MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Η La Roche-Posay επίσημος χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου για το 2024

Η La Roche-Posay επίσημος χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Καρκίνου για το 2024

medlabnews.gr iatrikanea

Κάθε χρόνο, καταγράφονται περίπου 20 εκατομμύρια νέα κρούσματα καρκίνου και σχεδόν 10 εκατομμύρια θάνατοι από καρκίνο παγκοσμίως. Ο Διεθνής Οργανισμός Ερευνών για τον Καρκίνο (IARC) εκτιμά ότι, έως το 2040, θα υπάρχουν 30,2 εκατομμύρια νέα κρούσματα της νόσου. Καθώς ο καρκίνος συνεχίζει να αποτελεί εντεινόμενο πρόβλημα, όλοι –παντού– θα επηρεαστούμε σε κάποιον βαθμό από τον αντίκτυπό του.

Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, η La Roche-Posay συνεργάζεται στενά με κορυφαίους ογκολόγους και δερματολόγους στον τομέα της υποστηρικτικής φροντίδας και της ποιότητας ζωής κατά τη διάρκεια του καρκίνου, συνεισφέροντας στον εμπλουτισμό της διαρκώς εξελισσόμενης επιστημονικής γνώσης γύρω από τις δερματικές ανεπιθύμητες ενέργειες των θεραπειών για τον καρκίνο και προσφέροντας ειδικά σχεδιασμένες, ουσιαστικές  δερματολογικές λύσεις για τη φροντίδα του δέρματος όπως το Lipikar Syndet, το Lipikar AP+M, το Cicaplast B5+ και το Anthelios UVMune.

Πέραν αυτού, η La Roche-Posay πιστεύει ότι η υποστηρικτική φροντίδα είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της θεραπείας του καρκίνου, καθώς όχι μόνο βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πασχόντων αλλά επίσης εξοπλίζει τους φροντιστές τους με τη γνώση ότι υπάρχουν λύσεις.

Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, η La Roche-Posay είναι υπερήφανη που ισχυροποιεί τη συνεργασία της με τη Διεθνή Ένωση Κατά του Καρκίνου (UICC), ως επίσημος χορηγός, για δεύτερη συναπτή χρονιά, της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου που γιορτάζεται στις 4 Φεβρουαρίου. Έτσι, η La Roche-Posay συνεχίζει να είναι η μόνη μάρκα φροντίδας που συνεργάζεται με τη UICC στηρίζοντάς τη στη μάχη ενάντια στον καρκίνο.

Ακολουθήστε κι εσείς τη La Roche-Posay στην προσπάθειά της να εξοπλίσει περισσότερους ανθρώπους με τη γνώση και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να αλλάξουν ζωές μέσω της δύναμης της υποστηρικτικής φροντίδας.

Συνεργασία με τη UICC ως επίσημος χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου για το 2024, με στόχο να προαχθεί η «υποστηρικτική ογκολογία» και να «Γεφυρωθεί το Χάσμα στη Φροντίδα του Καρκίνου»

Σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και τα Ηνωμένα Έθνη, η UICC συσπειρώνει και υποστηρίζει την παγκόσμια κοινότητα καρκίνου μέσα από συνέδρια και εστιάζοντας στην ενίσχυση των ικανοτήτων και στην ευαισθητοποίηση, με στόχο να διασφαλίσει ότι η καταπολέμηση του καρκίνου παραμένει προτεραιότητα στην παγκόσμια ατζέντα για την υγεία. Η UICC ιδρύθηκε το 1933, και στη βάση των μελών της συμπεριλαμβάνονται πάνω από 1.200 οργανισμοί σε 172 χώρες. Αυτό που τη διαφοροποιεί είναι ότι εκπροσωπεί τόσο αντικαρκινικές ενώσεις και υπουργεία υγείας όσο και ομάδες ασθενών.

Για τρίτη και τελευταία χρονιά, η Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου θα έχει θέμα «Close the Care Gap» (Γεφυρώστε το Χάσμα στη Φροντίδα του Καρκίνου), σε αναγνώριση της συλλογικής δράσης που απαιτείται για την καταπολέμηση των ανισοτήτων στη σωτήρια ιατρική περίθαλψη αλλά και των εμποδίων που αντιμετωπίζουν πολλοί ασθενείς όπως το εισόδημα, το μορφωτικό επίπεδο, η τοποθεσία, αλλά και οι διακρίσεις με βάση την εθνικότητα, τη φυλή, το φύλο, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την ηλικία, την αναπηρία, και τον τρόπο ζωής.

Ενισχύοντας τη συνεργασία της με τη UICC ως επίσημος χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου, η La Roche-Posay δεσμεύεται να στηρίξει τον οργανισμό στην αποστολή του να γεφυρώσει το χάσμα στη φροντίδα κατά τη διάρκεια του καρκίνου, ενώ ταυτόχρονα ασκεί πιέσεις για την αναγνώριση του όρου «υποστηρικτική ογκολογία» σε παγκόσμιο επίπεδο. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 80% των ασθενών επιβεβαιώνουν ότι η υποστηρικτική φροντίδα τούς βοήθησε στη διαχείριση της νόσου, η La Roche-Posay πιστεύει ότι η υποστηρικτική φροντίδα πρέπει να θεωρείται ουσιώδες κομμάτι της θεραπείας και της ανάρρωσης.

Όπως λέει η Πολυεθνική Ένωση για την Υποστηρικτική Φροντίδα στον Καρκίνο (MASCC), «Η υποστηρικτική φροντίδα είναι αυτή που καθιστά δυνατή την παροχή της καλύτερης δυνατής φροντίδας κατά τη διάρκεια του καρκίνου».

«Η υποστηρικτική φροντίδα δεν είναι προαιρετική και δεν έχει να κάνει μόνο με την άνεση του ασθενούς, καθώς βοηθά τον ασθενή να ακολουθήσει πιστά τη θεραπεία του και, κατ’ επέκταση, να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες ίασης. Επιτρέπει επίσης στο περιβάλλον του ασθενούς να έχει ενεργό ρόλο κατά τη διάρκεια της θεραπείας του αγαπημένου τους», προσθέτει ο Benjamin Brunschwig, Διευθυντής Βιωσιμότητας & Αντικτύπου στη La Roche-Posay. 

Συμμετάσχετε κι εσείς στην έκκληση για δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου

Η UICC καλεί άπαντες να πιέσουν τις κυβερνήσεις τους να βελτιώσουν την ισότητα στον τομέα της υγείας, να διευκολύνουν την πρόσβαση όλων των ανθρώπων σε προσιτές υπηρεσίες περίθαλψης, και να περιορίσουν τις ανισότητες στη συχνότητα εμφάνισης του καρκίνου και τη θνησιμότητα. Έχουμε μια τεράστια ευκαιρία να επιταχύνουμε την πρόοδο προς αυτόν τον στόχο –αλλά μόνο αν δράσουμε τώρα, μαζί.

Στηρίξτε κι εσείς αυτή την προσπάθειά ζητώντας από τους ιθύνοντες να γεφυρώσουν το χάσμα στη φροντίδα του καρκίνου εδώ.

Η πρωτοποριακή πλατφόρμα της La Roche-Posay για την υποστηρικτική φροντίδα προσεγγίζει ακόμα περισσότερους ανθρώπους

Με αφορμή τον Ροζ Οκτώβριο 2023, η La Roche-Posay ανακοίνωσε το λανσάρισμα του www.cancer-support.com: μιας πρωτοποριακής πλατφόρμας ψηφιακής μάθησης, για ολιστική υποστηρικτική φροντίδα που δίνει δύναμη τόσο στους ασθενείς όσο και στους φροντιστές παρέχοντάς τους την εκπαίδευση που χρειάζονται για να εξασφαλίσουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής κατά τη διάρκεια της θεραπείας αλλά και μετά. Με αυτόν τον τρόπο, στοχεύει στη βελτίωση της τήρησης της θεραπείας και, άρα, στις μεγαλύτερες πιθανότητες ίασης. Η εκπαίδευση δεν πραγματεύεται μόνο την υποστηρικτική φροντίδα του δέρματος, καθώς ενδυναμώνει την κοινότητα με μια ολιστική προσέγγιση. Η πλατφόρμα έχει αναγνωριστεί από τη Διεθνή Ένωση Κατά του Καρκίνου (UICC) και την Πολυεθνική Ένωση για την Υποστηρικτική Φροντίδα στον Καρκίνο (MASCC).

Οι εκπαιδευτικές συνεδρίες για ασθενείς και φροντιστές αφορούν στους τέσσερις πυλώνες της υποστηρικτικής φροντίδας (ψυχική υγεία και εργασία / διατροφή / δέρμα, μαλλιά & νύχια / διαχείριση του πόνου και της κόπωσης) και προσφέρονται με τη μορφή εύπεπτων 15λεπτων μαθημάτων σε 11 γλώσσες.

Μέχρι σήμερα, πάνω από 8.217 άνθρωποι σε όλον τον κόσμο έχουν παρακολουθήσει κάποιο μάθημα πάνω στην υποστηρικτική φροντίδα μέσω της πλατφόρμας. Για κάθε εκπαιδευτική συνεδρία που πραγματοποιείται, η La Roche-Posay στην Ελλάδα συνεχίζει να προσφέρει 1€ στον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου, με στόχο να φτάσουμε τις 10.000€.

Για πρώτη φορά, η La Roche-Posay εκπληρώνει τη δέσμευση του 1% στη μάχη ενάντια στον καρκίνο

Ως μέρος της σταθερής δέσμευσής της απέναντι σε ασθενείς και φροντιστές, η La Roche-Posay δεσμεύτηκε να προβεί σε δωρεά ίση με το 1% του κύκλου εργασιών της για την υποστήριξη της μάχης ενάντια στον καρκίνο. Η μάρκα είναι υπερήφανη που το 2023 πέτυχε

 

αυτό το ορόσημο, και είναι μάλιστα η μόνη μάρκα φροντίδας στον κόσμο που το έχει κάνει. Ως αποτέλεσμα αυτής της δέσμευσης, η La Roche-Posay έχει διαθέσει πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ σε παγκόσμιο επίπεδο, με τη μορφή χρηματικών δωρεών και δωρεών προϊόντων, εκστρατειών ευαισθητοποίησης, εκπαίδευσης, και προληπτικών ελέγχων για καρκίνο. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν ωφεληθεί περισσότεροι από 360.000 δικαιούχοι, συμπεριλαμβανομένης αφ’ ενός της υποστηρικτικής φροντίδας για κάθε τύπο καρκίνου και αφ’ ετέρου της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος ειδικά (σε σύγκριση με 270.000 δικαιούχους το 2022).

Η La Roche-Posay ανακοινώνει μια νέα διεπιστημονική επιτροπή ειδικών στον τομέα της υποστηρικτικής ογκολογίας

Από το 2013, η La Roche-Posay πρωτοστατεί στον τομέα της υποστηρικτικής φροντίδας στην ογκολογία, συλλέγοντας δεδομένα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο την αξιολόγηση του αρνητικού αντικτύπου των δερματικών ανεπιθύμητων ενεργειών σε ασθενείς που υποβάλλονται σε θεραπεία για τον καρκίνο. Με τις ραγδαίες εξελίξεις στις θεραπείες για τον καρκίνο και τα 104 νέα αντικαρκινικά φάρμακα που κυκλοφόρησαν τα τελευταία πέντε χρόνια, με πολλές παραλλαγές ανά περιοχή, οι συναφείς δερματοτοξικότητες αποτελούν ένα σημαντικό και εντεινόμενο πρόβλημα με σοβαρές ψυχολογικές και σωματικές επιπτώσεις. Έως και το 95% των ασθενών εμφανίζουν ανεπιθύμητες ενέργειες, ενώ έως και το 76% διακόπτουν προσωρινά ή ακόμα εντελώς τις θεραπείες τους.

Υπό το πρίσμα της σταθερής δέσμευσής της να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, η La Roche-Posay προχώρησε πέρυσι ακόμα πιο πέρα δημιουργώντας τη διεπιστημονική επιτροπή International Skin Management in Oncology (ISKIMO), αναγνωρισμένη από τη MASCC και την AFSOS. Αυτή η επιτροπή, η οποία συγκεντρώνει δερματολόγους, ογκολόγους, ακτινοθεραπευτές και νοσηλευτές, επικαιροποιεί τις γνώσεις γύρω από τις δερματικές ανεπιθύμητες ενέργειες των ήδη υπαρχόντων αλλά και των νέων αντικαρκινικών φαρμάκων, ενώ παράλληλα εξετάζει την επίδρασή τους σε κάθε φωτότυπο. Απόρροια αυτού είναι ένας διεθνής αλγόριθμος δερμοκαλλυντικών & φαρμάκων, με στόχο την πρόληψη και την αντιμετώπιση των δερματικών ανεπιθύμητων ενεργειών ώστε να βελτιωθούν σημαντικά η συμμόρφωση με τη θεραπεία και η ποιότητα ζωής των ασθενών. Οι κατευθυντήριες γραμμές της επιτροπής δημοσιεύθηκαν από την Αμερικανική Εθνική Ιατρική Βιβλιοθήκη (NLM) στα τέλη του 2023.

Πέρα από την υποστήριξη της UICC

Η La Roche-Posay υποστηρίζει τοπικούς οργανισμούς σε όλον τον κόσμο, χρηματοδοτώντας έργα που δεν αφορούν μόνο στη φροντίδα του δέρματος αλλά επίσης ενσωματώσουν προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων για την προώθηση της υποστηρικτικής φροντίδας. Σε αυτούς τους οργανισμούς περιλαμβάνονται οι εξής: The American Cancer Society (ΗΠΑ), Macmillan Cancer Support (Ηνωμένο Βασίλειο), Rose-up (Γαλλία), Dar Zhor (Μαρόκο), Acreditar (Πορτογαλία), Tabletochki (Ουκρανία), Asociación Mexican de Lucha Contra Cancer (Mexico), Cancer Rehab Fonden (Σουηδία), ΑγκαλιάΖΩ (Ελλάδα), και Beijing Love Book Cancer Foundation (Κίνα). Έτσι, στον τομέα της υποστηρικτικής φροντίδας συγκεκριμένα, η μάρκα είχε απήχηση σε 185.000 ανθρώπους το 2022, από 85.000 που ήταν το 2021. Το 2023, από τις πρωτοβουλίες υποστηρικτικής φροντίδας της La Roche-Posay σε όλον τον κόσμο επωφελήθηκαν πάνω από 220.000 δικαιούχοι.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμβολή της La Roche-Posay στην καταπολέμηση των επιπτώσεων του καρκίνου, συμπεριλαμβανομένων της εκστρατείας «Η Θεραπευτική Δύναμη του Αγγίγματος», της παγκόσμιας πρωτοβουλίας ευαισθητοποίησης «Fight With Care», και του Οδηγού Υποστηρικτικής Φροντίδας για Ασθενείς, επισκεφθείτε τη διεύθυνση.

Λευτέρης Πετρούνιας: Ο Χρυσός Ολυμπιονίκης είναι το νέο πρόσωπο της L’Oreal Paris Men Expert

Λευτέρης Πετρούνιας: Ο Χρυσός Ολυμπιονίκης είναι το νέο πρόσωπο της L’Oreal Paris Men Expert

medlabnews.gr iatrikanea

Η καθημερινότητα ενός άνδρα είναι πολύ έντονη, γι’ αυτό και χρειάζεται την κατάλληλη φροντίδα που προσαρμόζεται στο σύγχρονο τρόπο ζωής του. Η L'Oréal Paris Men Expert, ηγέτιδα μάρκα στην περιποίηση της επιδερμίδας, ορίζει τα νέα θεμέλια στο κεφάλαιο της ανδρικής περιποίησης!

Ο άντρας του σήμερα δεν καθορίζεται από έναν και μόνο ρόλο. Διαθέτει πολυδιάστατους ρόλους, τον ενδιαφέρει η εικόνα του και είναι επιλεκτικός. Ένας άνδρας όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, δις Ολυμπιονίκης, τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έξι φορές Πρωταθλητής Ευρώπης, επιχειρηματίας, σύζυγος, πατέρας και πλέον το νέο πρόσωπο για την L’Oreal Paris Men Expert. Μια δυναμική προσωπικότητα που εμπνέει, πάντα προσεκτικός με την εικόνα του, κάτι που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της ανδρικής σειράς L’Oreal Paris Men Expert.

Η L'Oréal Paris Men Expert αγκαλιάζει την ανδρική ταυτότητα, αναδεικνύει την επιλεκτική πλευρά του άντρα, δίχως να τον περιορίζει σε στερεότυπα και ρόλους.

Καθ’ όλη την διάρκεια της πορείας του το 2024, χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων,  η L’Oreal Paris Men Expert θα βρίσκεται στο πλευρό του ως υπερήφανος υποστηρικτής της προσπάθειάς του να μας κάνει ακόμα μία φορά περήφανους.

Τα δημιουργικά πορτρέτα της συνεργασίας υπογράφει ο γνωστός πορτρετίστας φωτογράφος, ΝΙΚ ΖΙΚ.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ MEN EXPERT ΑΠΌ ΤΗ L’OREAL PARIS:

Κάθε άνδρας χρειάζεται προϊόντα προσεκτικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες του, γι' αυτό η L'Oréal Paris δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά ειδικά για τους άνδρες που ξέρουν να φροντίζουν την επιδερμίδα τους, τη σειρά προϊόντων Men Expert.

Ειδικά για τους φανατικούς της γενειάδας, η L'Oréal Paris λανσάρει τη σειρά Barber Club με προϊόντα περιποίησης για γενειάδα και μουστάκι. Η σειρά Barber Club αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης εμπνευσμένη από την τεχνολογία των Barber Clubs. Εμπλουτισμένη με αιθέριο έλαιο Κέδρου περιποιείται και καθαρίζει την επιδερμίδα και τα γένια ενώ ταυτόχρονα βοηθάει στο styling του κάθε άνδρα.

Τα προϊόντα της σειράς Men Expert χωρίζονται σε τρείς υποκατηγορίες, με απώτερο σκοπό την κάλυψη οποιαδήποτε ανάγκης εκεί έξω: τα προϊόντα περιποίησης & καθαρισμού προσώπου, τα αφρόλουτρα αλλά και τα αποσμητικά L’Oreal Paris Men Expert. Δεν υπάρχουν όρια στην ανδρική περιποίηση, μπορείτε να γίνετε αυτό που σας αξίζει ! 

Όλοι τους ζουν πάνω από 100. Τι περιέχει η διατροφή τους;

medlabnews.gr iatrikanea 

Όπως φαίνεται τα μυστικά για την μακροζωία δεν συναντώνται μόνο στην Ικαρία αλλά και σε άλλες περιοχές στον κόσμο.

Η Σαρδηνία ξεχωρίζει ως μία από τις φημισμένες «Γαλάζιες Ζώνες» του κόσμου, μια διάκριση που μοιράζεται με ελάχιστες μόνο τοποθεσίες παγκοσμίως.

Σε αυτές τις περιοχές συναντάται το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που έχουν ξεπεράσει τα 100 χρόνια ζωής. Η μακροζωία των κατοίκων στη Σαρδήνια δεν είναι απλώς θέμα γενετικής τύχης, είναι βαθιά συνυφασμένη με τον τρόπο ζωής τους, ιδίως με τη διατροφή τους.

Οι διατροφικές συνήθειες των ηλικιωμένων της Σαρδηνίας αποτελούν απόδειξη της βαθιάς επίδρασης της διατροφής στη μακροζωία. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτές οι γαστρονομικές πρακτικές δεν είναι αποκλειστικές για το νησί και μπορούν να υιοθετηθούν από οποιονδήποτε επιθυμεί να βελτιώσει την υγεία του και ενδεχομένως να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του.

Η προσέγγιση των κατοίκων της Σαρδηνίας στο φαγητό είναι απλή και δίνει έμφαση στην ποιότητα και τα φυσικά συστατικά έναντι της ποσότητας. Αναλυτικά τι περιέχει η διατροφή τους:

Λαχανικά και όσπρια: Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε γεύματος, που περιλαμβάνει ποικιλία χόρτων, σαλάτες και σούπες από μάραθο, φάβα, ρεβίθια και ντομάτες. Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά.

Γαλακτοκομικά προϊόντα:Τα προϊόντα από κατσικίσιο και πρόβειο γάλα είναι βασικά είδη διατροφής, που εκτιμώνται όχι μόνο για τη γεύση τους αλλά και για τα οφέλη τους στην υγεία. Διαθέτουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης.

Κόκκινο κρασί της Σαρδηνίας: Γνωστό για τα υψηλά επίπεδα πολυφαινολών του, αυτά τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στο τοπικό κρασί προσφέρουν προστασία από ασθένειες όπως ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις.

Ολικής άλεσης δημητριακά: Το χαρακτηριστικό πλατύ ψωμί του νησιού, το «carta di musica, παρασκευάζεται από ένα δημητριακό ολικής άλεσης με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε γλουτένη, το οποίο αποτελεί μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με τα υπόλοιπα δημητριακά.

Τσάι γαϊδουράγκαθου:Καταναλώνοντας καθημερινά, αυτό το ρόφημα πιστεύεται ότι καθαρίζει το συκώτι, μια κρίσιμη πτυχή της διατήρησης της υγείας καθώς κάποιος γερνάει.

Διαβάστε επίσης

Κολοκάσι, η υπερτραφή της Κύπρου και της Ικαρίας. Τι προσέχουμε στο μαγείρεμα

Η υπερτροφή που καλλιεργείται στην Ικαρία και θεωρείται ένα από τα μυστικά της μακροζωίας των Ικαριωτών


Συγκινεί η Μαρία Πολύζου για την μάχη που έδωσε με τον καρκίνο, μία μάχη που αν βρεθεί στην πορεία της ζωής σου καλείσαι να τη δώσεις

 medlabnews.gr iatrikanea

Ένα μήνυμα αγάπης και συμπαράστασης στους ανθρώπους που δοκιμάζονται από τον καρκίνο και δίνουν τη δική τους μάχη έστειλε η Μαρία Πολύζου. Η Ελληνίδα μαραθωνοδρόμος έκανε μια κατάθεση ψυχής και συγκίνησε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου που είναι στις 4 Φεβρουαρίου.

Η Μαρία Πολύζου πριν από τέσσερα περίπου χρόνια έδωσε σκληρή μάχη με τον καρκίνο του μαστού, έχει βγει πιο δυνατή από αυτήν την περιπέτεια και δίνει κουράγιο σε όσους υποφέρουν.

«Το πολύ σημαντικό που έχω να μοιραστώ είναι ότι εγώ όλα τα χρόνια έκανα μαστογραφία. Η οποία έδειχνε ότι ήμουν καθαρή. Δύο χρόνια μετά από την τελευταία μαστογραφία, ενώ ο μαστογράφος έδειχνε ότι είμαι καθαρή, ο υπέρηχος έδειχνε ότι έχω καρκίνο. Συνέχισα τις εξετάσεις και τελικά είδε καρκίνο, ενώ ταυτόχρονα η μαστογραφία έδειχνε καθαρή. Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουμε. Αν δεν κάνουμε και τα τρία μαζί δεν έχουμε διαβατήριο στη ζωή και την υγεία», πρόσθεσε η Μαρία Πολύζου.

Το μήνυμα της Μαρίας Πολύζου για τον καρκίνο:

«Ο καρκίνος δεν είναι μία λέξη.. είναι μία μάχη που αν βρεθεί στην πορεία της ζωής σου καλείσαι να τη δώσεις, είτε γνωρίζεις τον τρόπο είτε όχι. Καλείσαι να τρέξεις έναν δρόμο ταχύτητας σε έναν Μαραθώνιο που έχεις να διανύσεις και να βλέπεις μόνο ότι περνάς τη γραμμή τερματισμού νικητής, που σημαίνει υγιής, που σημαίνει μία δεύτερη ευκαιρία ζωής

Μόνο όποιος βρεθεί αντιμέτωπος με μία τέτοια μάχη, ξέρει τι σημαίνει πάλη σε όλα τα επίπεδα: σωματικό – πνευματικό- ψυχικό. Ακόμα κι αν τελειώσει αυτή η εμπειρία θα σε ακολουθεί κάθε στιγμή της ζωής σου, όταν κάνεις τους απολογισμούς σου πριν πας να κοιμηθείς και όταν σηκώνεσαι πρωί πρωί από το κρεβάτι. Ο καρκίνος και η καθημερινότητα που έχεις να διαχειριστείς σε μία ζωή που τρέχει και δεν θέλεις να μείνεις πίσω είναι τρομακτική εμπειρία που είναι σαν να βλέπεις τη ζωή σου σε μία ταινία στο NEΤFLIX που δεν θέλεις να παρακολουθήσεις. Όμως πρέπει να μείνεις εκεί και να την δεις μέχρι το τέλος μαζί με αυτούς που έμειναν μαζί σου. Οικογένεια, φίλους, στενούς σου ανθρώπους, άγνωστους που έμαθαν και θέλουν να σου πουν μία καλή κουβέντα, αλλά βλέπεις καθαρά και αυτούς που απομακρύνθηκαν γιατί σε είχαν καμένο χαρτί!

Ο μεγαλύτερος μαχητής της ζωής είναι αυτός που έφτασε να παλέψει με τον καρκίνο. Για όλους αυτούς του μαχητές με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου, ας στείλουμε ένα μήνυμα με το δικό μας τρόπο.

Διάνυσε 5χλμ, περπάτησε, κάνε ποδήλατο, αφιέρωσε λίγο από τον χρόνο σου για να κάνεις πιο δυνατούς αυτούς τους ανθρώπους. Ο καρκίνος μας αφορά όλους μας. Η πρόληψη και ο υγιεινός τρόπος ζωής μειώνει τα κίνδυνο να παρουσιάσεις καρκίνο. Το καλύτερο παυσίπονο για τους ανθρώπους που νοσούν και κάνουν χημειοθεραπείες είναι η άσκηση και το χαμόγελο.

Μην τα παρατάς! Η ζωή είναι μια πρόκληση! Προχώρα με δύναμη ψυχής @cancerhellas Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία – ΕΑΕ»


Διαβάστε επίσης:

Ένα ογκίδιο στο μαστό είναι καρκίνος; Τι σημαίνει πόνος στο μαστό; Αιτίες μαστοδυνίας. Τι είναι έκκριμα θηλής;

Καρκινικός δείκτης για τον καρκίνο του μαστού, το καρκινικό αντιγόνο CA 15-3. Τι δείχνει και που χρησιμεύει;

Yπερηχογράφημα Μαστού: Πότε πρέπει να γίνεται; Αντικαθιστά την μαστογραφία;

Αισθάνομαι να με χαϊδεύει στα οπίσθια και… Οσα είπε για τη σεξουαλική παρενόχληση που βίωσε στα 13 της

medlabnews.gr

Η ηθοποιός Σοφία Αλεξανιάν μίλησε το μεσημέρι της Κυριακής  στην Μαρία Περδικέα και την κάμερα της εκπομπής «Επί τόπου» στο OPEN.

Μέσα σε όλα, η γοητευτική ηθοποιός γύρισε πίσω στον χρόνο και μίλησε από καρδιάς για τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε σε ηλικία μόλις 13 ετών. Η ηθοποιός εξομολογήθηκε τη σεξουαλική παρενόχληση που βίωσε από το αφεντικό της και πώς κατάφερε να το αντιμετωπίσει.

«Πιστεύω ότι έχω βιώσει ρατσισμό κατά τη διάρκεια της καριέρας μου. Από την άλλη, όμως, προσπαθώ να μην το σκέφτομαι. Αναρωτιέμαι μήπως είναι σκέψεις του μυαλού μου και δεν είναι έτσι η πραγματικότητα. Γιατί είχα γνωρίσει πολύ φιλόξενους Έλληνες, δηλαδή σαν λαός πιστεύω ότι ο ελληνικός είναι φιλόξενος και αλληλέγγυος.

Ήμουν περίπου 13 ετών και αυτός που ήταν στα χωράφια που βρισκόμουν, μονίμως ήταν μες στα χάδια και έλεγε “τι κάνεις κοριτσάκι μου γλυκό;” και “πως είσαι;” και χραπ έπιανε το στήθος μου. Ή “τι κάνεις εδώ;” και πήγαινε το χέρι λίγο πιο κάτω στους γοφούς. Έλεγα πως δεν ήθελα να πάω για δουλειά σε αυτόν και μου έλεγαν “μα δεν γίνεται να μην πας για δουλειά, είσαι τεμπέλα”. Δεν ήμουν τεμπέλα, απλά δεν ήθελα να πάω αλλά δεν έλεγα και τον λόγο. Κάποια στιγμή μέσα στο χωράφι, καθώς τσάπιζα και είχα σκύψει με την τσάπα, αισθάνομαι να με χαϊδεύει στα οπίσθια και να μου λέει “μπράβο, μια χαρά τα πας”. Εκείνη τη στιγμή γυρίζω απότομα με την τσάπα και τον κοπανάω τον άνθρωπο στο κεφάλι, δεν το περίμενε.

Πάνω εκεί σκεφτόμουν “χτύπα τον κι άλλο” αλλά είπα μέσα μου “όχι, Σοφία, δεν θα τον χτυπήσεις άλλο! Όχι, ένας σπουδαίος άνθρωπος δεν θα το έκανε αυτό”. Όχι ότι ήμουν ένας σπουδαίος άνθρωπος αλλά ήταν η επιθυμία μου να είμαι» .

Έβγαζε κάρτες σε άστεγους και ναρκομανείς. Τα χρήματα που έπαιρνε ο Κώστας δεν τα έχει δει άλλη οργάνωση

 medlabnews.gr

Νέες αποκαλύψεις για τη δράση του Κώστα Πολυχρονόπουλο, την ίδια ώρα που υπάρχει τεράστιο ερωτηματικό για το μέλλον της κοινωνικής κουζίνας που έχει ιδρύσει

Αύξηση στη συνδρομή που κατέβαλλαν κάθε χρόνο όσοι στήριζαν τον «Αλλο Ανθρωπο» φέρεται να ζητούσε ο Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος λίγο καιρό πριν γίνει γνωστή ή έρευνα της Αρχής για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος.

Στο εξοδολόγιο που είχε αναρτήσει στα social media παρουσίαζε όλες τις οικονομικές υποχρεώσεις της δράσης, από ενοίκια μέχρι βενζίνη, ακόμα και το κόστος για τα μπολάκια στα οποία σέρβιρε το φαγητό. Μόνο που όπως έλεγε στους υποστηρικτές του, δεν… έβγαινε πλέον για τα καλύψει τα έξοδα και ζητούσε διπλασιασμό της συμμετοχής από τα 5 στα 10 ευρώ απευθυνόμενος όπως έγραφε στους 150.000 φίλους του Αλλου Ανθρώπου.

«13ος χρόνος Αλλοι Ανθρωποι, τραβάμε κουπί πολύ, το γνωρίζω ότι είναι δύσκολα για αυτό λέω ότι όποιος μπορεί, αν μπορεί και θέλει. Παρακάτω θα διαβάσετε τα πάγια έξοδα. Δεν είναι απαραίτητο να βάζετε χρήματα ή να μας δίνετε, μπορείτε πάντα να σας στέλνω τον λογαριασμό του ρεύματος π.χ. και να βάζει ο καθένας ό,τι μπορεί, το τηλ. του Παναγιώτη για τα μπολάκια, τα στοιχεία του αυτοκινήτου για προπληρωμένη βενζίνη κ.λπ. Οι ανάγκες έχουν αυξηθεί πάρα πολύ και όπως κάθε χρόνο έχουμε την ετήσια συμμετοχή, συνδρομή, όπως θέλετε πέστε το. Ετσι και φέτος ξεκινάμε έναν μήνα πιο νωρίς για να προλάβουμε αυτό που έρχεται τον χειμώνα. Ετσι λοιπόν όποιος μπορεί, αν μπορεί, αν θέλει, με 10 ευρώ (αντί για 5) συμμετέχει» έγραφε ο Άλλος Άνθρωπος.

Αφού παρέθετε αναλυτικά στοιχεία για το κόστος του ενοικίου, των καυσίμων, του λογαριασμού ρεύματος, των μπολ συσκευασίας, ακόμα και για το κόστος της ασφάλειας και του σήματος κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, συνολικού ύψους 60.500 ευρώ τον χρόνο, ζητούσε από τους φίλους της δράσης να βάλουν το χέρι στην τσέπη επισημαίνοντας ότι σε αυτά τα έξοδα δεν περιλαμβάνονταν τα τρόφιμα, τα ταξίδια αλληλεγγύης, οι πληρωμές ενοικίων και λογαριασμών ανθρώπων που είχαν ανάγκη ή χρήματα για την υγεία όσων ζητούσαν τη βοήθειά του.

Εκτός από τους λογαριασμούς της μητέρας και του γαμπρού του Κώστα Πολυχρονόπουλου, που σύμφωνα με την έρευνα της Αρχής χρησιμοποιούνταν για καταθέσεις χρημάτων του Αλλου Ανθρώπου, κατά καιρούς ο Κώστας Πολυχρονόπουλος πρότεινε μέσω των social media έναν ακόμα λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς. Αυτός ο λογαριασμός ανήκει σε μια γυναίκα με αρχικά Α.Κ. και δεν φαίνεται να είχε συμπεριληφθεί στη μέχρι τώρα έρευνα.

«Εχουν μπει 1.800 ευρώ περίπου για το ρεύμα και το νερό του χώρου στον Κεραμεικό από τα 2.950 και χρειαζόμαστε άλλα 1.100 περίπου. Στην έκτη φωτό φαίνεται το ποσό που έχουμε μαζέψει. Οποιος μπορεί αν μπορεί, εδώ, πριν μας το κόψουνε» έγραφε ο κ. Πολυχρονόπουλος τον Ιούνιο του 2023 προτείνοντας τον λογαριασμό paypal του Αλλου Ανθρώπου και τον λογαριασμό της κυρίας Α.Κ. προκειμένου να κατατεθούν τα χρήματα.

Συγκλονιστικές είναι οι νέες καταγγελίες που έρχονται το φώς της δημοσιότητας για τη σκοτεινή δραστηριότητα του Άλλου Ανθρώπου, Κώστα Πολυχρονόπουλου. Πρώην εθελόντρια της κοινωνικής κουζίνας, μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» του MEGA για το όσα συνέβαιναν παρασκηνιακά. Σύμφωνα με όσα λέει η πρώην εθελόντρια, ο Πολυχρονόπουλος «γλέντησε» μέσα στον Άλλο Άνθρωπο παρουσιάζοντας ως χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ότι, όπως είπε, «έχει βγάλει κάρτες σε αστέγους, σε χρήστες που αυτή τη στιγμή μπορεί να είναι και νεκροί».

«Οι λογαριασμοί στην μαμά του, τον γαμπρό του και στην αδερφή του δεν είναι οι μόνοι που έβαζε λεφτά. Και αυτό που λέει τώρα είναι ότι “δεν ήταν και ανήλικοι όσοι έβαζαν χρήματα, ας μην έβαζαν”. Πάει τώρα να μοιράσει την ευθύνη και αυτό γιατί ξέρει καλά να χειρίζεται την ψυχολογία του πλήθους. Έχουν γίνει πολλές δουλειές εκεί μέσα που δεν πρόκειται να βγάλει ούτε η ΑΑΔΕ άκρη» συμπλήρωσε η ίδια πρώην εθελόντρια.

Σύμφωνα με την ίδια ο Πολυχρονόπουλος επιχειρούσε να ξεγελάσει κι άλλον κόσμο λέγοντας ότι θα πάει να μαγειρέψει για τους πρόσφυγες στη Γάζα... την ώρα που κανείς δεν μπορεί να περάσει από το σημείο. Όταν κάποιος του ανέφερε ότι είναι αδύνατον να πάει, ούτε ο Ερυθρός Σταυρός δεν μπορεί, εκείνος, πάντα σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η εθελόντρια, χρησιμοποίησε παραποιημένες φωτογραφίες ότι δήθεν βρίσκεται στον Λίβανο.

Ωστόσο και στην Καρδίτσα, κατά την διάρκεια της μεγάλης καταστροφής που υπέστη η περιοχή απο τις πλημμύρες, είπε ότι πράγματι πήγε αλλά αλλά δεν έκανε τίποτα. «Μια φορά μαγείρεψε και μετά έφυγε αφήνοντας δυο κοπέλες εκεί. Ξέρετε πόσα χρήματα μάζεψε για την Καρδίτσα; Τον ρώτησαν τι έγινε και είπε ότι τον έδιωξε ο δήμαρχος. Τον ρωτούσαν που είναι τα 600.000 για το σπίτι το 3ορφο που έλεγε ότι θα αγοράσει. Και απαντούσε πως δεν πληρούσε τις προδιαγραφές και τα έβαλε τα χρήματα για την κουζίνα και τα τρόφιμα. Του έλεγαν να φέρει πίσω τα 600.000. Εν τω μεταξύ έχουν φύγει από πολλά κτίρια γιατί άφηνε απλήρωτα ενοίκια και είχαν μαζευτεί», κατέληξε.

«Δεν μας νοιάζει το ελάττωμα του Κώστα Πολυχρονόπουλου. Μας νοιάζει ότι το ήξεραν όλοι εκείνοι και δεν τον έστειλαν σπίτι του. Ξέρει να παίζει καλό θέατρο, είναι η δουλειά του να σε κοροϊδεύει. Τώρα ο κόσμος δεν θα βοηθήσει ποτέ εμάς τους υπόλοιπους, αυτό μας πονάει. Τα χρήματα που έπαιρνε ο Κώστας δεν τα έχει δει άλλη οργάνωση», τονίζει σε άλλο σημείο της τοποθέτησης της.

«Το λάθος ήταν όσων ήξεραν τόσα χρόνια και δεν μιλούσαν. Έπρεπε να είχαν «βγάλει» από την μέση τον Κωνσταντίνο και να είχαν κάνει ΑΜΚΕ ή ΜΚΟ ή ΚοινΣΕΠ τον “Άλλο Άνθρωπο”. Του το ζητούσαν, του έλεγαν να φύγει και έλεγε δεν φεύγω, μέχρι και τη στιγμή που «έφαγε» τις καταγγελίες. Του έλεγαν να σηκωθεί και να φύγει και ότι δεν πάει άλλο. όταν τα πράγματα έφταναν σε ακραία σημεία, σηκώνονταν και έφευγαν εκείνοι και έφτιαχναν άλλες κουζίνες. Εγώ είχα πάει τις 2 πρώτες χρονιές τρόφιμα στον Κεραμεικό. Όταν κατάλαβα τι γινόταν είπα «γεια σας» και έφυγα. Το πρώτο που μού χτύπησε στο μάτι όταν είδα πως μαγείρευαν στον δρόμο και πόσο επικίνδυνα ήταν υγειονομικά. Το δεύτερο ήταν όταν ξεκίνησε να ζητάει χρήματα. Ο κόσμος έχει ένα ελάττωμα, να θεοποιεί κάποιους ανθρώπους, να τους αγιοποιεί και να τους αναθέτει τη μοίρα του. στην πορεία κατάλαβαν ότι τους εκμεταλλεύονταν», είπε.

Την ίδια ώρα ο δικηγόρος του «Άλλου Ανθρώπου» επιμένει ότι δεν υπάρχει πόρισμα.

«Συντελείται αυτήν την στιγμή στα ΜΜΕ μια ανθρωποφαγία, ένας γκεμπελισμός του ‘πες, πες, πες’ κάτι θα μείνει, με αποτέλεσμα ο κόσμος να πιστεύει φήμες και διαδόσεις οι οποίες, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αποδεικνύονται εντελώς εξωπραγματικές», λέει, μιλώντας στο MEGA, ο συνήγορος του Κωνσταντίνου Πολυχρονόπουλου, Νίκος Αλεξανδρής.

«Φήμη είναι ότι υπάρχει πόρισμα διότι δεν υπάρχει. Πόρισμα για να υπάρξει σε οποιοδήποτε επίπεδο, οποιασδήποτε Αρχής, θα πρέπει πρώτα να έχει κληθεί ο ελεγχόμενος να καταθέσει. Χωρίς τον κατηγορούμενο, δεν μπορεί να υπάρξει πόρισμα. Αυτήν την στιγμή υπάρχει μια έρευνα εν εξελίξει η οποία οδηγεί την Αρχή για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες να υποβάλλει μια αναφορά στον εισαγγελέα η οποία λέει ‘ερευνούμε αυτήν την περίπτωση’. Ακόμα και στις πληροφορίες που διακινούνται περί υπάρξεως πορίσματος, γίνεται αναφορά για ενδεχόμενο αδίκημα απάτης. Είδατε καμία έρευνα για απάτη; Όχι. Γι’ αυτό προσπαθώ να πω, ας είμαστε προσεκτικοί».

Σύμφωνα με τον κ. Αλεξανδρή:

«Εάν, όλα αυτά τα ‘εάν’ συμβαίνουν, ο οποιοσδήποτε μετέρχεται τέτοιων μεθόδων, θα πάει κατηγορούμενος. Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες οι οποίοι θα καθορίσουν τελικώς αν ένα αδίκημα είναι πλημμέλημα ή κακούργημα. Αν τα ποσά είναι μεγάλα, προφανώς είναι κακούργημα».

Σχετικά με τη ΜΚΟ «Οι φίλοι του Άλλου Ανθρώπου», ο συνήγορος του Κωνσταντίνου Πολυχρονόπουλου λέει:

«Ο πελάτης μου δε μετέχει σε αυτήν τη ΜΚΟ, μετέχουν άλλοι άνθρωποι οι οποίοι είναι συνελεγχόμενοι. Οι πληροφορίες μου λένε ότι δεν έχουν διακινηθεί ποσά μέσω αυτής της ΜΚΟ. (…) Η εξεταζόμενη περίπτωση τώρα ξεκινά. Εάν ερωτηθούμε από τον εισαγγελέα ή τον ανακριτή αν έχουν παιχτεί χρήματα σε παικτικούς λογαριασμούς και από πού προέρχονται αυτά τα χρήματα, τότε θα κληθώ να απαντήσω. Δε θέλω να συντηρήσω τη φήμη ότι πράγματι αυτός ο άνθρωπος έπαιζε τζόγο και δη μεγάλα ποσά», καταλήγει.

Τεχνολογική επανάσταση το Apple Vision Pro που μόλις κυκλοφόρησε. Αστυνομικοί σταμάτησαν οδηγό επειδή το φόραγε ενώ οδηγούσε

 medlabnews.gr

Η κυκλοφορία του Apple Vision Pro στην αμερικανική αγορά πριν από λιγότερο από 24 ώρες έχει ήδη προκαλέσει ευρεία προσοχή και ανησυχία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Δύο ιδιαίτερα ανησυχητικά περιστατικά που αφορούν το νέο headset εικονικής πραγματικότητας έχουν γίνει viral, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για υπεύθυνη χρήση μιας τόσο προηγμένης τεχνολογίας.

Στην πρώτη περίπτωση, ένα βίντεο που δείχνει έναν άνδρα να φοράει το Apple Vision Pro ενώ οδηγεί έχει συγκεντρώσει πάνω από 10 εκατομμύρια προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το άτομο, ιδιοκτήτης Tesla, εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης του οχήματος, αφήνοντας εντελώς το τιμόνι για να βυθιστεί στο περιεχόμενο που προβάλλεται στα ακουστικά της Apple. Παρά τους εξελιγμένους αλγόριθμους με τους οποίους είναι εξοπλισμένα τα οχήματα Tesla, η συμπεριφορά αυτή ενέχει σημαντικό κίνδυνο όχι μόνο για τον ίδιο τον οδηγό αλλά και για τους άλλους στο δρόμο. Σε απάντηση σε μια τέτοια απερίσκεπτη χρήση, η Apple απαγορεύει ρητά τη χρήση του Apple Vision Pro κατά την οδήγηση.

Το δεύτερο περιστατικό αφορούσε έναν άνδρα στο Σαν Χοσέ, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη στην Καλιφόρνια, ο οποίος χρησιμοποίησε ενεργά το Apple Vision Pro ενώ διέσχιζε έναν δρόμο. Το ανησυχητικό είναι ότι σταμάτησε στη μέση του δρόμου για να κάνει μια επιλογή στο εικονικό περιβάλλον που προσφέρει το headset, αγνοώντας τους κινδύνους του περιβάλλοντός του. Η πράξη αυτή υπογραμμίζει τους πιθανούς κινδύνους που εγκυμονεί η υπερβολική ενασχόληση με την εικονική πραγματικότητα, ιδίως σε καταστάσεις που απαιτούν πλήρη προσοχή στο πραγματικό περιβάλλον.

Το headset της Apple που θα αλλάξει την Επαυξημένη Πραγματικότητα

Η πανάκριβη συσκευή έχει τοποθετηθεί από τον CEO της εταιρείας Τιμ Κουκ ως ο διάδοχος του Mac και του iPhone και σηματοδοτεί την έναρξη της τρίτης μεγάλης εποχής στην ιστορία της Apple. Το Apple Pro Vision Pro λανσάρει στην παγκόσμια αγορά η Apple με το ενδιαφέρον που καταγράφεται ήδη να είναι πολύ μεγάλο, ακόμα και αν το νέο headset της Apple έρχεται με λιγότερα εφόδια από ότι προβλεπόταν στην αρχή.

Ακολουθώντας τις αρχές της Tesla ως προς την τιμολόγηση, η Apple φέρνει μια νέα συσκευή που πρόκειται να αποτελέσει μια από τις μεγαλύτερες καινοτομίες για το 2024 σύμφωνα και με το review του MIT, και πρόκειται για την πιο πολύπλοκη συσκευή που έχει κατασκευάσει ποτέ. Ένα Vision Pro είναι σαν να αγοράζει κάποιος ταυτόχρονα μια οθόνη υπερυψηλής ανάλυσης, μια παιγνιδομηχανή, ένα iPhone και ένα πανάκριβο σύστημα ήχου. Η τιμή του είναι 7 φορές υψηλότερη από το Quest 3 και το ερώτημα είναι αν αξίζει όλη την φασαρία που έχει δημιουργηθεί και αν πρόκειται να αλλάξει την κοινωνική ισότητα του διαδικτύου.

Η Apple άρχισε την αποστολή του Vision Pro στις 2 Φεβρουαρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την τιμή του να είναι ιδιαίτερα υψηλή, ενώ πανάκριβο είναι και το κόστος επιδιόρθωσης του headset. Ειδικότερα, το Vision Pro βγαίνει στην αγορά με τιμή 3.499 δολαρίων, ενώ η Apple αποκάλυψε τις τιμές για τους φακούς Zeiss που μπορεί να είναι από 99 δολάρια επιπλέον για αυτούς που είναι μόνο για διάβασμα έως 149 δολάρια για τους συνταγογραφημένους.

Οι προπαραγγελίες έχουν ανοίξει από τις 19 Ιανουαρίου, προκαλώντας ήδη τα πρώτα sold out με τον χρόνο αποστολής να αυξάνεται σε πέντε έως επτά εβδομάδες, με την Apple να πουλάει περίπου 180.000 συσκευές μέσα σε ένα διήμερο, ενώ μέσα στο 2024 εκτιμάται από τη Morgan Stanley πως οι συνολικές πωλήσεις θα φτάσουν τις 400.000, χωρίς να αποκλείει περαιτέρω άνοδο ανάλογα με την αρχική ανταπόκριση των πωλήσεων.

Παρά το γεγονός ότι το Apple Vision Pro αποτελεί ένα πολύ εξειδικευμένο προϊόν, και δεν αναμένεται να δώσει άμεση σημαντική ώθηση στα έσοδα της Apple, οι αναλυτές της Wall Street εκτιμούν πως η αρχική υποδοχή για τη νέα κατηγορία προϊόντων θα μπορούσε να προδιαγράψει τα μελλοντικά περιθώρια κέρδους.

Το μοντέλο που αλλάζει την πραγματικότητα Όπως έχει ανακοινώσει η Apple, το νέο headset θα αποτελεί ένα εργαλείο παραγωγικότητας αλλά και συσκευή ψυχαγωγίας. Θα μπορεί να προβάλλει την οθόνη του Mac υπολογιστή του χρήστη, λειτουργώντας ως φορητή οθόνη, προσφέροντας παράλληλα την υψηλότερη ανάλυση οθόνης VR που έχει υπάρξει ποτέ με μηδενική καθυστέρηση και εντυπωσιακά βίντεο.

Το βασικό μοντέλο του Vision Pro προσφέρει 256GB αποθηκευτικού χώρου με την τιμή του στα 3.499 δολάρια, ενώ έρχονται και ακόμα δυο μοντέλα με 512 GB δίσκο με τιμή 3.699 δολάρια και 1 TB με τιμή 3.899 δολάρια.

Τροφοδοτείται από μια διάταξη δύο τσιπ Apple Silicon M2 Ultra και R1, το οποίο είναι αφιερωμένο στην επεξεργασία δεδομένων από ενσωματωμένους αισθητήρες, κάμερες και μικρόφωνα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έως και δύο ώρες με μια συνδεδεμένη μπαταρία ή για όσο χρόνο θέλει ο χρήστης αν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα. Χρησιμοποιεί επίσης "φυσικό έλεγχο" με παρακολούθηση χεριών και ματιών καθώς και φωνητικές εντολές και οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν στο περιβάλλον εργασίας χωρίς χειριστήριο.

Η Apple έχει παρουσιάσει τη συσκευή κυρίως ως έναν τρόπο αλληλεπίδρασης με τις οικείες εφαρμογές, όπως το FaceTime, οι Φωτογραφίες και οι Ταινίες, καθώς και για την προβολή βίντεο που έχουν καταγραφεί με το iPhone 15 Pro. Προσφέρει από μια οθόνη 4Κ για κάθε μάτι και επιτρέπει στον χρήστη να εναλλάσσεται μεταξύ επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, χρησιμοποιώντας ένα κουμπί στο πλάι του headset.

Τα ακουστικά θα παρέχουν επίσης μια καθηλωτική εμπειρία ροής και παιχνιδιών, προσφέροντας στους χρήστες πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως το Disney+και η εφαρμογή Apple TV, μαζί με παιχνίδια όπως το Sonic Dream Team και το Super Fruit Ninja. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 150 τίτλους 3D μέσω της εφαρμογής Apple TV, όμως το headset δεν θα υποστηρίζει Netflix, Spotify και Youtube.

Αυτές οι ενσωματώσεις είναι δυνατές επειδή το ακουστικό τρέχει το visionOS, το νέο λειτουργικό σύστημα της Apple που σύμφωνα με την εταιρεία συνδέεται με τις περισσότερες εφαρμογές iPhone και iPad χωρίς να απαιτείται πρόσθετη εργασία από τους προγραμματιστές. Θα υπάρχουν επίσης ορισμένες συμβατές εφαρμογές (μη εγγενείς) που έρχονται προεγκατεστημένες, όπως τα Books, Calendar, Home, Maps, News, Podcasts, Reminders, Shortcuts, Stocks και Voice Memos.

Τα αρνητικά σημεία του νέου headset

Το νέο headset της Apple έχει αποσπάσει ανάμεικτες κριτικές, καθώς κάποιοι τα χαρακτηρίζουν ως εύχρηστα και υψηλής ποιότητας, πιστεύοντας μάλιστα ότι μπορούν να αλλάξουν το μέλλον του χώρου εργασίας, ενώ άλλοι εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους σχετικά με τον όγκο τους.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του κορυφαίου αναλυτή για την Apple, Μινγκ-Τσι Κούο της TF International Securities η εταιρεία θα παράγει αρχικά μόνο 60.000 έως 80.000 μονάδες.Προειδοποιεί πως ίσως η ζήτηση μειωθεί γρήγορα μετά άνοιγμα των προπαραγγελιών από τους βασικούς οπαδούς της Apple και όχι τόσο από κοινό που θέλει να δοκιμάσει το νέο προϊόν», σημειώνοντας πως συνήθως και τα δημοφιλή μοντέλα iPhone εξαντλούνται αμέσως μετά τις προπαραγγελίες, με τους χρόνους αποστολής συνήθως να αυξάνονται σε αρκετές εβδομάδες μέσα σε λίγες ώρες.

Το Vision Pro θα εκτελεί δύο βασικούς τύπους εφαρμογών: νέο λογισμικό που έχει γραφτεί ειδικά για το περιβάλλον της συσκευής ή υπάρχουσες εφαρμογές iPad. Η Apple έχει επιδιώξει να διευκολύνει τη μεταφορά των υφιστάμενων εφαρμογών iPad των προγραμματιστών στη νέα πλατφόρμα, με στόχο να συγκεντρώσει γρήγορα ένα ευρύ φάσμα λογισμικού Vision Pro.

Περίπου 200 εφαρμογές αναμένεται να έρθουν μαζί με το headset κατά την κυκλοφορία του, με πολλές από αυτές να προέρχονται από ανεξάρτητους προγραμματιστές. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι όλες εφαρμογές AR, αλλά ότι έχουν βελτιστοποιηθεί ειδικά για να λειτουργούν στο Vision Pro.

Επίσης, σύμφωνα με άρθρο του Apple Insider, οι χρήστες του Apple Vision Pro θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όταν θα το χειρίζονται καθώς η επισκευή του μπορεί να ξεφύγει ιδιαίτερα σε επίπεδο κόστους, ακόμη και αν έχει περαστεί στο πρόγραμμα Apple Care+. Όπως αναφέρει, αν σπάσει ή ραγίσει το γυαλί του καλύμματος, η αντικατάστασή του κοστίζει 799 δολάρια, ενώ κάποιες άλλες βλάβες μπορεί να στοιχίσουν έως και 2.399 δολάρια. Ακόμη και για όποιον έχει αποκτήσει έξτρα πρόγραμμα εγγύησης, η αντικατάσταση του γυαλιού μπορεί να φτάσει τα 299 δολάρια, ενώ παράλληλα θα πληρώνει 25 δολάρια το μήνα για την εγγύηση.

Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων