MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Συγκλονιστικό. Κάηκε η διευθύντρια της πλαστικής χειρουργικής του Μεταξά στην φωτιά στο κέντρο της Αθήνας

 medlabnews.gr iatrikanea

Σε οικογενειακή τραγωδία εξελίχθηκε η φωτιά που ξέσπασε τη νύχτα σε διαμέρισμα επί της οδού Ακαδημίας στο κέντρο της Αθήνας.

Το διαμέρισμα τυλίχτηκε γρήγορα στις φλόγες, με αποτέλεσμα τα δύο αδέρφια που ζούσαν στο διαμέρισμα -ένας άνδρας και μία γυναίκα- να βρουν τραγικό θάνατο.

Η φωτιά τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο και δεν επεκτάθηκε σε παρακείμενα διαμερίσματα.

Το ανακριτικό της Πυροσβεστικής διερευνά τα αίτια της πυρκαγιάς, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στο σπίτι υπήρχαν πολλά αντικείμενα και ότι επρόκειτο για ρακοσυλλέκτες.

Διευθύντρια πλαστικής χειρουργικής στο νοσοκομείο Μεταξά

Διευθύντρια πλαστικής χειρουργικής στο νοσοκομείο Μεταξά ήταν η γυναίκα που πέθανε μαζί με τον αδερφό της στη φωτιά, που ξέσπασε τα ξημερώματα της Τρίτης, σε διαμέρισμα 2ου ορόφου επί της οδού Ακαδημίας στο κέντρο της Αθήνας.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, η γυναίκα ήταν «συνάδελφος με πλούσια προσφορά στο ΕΚΑΒ, στις αεροδιακομιδές». «Βοηθούσε παντού. Τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα και ήταν υπό θεραπευτική αγωγή και εκτελούσε με ασφάλεια τα καθήκοντά της», είπε ο κ. Γιαννάκος.

«Συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συναδέλφους», κατέληξε.


Κλιματική αλλαγή. Συναγερμός στο Πακιστάν με το κύμα καύσωνα 50 βαθμών Κελσίου

 medlabnews.gr 

Σε συναγερμό οι Πακιστανικές αρχές για επερχόμενο κύμα καύσωνα, δημιούργησαν πάνω από 1.000 χώρους υποδοχής στην επαρχία Σιντ, στο νότιο Πακιστάν. Ο υδράργυρος αναμένεται να αγγίξει τους 50 βαθμούς Κελσίου σε ορισμένα τμήματα της αγροτικής επαρχίας, σύμφωνα με τη μετεωρολογική υπηρεσία του Πακιστάν.

«Αυτά τα κέντρα υποδοχής δημιουργήθηκαν για να προσφέρουμε βοήθεια στους ανθρώπους που θα επηρεαστούν και για να βοηθήσουμε να περιοριστούν τα περιστατικά ηλίασης και άλλα συμπτώματα που συνδέονται με τη ζέστη», δήλωσε στο AFP ο Αζάι Κουμάρ, αναπληρωτής διευθυντής της επαρχιακής Αρχής Διαχείρισης Καταστροφών.

Τα καταφύγια «διαθέτουν επίσης χώρους ανάπαυσης, νερό και γλυκόζη προκειμένου να παρασχεθούν στους ανθρώπους που θα τα έχουν ανάγκη», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Το κύμα καύσωνα αναμένεται να πλήξει ένα μεγάλο τμήμα της χώρας και να ενταθεί κατά τη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας.

Στο Πακιστάν, οι καύσωνες συνοδεύονται συχνά από προβλήματα στην ηλεκτροδότηση, με ορισμένες περιοχές να βρίσκονται αντιμέτωπες με μείωση φορτίου έως και 15 ώρες την ημέρα, σύμφωνα με πακιστανικά ΜΜΕ.

Ολοένα και πιο ευάλωτο στα ακραία μετεωρολογικά φαινόμενα Το Πακιστάν είναι ολοένα και πιο ευάλωτο στα ακραία μετεωρολογικά φαινόμενα, τα οποία οι μετεωρολόγοι συνδέουν με την κλιματική αλλαγή.

Τα σχολεία της επαρχίας ακύρωσαν ήδη τις ετήσιες εξετάσεις που προβλέπονταν για αυτήν την εβδομάδα, μεταξύ άλλων στο Καράτσι, που μετρά περισσότερους από 20 εκατομμύρια κατοίκους.

«Οι γυναίκες, οι οποίες περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στην κουζίνα και στα χωράφια στις αγροτικές ζώνες είναι οι πλέον πληγείσες», επισήμανε ο επικεφαλής μετεωρολόγος Σαρντάρ Σαρφαράζ.

Μπροστά στο κύμα καύσωνα, διατυπώνονται, επίσης, ανησυχίες για τη επιβίωση των κοπαδιών, πρόσθεσε ο Κουμάρ.

Σοκαριστική μαρτυρία της γυναίκας που την έδειραν στην Θηβών, «Με χτύπησε, μετά μπήκε στο αμάξι και πάτησε τον άνδρα μου»

medlabnews.gr  

Πρωτόγνωρες σκηνές εκτυλίχθηκαν στην λεωφόρο Θηβών στο ύψος του Αιγάλεω ανάμεσα σε οδηγούς αυτοκινήτων οι οποίοι δεν δίστασαν να χτυπήσουν και γυναίκα, αλλά και να παρασύρουν με το αυτοκίνητό τους, τον συνοδηγό της.

Όπως έγινε γνωστό, στη συμβολή της Ιεράς Οδού και της Θηβών, τσακώθηκαν δύο οδηγοί. Βγήκαν έξω από τα ΙΧ (στο ένα 43χρονος από την Αλβανία, και 43χρονη από την Ελλάδα) και στο άλλο τρία άτομα.

Τα χτυπήματα που δέχθηκε η ίδια αλλά και ο σύζυγός της, με συνέπεια να μεταφερθούν στο νοσοκομείο ΚΑΤ μετά τον ξυλοδαρμό τους, περιέγραψε το ένα από τα δύο θύματα της επίθεσης που έγινε σήμερα, Τρίτη, στο Αιγάλεω.

«Τον άνδρα μου τον χτύπησαν με πόδια, με μπουνιές…»

Η σύζυγος με εμφανή τα σημάδια στο πρόσωπο από τα άγρια χτυπήματα, μίλησε στην τηλεόραση του Star.

«Αυτοί οι άνθρωποι θα ήταν καλά να ήταν στο νοσοκομείο ή στο τρελοκομείο όχι στους δρόμους, αυτό έχω να πω» δήλωσε.

Ενώ συνέχισε λέγοντας:

«Όταν μου έριξε μπουνιά, εγώ έπεσα κάτω και μετά τον άνδρα μου τον χτύπησαν με πόδια με μπουνιές και δεν ξέρω εγώ τι».

«Όταν είδα τον άνδρα μου κάτω ήταν τρείς πάνω του. Τότε πήγα να τον τραβήξω, δεν ξέρω ποιος με χτύπησε και μετά νοιώθω πόνο στο πόδι (…) Αυτός μπήκε στο αμάξι και ήθελε να τον πατήσει, έβαλα τα χέρια μετά, δεν κατάλαβε τίποτα, αλλά τον πάτησε πάνω στο σώμα του».

Διαβαστε επισης

Υπάρχει συσσωρευμένος θυμός; Συμπτώματα που συνοδεύει τον θυμό. Τρόποι διαχείρισης του θυμού

11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου: «Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός»

11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου: «Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός»

medlabnews.gr iatrikanea

Ο Δήμος Σοφάδων και η Ένωση Αγραφιώτικων Χωρίων Καρδίτσας & Ευρυτανίας συνδιοργανώνουν το 11ο Συνέδριο των Αγράφων της Πίνδου και την 2η θεματική ενότητα: ‘‘Ιαματικά νερά, Ιαματικός και Θρησκευτικός Τουρισμός’’, που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 25 Μαΐου και ώρα 6.00 μ.μ. στην Δ.Ε. Ρεντίνας και την Κυριακή 26 Μαΐου και ώρα 10.30 π.μ. στα Λουτρά Σμοκόβου, του Δήμου Σοφάδων.

Το πρόγραμμα του Σαββάτου στη Ρεντίνα ξεκινάει, μετά την προσέλευση του κοινού, με την ξενάγηση στα Μουσεία και τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου και τους επίσημους χαιρετισμούς. Θα ακολουθήσουν οι εισηγήσεις των: Κρυσταλλία Μαντζανά, Αρχαιολόγο, Διεθύντρια ΕΦΑ Τρικάλων με θέμα: «Τα θρησκευτικά Μνημεία Ρεντίνας», π. Ευάγγελο Φεγγούλη, Πρωτοπρεσβύτερο, Θεολόγο, Μέλος της Συνοδικής Επιτροπής Προσκυνηματικού Τουρισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος, Α΄ Αντιπρόεδρος Ε.Α.Χ. με θέμα: «Ο προσκυνηματικός και θρησκευτικός τουρισμός», κ. Βασίλη Τσαντήλα, Πρόεδρο Ε.Α.Χ., π. Δήμαρχο με θέμα: «Η ίδρυση του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης Ρεντίνας και Αγράφων», κ. Μάγια Τσόκλη δημοσιογράφος, π. Ευρωβουλευτής με θέμα: «Η συμβουλή του τουρισμού στην τοπική οικονομία», από την πρόεδρο του ΕΟΤ κυρία Άντζελα Γκερέκου,  και τέλος πρόεδρο ΑΧΕΠΑ Ν. Υόρκης, κ. Λάμπρο Λαμπράκο. Η βραδιά θα κλείσει με παραδοσιακή γιορτή, με χορούς και τραγούδια των Αγράφων.

Την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στα Λουτρά Σμοκόβου, το συνέδριο θα ξεκινήσει με την περιήγηση στις εγκαταστάσεις των Λουτρών Σμοκόβου και το καλωσόρισμα από τον πρόεδρο Λουτροπηγής κ. Ι. Κατσαρό. Εισηγητές της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου θα είναι οι: κ. Δημοσθένης Κατσής, Δήμαρχος Σοφάδων, Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Λουτρά Σμοκόβου – Δολοπία Α.Ε. Ο.Τ.Α. με θέμα: «Ο σχεδιασμός αξιοποίησης των Ιαματικών Πηγών του Δήμου Σοφάδων», κ. Κωνσταντίνος Κουσκούκης, Καθηγητής Δερματολογίας, Νομικός Πρόεδρος Ακαδημίας Ιαματικής Ιατρικής, Πρόεδρο Ακαδημίας Κινεζικής και Συμπληρωματικής Ιατρικής με θέμα: «Ιαματικός Τουρισμός: Ιαματική Ιατρική – Οικονομική Πρόοδος», κ. Αναστασίου Ιωάννης, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Θεσσαλίας με θέμα: Ο ιαματικός τουρισμός ως πλεονέκτημα τουριστικής ανάπτυξης της Δυτικής Θεσσαλίας, εκπρόσωπο της Κυβέρνησης, την κ. Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρο Ε.Ο.Τ., την κ. Όλγα Γκορτσή, Καθηγήτρια Γωοπονικών Σχολών Παν. Θεσσαλίας με θέμα Αγροτουρισμός.

Τι είναι τα Αναστενάρια που γίνεται κάθε χρόνο στη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης. Γιατί ΔΕΝ καίγονται οι αναστενάρηδες;

 επιμέλεια medlabnews.gr iatrikanea

Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα. Ένα ιδιαίτερο και πολυσυζητημένο έθιμο συνδέεται με τη συγκεκριμένη μέρα, τα Αναστενάρια. Άνδρες και γυναίκες μετέχουν σ΄ αυτό με εκστατικό χορό πάνω στα πυρωμένα κάρβουνα. Τι είναι τα Αναστενάρια

Τα Αναστενάρια είναι ένα περίεργο για τους πολλούς φαινόμενο. Πρόκειται για το χορό, που γίνεται κάθε χρόνο στη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στη Θράκη και στη Μακεδονία. Πρόκειται, πιο συγκεκριμένα, για χορό, που γίνεται πάνω σ' αναμμένα κάρβουνα. Και θεωρείται θαυμαστό και ανεξήγητο το γεγονός, ότι οι χορευτές του χορού αυτού δεν καίγονται.

Συρρέουν κάθε χρόνο αρκετοί περίεργοι, για να δουν, πώς οι Αναστενάρηδες περπατούν ανυπόδητοι, επάνω στα αναμμένα κάρβουνα, χωρίς να καίγονται. Με τον έντεχνο δε θόρυβο κατάφεραν οι ενδιαφερόμενοι να θέσουν τα αναστενάρια και υπό την προστασία του τουρισμού, του νέου αυτού ειδωλολατρικού θεού, ο οποίος με τον τρόπο του τα ενισχύει και τα χρηματοδοτεί.

Ο χορός πάνω στ’ αναμμένα κάρβουνα γίνεται σε συνδυασμό και με φωνές, με στεναγμούς των χορευτών, όπως: Αχ… Αχ… Εχ… Εχ… Ιχ… Ιχ… Γι’ αυτό φαίνεται πήρανε και τ’ όνομα “Αναστενάρια” από τους αναστεναγμούς των.

Το γεγονός, ότι οι χορευτές δεν καίγονται, καθώς και το ότι τ’ Αναστενάρια γίνονται στη γιορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης οδήγησε πολλούς αφελείς στο σημείο να νομίζουν, ότι οι Αναστενάρηδες δεν καίγονται γιατί τους βοηθάει ο Άγιος Κωνσταντίνος.

Την εντύπωση τους αυτή μεγάλωνε και το γεγονός ότι οι χορευτές Αναστενάρηδες κρατούν στην ώρα του χορού τους εικονίσματα του Αγίου Κωνσταντίνου και της Αγίας Ελένης. Η όλη διαδικασία γίνεται με μουσική κάλυψη από έντονο ρυθμικό νταούλι και μονότονο ήχο θρακιώτικης λύρας. Ο σκοπός αυτός περνά από οργανοπαίχτη σε οργανοπαίχτη σε οικογενειακή, συχνά, βάση και κρατά πολλά χρόνια, όπως και η μύηση των αναστενάρηδων. Αναστενάρηδες είναι όλοι οι συμμετέχοντες στις τελετές με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, κι όχι μόνο οι πυροβάτες.


Πώς όμως συνδέεται το έθιμο με την συγκεκριμένη ημέρα;

Λέγεται, ότι κάποτε εκδηλώθηκε φωτιά στην εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου στον Λαγκαδά το 1250. Το εκκλησίασμα βγήκε πανικόβλητο από το ναό. Οι πιστοί όμως, επέστρεψαν στην εκκλησία για να σώσουν τις εικόνες που αναστέναζαν και ζητούσαν βοήθεια. Οι εικόνες σώθηκαν και κανείς πιστός δεν έπαθε τίποτα από τις φλόγες. Σε ανάμνηση του γεγονότος αυτού, καθιερώθηκε η πυροβασία.

Γεωγραφικά το έθιμο έχει ρίζες από το χωριό Κωστή της Ανατολικής Ρωμυλίας, μια αυτόνομη περιοχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που γειτνίαζε με τη βορειοανατολική Θράκη και από το 1885 ανήκει στη Βουλγαρία. Η περιοχή αυτή είχε πολλούς Έλληνες, που υπέστησαν διωγμούς και μεταλαμπάδευσαν το έθιμο στην Ελλάδα με την ανταλλαγή πληθυσμών το 1906. Ιδεολογικά, έχει ρίζες από τις θρησκευτικές πρακτικές της αρχαιότητας και τη λατρεία του Διόνυσου. Γι’ αυτό η εκκλησία το θεωρεί ειδωλολατρικό έθιμο και το έχει απαγορεύσει.

Με την έλευση τους στην Ελλάδα, οι πρόσφυγες από την ανατολική Ρωμυλία διανεμήθηκαν κυρίως στη Μακεδονία. Στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, την Κερκίνη Σερρών, τη Μελίκη Ημαθίας και τη Μαυρολεύκη Δράμας, το έθιμο τηρείται πιστά έως και σήμερα. Αναβιώνει κάθε χρόνο προς τιμήν των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, από την 21η έως την 23η Μαΐου

Την αναβίωση του εθίμου συναντάμε σήμερα στην Αγία Ελένη Σερρών, κατά κύριο λόγο, στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, στη Μελίκη Ημαθίας και τη Μαυρολεύκη Δράμας.

Για πολλά χρόνια το έθιμο τελούνταν υπό πλήρη μυστικότητα. Το 1943, με ενέργειες του προέδρου της Εταιρείας Ψυχικών Ερευνών Άγγελου Τανάγρα στη Μαυρολεύκη Δράμας, η πυροβασία έγινε δημόσια. Πρόκειται για το στάδιο των Αναστεναρίων, το οποίο είναι το γνωστότερο από όλο το έθιμο. Τότε έγινε και επιστημονικός έλεγχος που διαπίστωσε την ακαΐα όσων συμμετείχαν στα Αναστενάρια, με αποτέλεσμα να μεγαλώσει το ενδιαφέρον για το έθιμο.

Η διαδικασία ξεκινάει από την παραμονή της γιορτής. Η συγκέντρωση των αναστενάρηδων γίνεται στο σπίτι του αρχιαναστενάρη, όπου ξεκινά η μουσική που συνοδεύει την τελετή. Οι αναστενάρηδες, κρατώντας τις εικόνες στα υψωμένα χέρια αρχίζουν τον εκστατικό χορό, ο χορός τελικά, διαρκεί ως τα μεσάνυχτα.

Ανήμερα της γιορτής των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, οι εικόνες μεταφέρονται από το κονάκι στην εκκλησία για να λειτουργηθούν. Μετά την απόλυση της εκκλησίας, ακολουθεί η θυσία ενός ζώου. Στον χώρο αυτό, μεταφέρονται οι εικόνες με εκστατικό χορό και τοποθετούνται σε πρόχειρο προσκυνητάρι.

Ο εκστατικός χορός, επαναλαμβάνεται την επόμενη μέρα στο κονάκι, με αυξανόμενη ένταση. Μόλις βραδιάζει, οι αναστενάρηδες χορεύοντας διαρκώς, κατευθύνονται στην πλατεία του χωριού. Εκεί, άλλοι αναστενάρηδες, που έχουν προγονικό το προνόμιο αυτό, μετά από μήνυμα του αρχιαναστενάρη, έχουν ανάψει σωρό από ξύλα, που γρήγορα μεταβάλλονται σε ανθρακιά. Ο χορός με μεγαλύτερη ένταση και πάθος, συνεχίζεται γύρω από την ανθρακιά. Από τον όμιλο των αναστενάρηδων, ξαφνικά ξεχωρίζουν μερικοί άντρες και γυναίκες. Κρατώντας σφιχτά τις εικόνες, προχωρούν προς τα αναμμένα κάρβουνα. Μετά από ένα μικρό δισταγμό, κατευθύνονται με γυμνά πόδια στην ανθρακιά και χορεύουν πάνω στα κάρβουνα. Αυτοί θεωρούνται οι εκλεκτοί που, όπως πιστεύεται, πήραν την εντολή από τον άγιο να πυροβατήσουν τη χρονιά αυτή. Με το τέλος της πυροβασίας, θα επιστρέψουν μαζί με τους άλλους αναστενάρηδες στο κονάκι, όπου θα συνεχίσουν τον χορό.

Την επόμενη μέρα (22 Μαΐου), μια ομάδα θα γυρίσει τα σπίτια του χωριού, με τις εικόνες και τα θυμιάματα, καθώς πιστεύεται ότι με την περιφορά αυτή απομακρύνεται κάθε κακό απ’ το χωριό.

Το βράδυ της 22ας Μαΐου, γίνεται πυροβασία στον Λαγκαδά και το βράδυ της 23ης Μαΐου, πυροβασία στην Αγία Ελένη και τον Λαγκαδά και έτσι ολοκληρώνεται ο τελετουργικός κύκλος των Αναστεναρίων.

Κάθε τελετουργικό αναστενάρηδων συγκεντρώνει πολύ κόσμο από τις γύρω περιοχές, με βασικό κίνητρο των… περίεργων να διαπιστώσουν πώς είναι δυνατόν να μην καίγονται οι πυροβάτες, πατώντας ξυπόλυτοι πυρωμένα κάρβουνα. Οι ίδιοι μιλούν για την πίστη και την προστασία από τον άγιο, αλλά φυσικά υπάρχει επιστημονική εξήγηση και… λελογισμένο ρίσκο σε αυτό που κάνουν.

Ο λόγος δεν είναι τόσο… μεταφυσικός.

Στο ξεκίνημα της τελετής οι αναστενάρηδες αρχίζουν να χορεύουν κάνοντας κύκλους γύρω από την φωτιά, η οποία παράγει τα απαραίτητα κάρβουνα για την τέλεση.

Όσο περνάει η ώρα τα τραγούδια γίνονται όλο και πιο επιθετικά, πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα μια κατάσταση «έκστασης» από πλευράς χορευτών.

Η κίνηση είναι διαρκής και ο χορός πολύ έντονος. Με τη βοήθεια και της θερμότητας που παράγεται από τη φωτιά, οι συμμετέχοντες λούζονται, μέσα σε λίγα λεπτά, από τον ιδρώτα, έχοντας φροντίσει την προηγούμενη μέρα να καταναλώσουν μεγάλη ποσότητα υγρών. Όταν πια είναι «έτοιμοι», δηλαδή όταν μετά από κάποια ώρα έχει δημιουργηθεί στις πατούσες ένα στρώμα από ιδρώτα, ο αρχιαναστενάρης δίνει το έναυσμα για να ξεκινήσει το… σόου.

Η διαδικασία λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που δοκιμάζουμε κατά πόσο καίει η πλάκα του σίδερου, ακουμπώντας την με σαλιωμένο δάχτυλο. Φυσικά τα πόδια πάνω στα κάρβουνα είναι σε διαρκή κίνηση και ο κάθε πυροβάτης ξέρει ότι δεν μπορεί να χρονοτριβήσει.

Φυσικά και το θέαμα είναι εντυπωσιακό, αλλά αν υπάρχει κάποιο θαύμα σε όλο αυτό, είναι ότι ο ιδρώτας προστατεύει από τα εγκαύματα…

Σύμφωνα με μια άλλη άποψη, το φαινόμενα της ακαΐας και της αναλγησίας των πυροβατών κατά μια προσέγγιση, οφείλονται στην έκστασή τους από αυθυποβολή ή ετεροϋποβολή. Με την επίδραση του ήχου από τα μουσικά όργανα, των θυμιάσεων, της όλης κατανυκτικής ατμόσφαιρας κατά την πολυήμερη προετοιμασία τους και με τη δύναμη της πίστης τους, αυτοσυγκεντρώνονται,, οι αισθήσεις τους ελαττώνονται βαθμιαία, όπως και η συνείδησή τους και πέφτουν σε έκσταση που κορυφώνεται με το αντίκρισμα της φωτιάς.

Γερμανοί επιστήμονες μελετούν το φαινόμενο

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 ως τις αρχές της δεκαετίας του 1980, Γερμανοί επιστήμονες, προσπάθησαν με πολλές μελέτες, με επίκεντρο τους Αναστενάρηδες του Λαγκαδά να εξηγήσουν το φαινόμενο αυτό.

Κατέγραψαν τη θερμοκρασία που είχαν τα κάρβουνα (400-900 βαθμούς κατά τη Βικιπαίδεια) και ανέλυσαν σε ταινία με αργό γύρισμα τις κινήσεις των Αναστενάρηδων για να δουν πόση ώρα ακριβώς τα πόδια τους ήταν σ’ επαφή με τη φωτιά.

Πήραν επίσης δείγματα επιδερμίδας από τα πόδια τους και τοποθέτησαν ηλεκτροεγκεφαλογράφους στα κεφάλια των Αναστενάρηδων, όπως επίσης, ηλεκτροκαρδιογράφους και ψυχογαλβανόμετρα. Έτσι μπόρεσαν να μελετήσουν την πορεία των εγκεφαλοκυμάτων, του ρυθμού της καρδιάς και της ηλεκτρικής αντίστασης του δέρματος και να διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως μυστηριώδης ή μεταφυσική εξήγηση στο φαινόμενο της ακαΐας

Η βιογραφία του Αγίου Κωνσταντίνου και της Αγίας Ελένης

 medlabnews.gr

Στις 21 Μαΐου, η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Ρωμαίου αυτοκράτορα Κωνσταντίνου Α’ του Μεγάλου και της μητέρας του Ελένης. 

Ο Μέγας Κωνσταντίνος

Ο Άγιος Κωνσταντίνος γεννήθηκε το 247. Γονείς του ήταν ο Κωνστάντιος ο Α` ο Χλωρός και μητέρα του η Ελένη από το Δρέπανο της Βιθυνίας. Ο Κωνσταντίνος σε ηλικία 18 ετών έγινε στρατιωτικός και χάρη στην ανδρεία και το αγέρωχο φρόνημά του, προήχθη γρήγορα στα ανώτατα αξιώματα του στρατού.

Πατέρας του ήταν ο Κωνστάντιος, που λόγω της χλωμότητος του προσώπου του ονομάσθηκε Χλωρός, και ήταν συγγενής του αυτοκράτορα Κλαυδίου. Μητέρα του ήταν η Αγία Ελένη, θυγατέρα ενός πανδοχέως από το Δρέπανο της Βιθυνίας.

Το 305 μ.Χ. ο Κωνσταντίνος ευρίσκεται στην αυλή του αυτοκράτορα Διοκλητιανού στη Νικομήδεια με το αξίωμα του χιλίαρχου. Το ίδιο έτος οι δύο Αύγουστοι, Διοκλητιανός και Μαξιμιανός, παραιτούνται από τα αξιώματά τους και αποσύρονται. στο ύπατο αξίωμα του Αυγούστου προάγονται ο Κωνστάντιος ο Χλωρός στη Δύση και ο Γαλέριος στην Ανατολή. Ο Κωνστάντιος ο Χλωρός πέθανε στις 25 Ιουλίου 306 μ.Χ. και ο στρατός ανακήρυξε Αύγουστο τον Μέγα Κωνσταντίνο, κάτι όμως που δεν αποδέχθηκε ο Γαλέριος. Μετά από μια σειρά διαφόρων ιστορικών γεγονότων ο Μέγας Κωνσταντίνος συγκρούεται με τον Μαξέντιο, υιό του Μαξιμιανού, ο οποίος πλεονεκτούσε στρατηγικά, επειδή διέθετε τετραπλάσιο στράτευμα και ο στρατός του Κωνσταντίνου ήταν ήδη καταπονημένος.

Από την πλευρά του ο Μέγας Κωνσταντίνος είχε κάθε λόγο να αισθάνεται συγκρατημένος. δεν είχε καμία άλλη επιλογή εκτός από την επίκληση της δυνάμεως του Θεού. Ήθελε να προσευχηθεί, να ζητήσει βοήθεια, αλλά καθώς διηγείται ο ιστορικός Ευσέβιος, δεν ήξερε σε ποιόν Θεό να απευθυνθεί. Τότε έφερε νοερά στη σκέψη του όλους αυτούς που μαζί τους συνδιοικούσε την αυτοκρατορία. Όλοι τους, εκτός από τον πατέρα του, πίστευαν σε πολλούς θεούς και όλοι τους είχαν τραγικό τέλος. Άρχισε, λοιπόν, να προσεύχεται στον Θεό, υψώνοντας το δεξί του χέρι και ικετεύοντάς Τον να του αποκαλυφθεί. Ενώ προσευχόταν, διαγράφεται στον ουρανό μία πρωτόγνωρη θεοσημία. Περί τις μεσημβρινές ώρες του ηλίου, κατά το δειλινό δηλαδή, είδε στον ουρανό το τρόπαιο του Σταυρού, που έγραφε «τούτῳ νίκα». Και ενώ προσπαθούσε να κατανοήσει τη σημασία αυτού του μυστηριακού θεάματος, τον κατέλαβε η νύχτα. Τότε εμφανίζεται ο Κύριος στον ύπνο του μαζί με το σύμβολο του Σταυρού και τον προέτρεψε να κατασκευάσει απομίμηση αυτού και να το χρησιμοποιεί ως φυλακτήριο πιο πολέμους.

Έχοντας ως σημαία του το Χριστιανικό λάβαρο, αρχίζει να προελαύνει προς την Ρώμη εκμηδενίζοντας κάθε αντίσταση.

Όταν φθάνει στη Ρώμη ενδιαφέρεται για τους Χριστιανούς της πόλεως. Όμως το ενδιαφέρον του δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς. Πολύ σύντομα πληροφορείται για την πενιχρή κατάσταση της Εκκλησίας της Αφρικής και ενισχύει από το δημόσιο ταμείο τα έργα διακονίας αυτής.

Το Φεβρουάριο του 313 μ.Χ., στα Μεδιόλανα, όπου γίνεται ο γάμος του Λικινίου με την Κωνσταντία, αδελφή του Μεγάλου Κωνσταντίνου, επέρχεται μια ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο ανδρών που καθιερώνει την αρχή της ανεξιθρησκείας.

Τα προβλήματα που είχε να αντιμετωπίσει ο Μέγας Κωνσταντίνος ήσαν πολλά. Η αιρετική διδασκαλία του Αρείου, πρεσβυτέρου της Αλεξανδρινής Εκκλησίας, ήλθε να ταράξει την ενότητα της Εκκλησίας. Η διδασκαλία αυτή, που ονομάσθηκε αρειανισμός, κατέλυε ουσιαστικά το δόγμα της Τριαδικότητας του Θεού. Μόλις ο Μέγας Κωνσταντίνος πληροφορήθηκε τα όσα θλιβερά συνέβαιναν στην Αλεξάνδρεια, απέστειλε με τον πνευματικό του σύμβουλο Όσιο, Επίσκοπο Κορδούης της Ισπανίας, επιστολή στον Επίσκοπο Αλεξανδρείας Αλέξανδρο (313 - 328 μ.Χ.) και τον Άρειο. Η προσπάθεια επιλύσεως του θέματος δεν ευδοκίμησε. Έτσι αποφασίσθηκε η σύγκλιση της Α' Οικουμενικής Συνόδου στη Νίκαια της Βιθυνίας το 325 μ.Χ.

Η περιγραφή της εναρκτήριας τελετής από τον ιστορικό Ευσέβιο είναι ομολογουμένως ενδιαφέρουσα. στο μεσαίο οίκο των ανακτόρων είχαν προσέλθει όλοι οι σύνεδροι. Επικρατούσε απόλυτη σιγή και όλοι περίμεναν την είσοδο του αυτοκράτορα, τον οποίο οι περισσότεροι θα έβλεπαν για πρώτη φορά. Ο Κωνσταντίνος εισήλθε ταπεινά, με σεμνότητα και πραότητα. στην ομιλία του προς τη Σύνοδο χαρακτηρίζει τις ενδοεκκλησιαστικές συγκρούσεις ως το μεγαλύτερο δεινό και από τους πολέμους. Ο λόγος του υπήρξε ευθύς και σαφής. Δεν ήθελε να ασχοληθεί παρά μονάχα με θέματα που αφορούσαν στην ορθοτόμηση της πίστεως. Η κρίσιμη φράση του, «περὶ τῆς πίστεως σπουδάσωμεν», διασώζεται σχεδόν από όλους τους ιστορικούς συγγραφείς.

Μετά το πέρας των εργασιών της Συνόδου ο αυτοκράτορας ανέλαβε πρωτοβουλίες για την εδραίωση των αποφάσεών της. Απέστειλε εγκύκλιο επιστολή προς την Εκκλησία της Αιγύπτου, Λιβύης, Πενταπόλεως, Αλεξανδρείας, στην οποία γνωστοποιεί τις αποφάσεις της Συνόδου. Ο ίδιος γνωστοποιεί προς όλη την επικράτεια της αυτοκρατορίας την καταδίκη του Αρείου και απαγορεύει την απόκτηση και την απόκρυψη των συγγραμμάτων του. Η εντυπωσιακή του όμως ενέργεια είναι η επιστολή του προς τον Άρειο. Επιτιμά τον αιρεσιάρχη και τον καταδικάζει με αυστηρότητα για τις κακοδοξίες του.

Όμως περί τα τέλη του 327 μ.Χ. ο Μέγας Κωνσταντίνος καλεί τον Άρειο στα ανάκτορα. Ο αιρεσιάρχης φυσικά δεν χάνει την ευκαιρία και υποβάλλει μία ομολογία γεμάτη από έντεχνες θεολογικές ανακρίβειες, πείθοντας μάλιστα τον Μέγα Κωνσταντίνο ότι αυτή δεν διαφέρει ουσιαστικά από όσα είχε αποφασίσει η Α' Οικουμενική Σύνοδος. Τελικά ο αυτοκράτορας συγκαλεί νέα Σύνοδο, το Νοέμβριο του 327 μ.Χ., η οποία ανακαλεί τον Άρειο από την εξορία και αποκαθιστά τους εξόριστους Επισκόπους Νικομηδείας Ευσέβιο και Νικαίας Θεόγνιο. Η ανάκληση του Αρείου και η αποκατάσταση των περί αυτών πυροδότησε νέες έριδες πιο κόλπους της Εκκλησίας. Ο Επίσκοπος Αλεξανδρείας Αλέξανδρος και στην συνέχεια ο διάδοχός του Μέγας Αθανάσιος αρνούνται να δεχθούν τον Άρειο στην Αλεξάνδρεια. Ο Μέγας Κωνσταντίνος απειλεί με καθαίρεση τον Μέγα Αθανάσιο, ενώ σε Σύνοδο που συνήλθε στην Αντιόχεια το 330 μ.Χ. καθαιρείται και εξορίζεται από τους αιρετικούς ο Άγιος Ευστάθιος, Επίσκοπος Αντιοχείας (τιμάται 21 Φεβρουαρίου). Η Σύνοδος της Τύρου της Συρίας, που συνήλθε το 335 μ.Χ., καταδικάζει ερήμην με την ποινή της καθαιρέσεως τον Μέγα Αθανάσιο, ο οποίος φεύγει, για να συναντήσει τον Μέγα Κωνσταντίνο.

Είναι γεγονός πως ο Μέγας Κωνσταντίνος δεν έδειξε να αποδέχεται το αίτημα του Μεγάλου Αθανασίου για ακρόαση. Πείσθηκε όμως να τον ακούσει, όταν ο Μέγας Αθανάσιος του απηύθυνε την ρήση: «Δικάσει Κύριος ἀνὰ μέσον ἐμοῦ καὶ σοῦ». Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατενόησε την κατάφωρη αδικία και τις άθλιες μεθοδεύσεις σε βάρος του Μεγάλου Αθανασίου και έκανε δεκτό το αίτημά του νά προσκληθούν όλοι οι συνοδικοί της Τύρου και η διαδικασία να λάβει χώρα ενώπιόν του.

Ο Ευσέβιος Νικομηδείας αγνόησε την αυτοκρατορική εντολή. Πήρε μόνο ελάχιστους από τους συνοδικούς και εμφανίσθηκε στον αυτοκράτορα. Ξέχασε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες και για πρώτη φορά έθεσε το θέμα της δήθεν παρακωλύσεως της αποστολής σιταριού προς την Βασιλεύουσα. Ο αυτοκράτορας εξοργίζεται και εξορίζει τον Μέγα Αθανάσιο στα Τρέβιρα της Γαλλίας. Παρά ταύτα δεν επικυρώνει την απόφαση της Συνόδου της Τύρου για καθαίρεση και ούτε διατάσσει την αναπλήρωση του επισκοπικού θρόνου της Αλεξάνδρειας.

Η τελευταία περίοδος της ζωής του Μεγάλου Κωνσταντίνου είναι αυτή που τον καταξιώνει στην εκκλησιαστική συνείδηση και τον οδηγεί στο απόγειο της πνευματικής του πορείας. Ο Άγιος, κατά τον Απρίλιο του 337 μ.Χ., αισθάνεται τα πρώτα σοβαρά συμπτώματα κάποιας ασθένειας. Οι πηγές μάς πληροφορούν πως ο Μέγας Κωνσταντίνος κατέφυγε σε ιαματικά λουτρά. Βλέποντας όμως την υγεία του να επιδεινώνεται θεώρησε σκόπιμο να μεταβεί στην πόλη Ελενόπολη της Βιθυνίας, που είχε ονομασθεί έτσι λόγω της Αγίας μητέρας του. Εκεί παρέμεινε στο ναό των Μαρτύρων, όπου ανέπεμπε ικετήριες ευχές και λιτανείες προς τον Θεό. Ο Μέγας Κωνσταντίνος αντιλαμβάνεται πως η επίγεια ζωή του πλησιάζει στο τέλος της. Η μνήμη του θανάτου καλλιεργείται στην καρδιά του και τον οδηγεί στο μυστήριο της μετάνοιας και του βαπτίσματος. Μετά από αυτά καταφεύγει σε κάποιο προάστιο της Νικομήδειας, συγκαλεί τους Επισκόπους και τους απευθύνει τον εξής λόγο: «Αυτός ήταν ο καιρός που προσδοκούσα από παλιά και διψούσα και ευχόμουν να καταξιωθώ της εν Θεώ σωτηρίας. Ήλθε η ώρα να απολαύσουμε και εμείς την αθανατοποιό σφραγίδα, ήλθε η ώρα να συμμετάσχουμε στο σωτήριο σφράγισμα, πράγμα που κάποτε επιθυμούσα να κάνω στα ρείθρα του Ιορδάνου, στα οποία, όπως παραδίδεται, ο Σωτήρας μας έλαβε το βάπτισμα εις ημέτερον τύπον. Ο Θεός όμως, που γνωρίζει το συμφέρον, μας αξιώνει να λάβουμε το βάπτισμα εδώ. Ας μην υπάρχει λοιπόν καμία αμφιβολία. Γιατί και εάν ακόμη είναι θέλημα του Κυρίου της ζωής και του θανάτου να συνεχισθεί η επίγεια ζωή μας και να συνυπάρχω με το λαό του Θεού, θα πλαισιώσω τη ζωή μου με όλους εκείνους τους κανόνες που αρμόζουν στον Θεό».

Μετά το βάπτισμα ο Άγιος Κωνσταντίνος δεν ξαναφόρεσε τον αυτοκρατορικό χιτώνα, αλλά παρέμεινε ενδεδυμένος με το λευκό ένδυμα του βαπτίσματος, μέχρι την ημέρα της κοιμήσεώς του το 337 μ.Χ. Ήταν η ημέρα εορτασμού της Πεντηκοστής, γράφει ο ιστορικός Ευσέβιος.

Είναι χαρακτηριστικός ο τρόπος με τον οποίο περιγράφει ο Ευσέβιος τα γεγονότα, τα οποία ακολούθησαν την κοίμηση του Αγίου. Όλοι οι σωματοφύλακες του αυτοκράτορα, αφού έσχισαν τα ρούχα τους και έπεσαν στο έδαφος, έκλαιγαν και φώναζαν δυνατά, σαν να μην έχαναν το βασιλέα τους, αλλά τον πατέρα τους. Οι ταξίαρχοι και οι λοχαγοί έκλαιγαν τον ευεργέτη τους. Οι δήμοι ήσαν λυπημένοι και κάθε κάτοικος της Κωνσταντινουπόλεως πενθούσε, σαν να έχανε το κοινό αγαθό.

Αφού οι στρατιωτικοί τοποθέτησαν το σκήνωμα του Αγίου σε χρυσή λάρνακα, το μετέφεραν στην Κωνσταντινούπολη και το εναπέθεσαν σε βάθρο στον βασιλικό οίκο. Το ιερό λείψανό του ενταφιάσθηκε στο ναό των Αγίων Αποστόλων.

Δίκαια η ιστορία τον ονόμασε Μέγα και η Εκκλησία Ισαπόστολο.

Αγία Ελένη

Η Αγία Ελένη γεννήθηκε στο Δρέπανο της Βιθυνίας της Μικράς Ασίας περί το 247 μ.Χ. Φαίνεται ότι ήταν ταπεινής καταγωγής.

Μεταξύ των ετών 272 – 288 μ.Χ. γέννησε στη Ναϊσό της Μοισίας τον Κωνσταντίνο. Όταν, πέντε έτη αργότερα, ο Κωνσταντίνος Χλωρός έγινε Καίσαρας από τον Διοκλητιανό, αναγκάσθηκε να την απομακρύνει, για να συζευχθεί τη Θεοδώρα, θετή κόρη του αυτοκράτορα Μαξιμιανού, και να έχει έτσι το συγγενικό εκείνο δεσμό, ο οποίος θα εξασφάλιζε τη στερεότητα του Διοκλητιανού τετραρχικού συστήματος.

Παρά το γεγονός αυτό ο Μέγας Κωνσταντίνος τιμούσε ιδιαίτερα τη μητέρα του. Της απένειμε τον τίτλο της αυγούστης, έθεσε τη μορφή της επί νομισμάτων και έδωσε το όνομά της σε μία πόλη της Βιθυνίας.

Η Αγία έδειξε την ευσέβειά της με πολλές ευεργεσίες και την ανοικοδόμηση νέων Εκκλησιών στη Ρώμη (Τιμίου Σταυρού), στην Κωνσταντινούπολη (Αγίων Αποστόλων), στη Βηθλεέμ (βασιλική της Γεννήσεως) και επί του Όρους των Ελαιών (βασιλική της Γεθσημανή).

Η Αγία Ελένη πήγε το 326 μ.Χ. στην Ιερουσαλήμ, όπου «μὲ μέγαν κόπον καὶ πολλὴν ἔξοδον καὶ φοβερίσματα ηὗρεν τὸν τίμιον σταυρὸν καὶ τοὺς ἄλλους δύο σταυροὺς τῶν ληστῶν», όπως γράφει ο Κύπριος Χρονογράφος Λεόντιος Μαχαιράς. Επιστρέφοντας στην Κωνσταντινούπολη, ένα χρόνο μετά την εύρεση του Τιμίου Σταυρού του Κυρίου, η Αγία Ελένη πέρασε και από την Κύπρο.

Η Αγία Ελένη κοιμήθηκε με ειρήνη μάλλον το 327 μ.Χ. σε ηλικία ογδόντα ετών. Ο ιστορικός Ευσέβιος γράφει ότι η Αγία προαισθάνθηκε το θάνατό της και με διαθήκη άφησε την περιουσία της στον υιό της και τους εγγονούς της.

Αποτμήματα του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Κωνσταντίνου βρίσκονται στη Μονή Κύκκου Κύπρου και στις Λαύρες Αγίας Τριάδος – Αγ. Σεργίου Μόσχας και Αγ. Αλεξάνδρου Νέβσκι Αγίας Πετρουπόλεως. Η Σύναξη αυτών ετελείτο στη Μεγάλη Εκκλησία, στο ναό των Αγίων Αποστόλων και στον ιερό ναό αυτών στην κινστέρνα του Βώνου.

Οι Βυζαντινοί τιμούσαν ιδιαίτερα τον Μέγα Κωνσταντίνο και την Αγία Ελένη. Απόδειξη τούτου αποτελεί το γεγονός ότι κατά το Μεσαίωνα ήταν πολύ δημοφιλής στους Βυζαντινούς η απεικόνιση του πρώτου Χριστιανού βασιλέως με τη μητέρα του, που κρατούσαν στο μέσον Σταυρό. Η παράδοση αυτή διατηρείται μέχρι και σήμερα με τα κωνσταντινάτα.

Σήμερα 21 Μαϊου γιορτάζουν

  • Κωνσταντίνος, Κώστας, Κωστής, Κωσταντίνος, Κωνσταντίνα, Κωνσταντία, Κωσταντίνα, Κωστούλα, Ντίνα, Νάντια
  • Ελένη, Έλενα, Ελεάννα, Ελεάνα, Ελίνα, Λένα, Λενίτσα, Λένγκω, Λενιώ, Ελεονόρα, Ελεονώρα, Νόρα, Μαριλένα, Ελενάκι, Νίτσα, Νέλη

Εφιαλτικές στιγμές έζησε νέα υπάλληλος στον Ασπρόπυργο. Οδηγός τη βίασε μέσα σε εταιρικό λεωφορείο

 medlabnews.gr iatrikanea

Νέο περιστατικό βιασμού ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Αυτή τη φορά στην περιοχή του Ασπροπύργου, αλλοδαπός 47χρονος οδηγός εταιρίας βίασε 27χρονη εργαζόμενη, η οποία κατήγγειλε το περιστατικό στις Αρχές. Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας, 13/5, στον Ασπρόπυργο μια 27χρονη κοπέλα, καθώς έπεσε θύμα βιασμού.

Ο δράστης οδήγησε το θύμα με το λεωφορείο της εταιρείας σε ερημική περιοχή του Ασπροπύργου και την κακοποίησε σεξουαλικά, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το thriassio.gr.

Πιο συγκεκριμένα, η νεαρή κοπέλα με άλλους συναδέλφους της περίμεναν έξω από τη στάση του προαστιακού το λεωφορείο της εταιρείας, για να τους μεταφέρει στο εργοστάσιο.

Το άρρωστο σχέδιο του οδηγού

Στις 06:00 τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας έφτασε το λεωφορείο και ο οδηγός, αποφασισμένος να πραγματοποιήσει το αρρωστημένο του σχέδιο, της είπε πως δεν χωράει άλλους το όχημα και θα επιστρέψει σε λίγα λεπτά να την παραλάβει.

Πράγματι, μετά από 20 λεπτά επέστρεψε και πήρε την 27χρονη κοπέλα, η οποία κάθισε στα πίσω καθίσματα του λεωφορείου.

Ο 46χρονος οδηγός στη διαδρομή άλλαξε πορεία και οδήγησε το λεωφορείο σε ερημική περιοχή του Ασπροπύργου. Σταμάτησε το όχημα ανάμεσα στα δέντρα, πλησίασε την κοπέλα και της είπε πως θέλει να συνευρεθούν ερωτικά και πως τον ανάβει όταν τη βλέπει.

Η 27χρονη έπαθε σοκ όταν ο δράστης στάθηκε από πάνω της, κατέβασε το παντελόνι του και της έδειχνε τα γεννητικά του όργανα. Πριν προλάβει να αντιδράσει, της έπιασε τα χέρια και της κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο.

Τη βίασε και μετά την άφησε στον χώρο εργασίας της

Ο 46χρονος τη βίασε, η κοπέλα έβαλε τα κλάματα και έπειτα ο οδηγός τη μετέφερε στην εταιρεία, στο χώρο εργασίας της.

Η κοπέλα ενημέρωσε μια φίλη της για τον βιασμό, η οποία την προέτρεψε να τον καταγγείλει στην Αστυνομία.

Η 27χρονη, με όσες ψυχικές και σωματικές δυνάμεις είχε, πήγε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και κατήγγειλε τον βιασμό, ενώ ζήτησε και ιατρική βοήθεια.

Η ασφάλεια Ασπροπύργου επιλήφθηκε της υπόθεσης, αναζήτησε τον δράστη και τον συνέλαβε. H κοπέλα χρειάστηκε ιατρική βοήθεια, καθώς υπέστη και αιμορραγία, πέραν του ψυχολογικού τραύματος που προκλήθηκε από τον εφιάλτη που έζησε. Αστυνομικοί εντόπισαν τον φερόμενο ως δράστη και του πέρασαν χειροπέδες. Ο 46χρονος Αλβανός Μ.Κ. ισχυρίστηκε πως δεν βίασε την κοπέλα και πως όλα έγιναν με τη συναίνεσή της.

Κλιμάκιο των εργαστηρίων ερεύνησαν το εσωτερικό του λεωφορείου για γενετικό υλικό του φερόμενου ως βιαστή και αναμένονται εξελίξεις στην υπόθεση.

Ήταν η πρώτη της μέρα στη δουλειά

Σύμφωνα με το ίδιο μέσο, η 27χρονη ήταν νεοπροσληφθείσα σε επιχείρηση με αντικείμενο τις σοκολάτες.

Όπως αναφέρει το thriassio.gr, ήταν η πρώτη της ημέρα στη δουλειά και δεν γνώριζε πού ακριβώς βρίσκονται οι εγκαταστάσεις, αλλά ήταν ενήμερη ότι για τη μεταφορά των εργαζόμενων υπήρχε βαν.

Ο 47χρονος πέρασε το κατώφλι του εισαγγελέα, ενώ μετέβη και στον ανακριτή για να απολογηθεί. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων