤΕ!

Ακολουθήστε το medlabnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

0

Δεν υπάρχουν σχόλια

blogger
Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων