Free website traffic generator MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA

Responsive Ad Slot

Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση για τον σπουδαστή μαγειρικής που κατήγγειλε βασανιστήρια στην κουζίνα

Τον δικό του «εφιάλτη στην κουζίνα» είχε καταγγείλει πως έζησε ένας 19χρονος μαθητευόμενος μάγειρας σε πασίγνωστο εστιατόριο της Κέρκυρας που ανήκει στο γνωστό σεφ, Έκτορα Μποτρίνι, από τον Μάιο που έπιασε δουλειά.

10 οι νεκροί. Στο «κόκκινο» 34 περιοχές για τον ιό του Δυτικού Νείλου

Ανησυχία προκαλούν τα τελευταία στοιχεία για τον ιό του Δυτικού Νείλου, καθώς προστίθενται συνεχώς περιοχές στον «μολυσματικό χάρτη» της χώρας, απόδειξη της ευρείας κυκλοφορίας του ιού.

Έκκληση βοήθειας για τον 30χρονο Νίκο που δινει μάχη με τον καρκίνο


Το όνομά του ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΗΛΑΚΗΣ ένα παιδί της διπλανής πόρτας πατέρας μιας μικρής πριγκίπισσας που περιμένει να γυρίσει σύντομα πίσω στο σπίτι ο δικός της ΗΡΩΑΣ, δεν ειναι κάποιος επώνυμος, δεν ειναι κάποιος viral ειναι όμως και αυτός ανθρωπος όπως όλοι και η ασθένεια εδώ δεν κάνει διακρίσεις είτε είσαι επώνυμος είτε ανώνυμος

Capital controls: Ποιοι περιορισμοί αίρονται

Οι περισσότεροι από τους τραπεζικούς περιορισμούς είχαν αρθεί όσο η οικονομία και οι τράπεζες στέκονταν στα πόδια τους.

Τα κινητά των Apple & Samsung προκαλούν καρκίνο;


Αντιμέτωπες με ομαδικές αγωγές αγωγές βρίσκονται η Apple και η Samsung, με την κατηγορία ότι τα κινητά τους τηλέφωνα εκθέτουν τους χρήστες σε εκπομπές ραδιοσυχνοτήτων που ξεπερνούν τα επιτρεπόμενα όρια τις ΗΠΑ, υπόθεση που έχει εγείρει ανησυχίες σε σχέση με τις επιπτώσεις για την υγεία του ανθρώπου.

Του έσκασε στα χέρια το ηλεκτρονικό του τσιγάρο – Διακομίστηκε στο ΚΑΤ!

Στο νοσοκομείο Χαλκίδας μεταφέρθηκε αρχικά, γνωστός Χαλκιδέος και στη συνέχεια διακομίστηκε στο ΚΑΤ Κηφισιάς, όπου και νοσηλεύεται, όταν έσκασε στα χέρια του η συσκευή του ηλεκτρονικού τσιγάρου.
Σύμφωνα με το evialead.gr, η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει ανησυχία.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής σε κεντρικό κατάστημα της Χαλκίδας και έχει προκαλέσει αναστάτωση, καθώς ο 40χρονος είδε ξαφνικά τη συσκευή του ηλεκτρονικού τσιγάρου που κρατούσε στα χέρια του να εκρήγνυται και ο θόρυβος ακούστηκε έως τα διπλανά μαγαζιά.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ-Εφτά αρχές στο να είναι κανείς ανίκητος, 06/09, στο Αθλητικό & Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Μάκρης

Από την ομάδα AHERUSIA
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
«Εφτά αρχές στο να είναι κανείς ανίκητος»

Σκηνοθεσία: Γιώργος-Βορέας Μελάς


Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι: Γνωρίστε τον σπουδαίο χορογράφο που έρχεται με το “Sutra” στο ΚΠΙΣΝ

Πιστεύω ότι τον χορό μπορούμε να τον εκτιμούμε ως μία από τις πιο ειλικρινείς μορφές έκφρασης: γιατί όταν οι άνθρωποι χορεύουν, είτε σε μια παράσταση μπαλέτου, σ’ έναν διαγωνισμό χιπ χοπ, σε μια σύγχρονη αντεργκράουντ παράσταση ή απλώς σε μια ντισκοτέκ, τότε αφήνονται ελεύθεροι, κι είναι σπάνιο να πατήσουν στο ψέμα ή να φορέσουν μάσκες. Οι άνθρωποι καθρεφτίζουν ο ένας τον άλλον συνεχώς, αλλά όταν χορεύουν ίσως αυτό που καθρεφτίζουν περισσότερο είναι εκείνη τη στιγμή της ειλικρίνειας. – Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι

Sutra σημαίνει κλωστή ή νήμα αλλά είναι και η λέξη που περιγράφει ένα είδος αρχαίων και μεσαιωνικών ινδικών κειμένων που απαντώνται στον Ινδουισμό, στον Βουδισμό και στον Ζαϊνισμό και αποτελούν το σύνολο κανόνων που πρέπει να ακολουθούν οι πιστοί στη ζωή τους. Προέρχεται από τη λέξη sutta στα Πάλι, την ιερή γλώσσα των θρησκευτικών κειμένων του Ινδουισμού.

Η ζωή και οι κανόνες αυτής της μοναστικής ζωής ενέπνευσαν τον χορογράφο Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι, ο οποίος μετά  μια συνάντηση με τους μοναχούς Shaolin το 2007 αποφάσισε να συνεργαστεί στενά με τον ναό για να αναπτύξει ένα κοινό σχέδιο. Κάλεσε τον Άντονι Γκόρμλεϊ για το σκηνικό και τον Πολωνό συνθέτη Szymon Brzóska για τη ζωντανή μουσική. Το Sutra έγινε ένα κοινό ταξίδι πολιτιστικής και κοινωνικής ανταλλαγής. Δημιούργησαν ένα καλλιτεχνικό σύμπαν που βρήκε το δρόμο του προς τις καρδιές του κοινού. Μιλώντας για την παλιά και τη νέα Κίνα, η παράσταση αντανακλά επίσης τη συνάντηση μεταξύ του Τσερκάουι και των μοναχών. Μιλά για οικοδόμηση και καταστροφή, για μετασχηματισμούς και παιχνίδια.

Τη μοναδική αυτή δουλειά θα δούμε στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου στις 21.00, στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Αρκετοί από εμάς που θέλουμε να την ξαναδούμε είχαμε την τύχη να δούμε το Sutra στο Μέγαρο Μουσικής το 2008, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών αλλά είχαμε γνωρίσει τον Τσερκάουι ένα χρόνο νωρίτερα το 2007, όταν τον έφερε η Βίκυ Μαραγκοπούλου στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας με τη δουλειά του Myth και αργότερα με τη Babel

Το Sutra είναι μια παραγωγή του Sadler’s Wells London και έχει παρουσιαστεί σε 83 πόλεις σε 33 χώρες, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία και αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και όχι άδικα. Περισσότεροι από 250.000 ενθουσιώδεις θεατές έχουν παρακολουθήσει τη βραβευμένη συνεργασία μεταξύ του χορογράφου Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι, του γλύπτη  Άντονι Γκόρμλεϊ και 19 Σαολίν πολεμιστών-μοναχών από την Κίνα. Τα 21 ξύλινα κιβώτια του Βρετανού γλύπτη Άντονι Γκόρμλεϊ δημιουργούν ένα εικαστικό περιβάλλον μέσα στο οποίο αναπτύσσεται η εξερεύνηση της φιλοσοφίας και της πίστης που ενυπάρχουν στη φιλοσοφία των Σαολίν, ενώ ενσωματώνεται ο δυναμισμός και η σωματικότητα με την οποία αφηγούνται οι χορευτές.

Γεννημένος στην Αμβέρσα, o 43χρονος σήμερα Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς χορογράφους της γενιάς του. Όπως έχει ομολογήσει χρωστάει τη χορογραφική του καριέρα στο διαζύγιο των γονιών του, του Mαροκινού πατέρα και της Βελγίδας μητέρας που τον απελευθέρωσε από τις ισλαμικές απαγορεύσεις. Η πορεία του ξεκινά από τηλεοπτικά σόου όπου έκανε μιμήσεις του Μάικλ Τζάκσον ενώ οι σπουδές του στη σχολή PARTS της Anne Terese De Keersmaeker τον έφεραν στην πρώτη γραμμή των ερμηνευτών. Η αναγνώριση και η πορεία του είναι ιλιγγιώδης. Συνεργάστηκε με τα πιο σημαντικά χορογραφικά σχήματα, τα Βallets C de la B, τον Βιμ Βαντεκέιμπους, τη Σάσα Βαλς, τον Νταμιέν Ζαλέ, τον Άκραμ Καν, ενώ μέχρι σήμερα έχει μαθητεύει σε σπουδαίους δασκάλους για να μυηθεί στις δυτικές και ανατολικές τεχνικές κίνησης. Για το Rien de Rien (2000), την πρώτη του χορογραφία,  τιμήθηκε με το βραβείο Νιζίνσκι ως ο πιο πολλά υποσχόμενος νέος χορογράφος. Την ίδια χρονιά ο Βιμ Βαντεκέιμπους χορογραφεί γι’ αυτόν το σόλο It για την Αβινιόν. Ακολουθεί το D’ avant το οποίο ο Τσερκάουι χορογράφησε μαζί με τους Damien Jalet, Lyc Dunberry και Juan Kruz Diaz de Garaio Esnaola για τη Schaubuhne, τότε υπό τη διεύθυνση της Σάσα Βαλς το οποίο παρουσιάστηκε και στην Αθήνα στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος των Παραολυμπιακών Αγώνων. Με το Foi (2003, Les Ballets C de B) διερευνά το θέμα της πίστης, της μισαλλοδοξίας και της ανοχής της διαφορετικότητας. Το 2004 παρουσιάζει στην Αβινιόν τη χορογραφία Tempus Fugit. Το 2005 χορογράφησε από κοινού και συνερμήνευσε με τον Ακραμ Καν το Zero Degrees με θέμα την μεικτή πολιτισμική ταυτότητα και το 2006 σε συνεργασία με τον Nicolas Vladyslav το Corpus Bach. Έχει χορογραφήσει επίσης για το Ballet du Grand Theatre de Geneve και για τα Ballets de Monte Carlo. Η ομάδα Eastman που ίδρυσε αποτελείται από 13 χορευτές και πέντε μουσικούς, που μιλάνε 15 διαφορετικές γλώσσες και ανήκουν σε 7 διαφορετικές θρησκείες.

Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Βασιλικό Μπαλέτο της Φλάνδρας σήμερα, έχει χορογραφήσει περισσότερα από 50 έργα, έχει κερδίσει δύο Βραβεία Olivier, τρία βραβεία Ballet Tanz ως ο καλύτερος χορογράφος (2008, 2011, 2017) και το Kairos Prize (2009) για το καλλιτεχνικό του όραμα και την προαγωγή του διαπολιτισμικού διαλόγου, ενώ ήταν υποψήφιος, μαζί με τον Αμερικανό χορογράφο JaQuel Knight στα MTV awards για τη χορογραφία του “Apeshit”, του βίντεο κλιπ της Μπιγιονσέ και του  Jay-Z στο Λούβρο.

Κάθε παράσταση του Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι είναι μια μεγάλη εικαστική σύνθεση, άλλωστε η πρώτη του απόπειρα καλλιτεχνικής έκφρασης ήταν η ζωγραφική που την εγκατέλειψε όταν κατάλαβε τους περιορισμούς των δύο διαστάσεων. Ο χορός είναι μια προσωρινή ζωγραφιά που αλλάζει, σβήνει και διαλύεται για να ξαναγεννηθεί στην επόμενή του χορογραφία. Αυτό που τον απασχολεί πάντα είναι τα ερωτήματα στα οποία δεν μπορεί να δώσει απαντήσεις, είναι συχνά η αφετηρία των χορογραφιών του που διακρίνονται για τη ρευστότητα και τη χρήση πολλών μέσων και εκφράσεων. Ο Τσερκάουι πιστεύει στην ανομοιογένεια του υλικού και στη σύνθεσή του, άλλωστε όταν ο περίφημος καλλιτεχνικός διευθυντής του Ro Theater του Ρότερνταμ Guy Cassiers μετακόμισε, κυρίως για πολιτικούς λόγους, ως διευθυντής στο Toneelhuis στην Αμβέρσα, ο Τσερκάουι ήταν από τους πρώτους που κάλεσε για να δοκιμάσουν να ενταχθούν σε ένα μεγάλο θεατρικό σχήμα και να δώσουν καλλιτεχνικό περιεχόμενο σε ένα κέντρο τέχνης που ακόμα και σήμερα θεωρείται ένα από τα πιο μεγάλα φυτώρια ιδεών στην Ευρώπη, μέσα στο οποίο οι καλλιτεχνικές αντιθέσεις και διαφορές μπορούν να ανθήσουν παράλληλα και να αναμιχθούν και να δημιουργήσουν τη βάση για επικοινωνία με την πόλη και το κοινό της. Η αναζήτηση της γνώσης βρίσκεται στο επίκεντρο της δημιουργίας του Τσερκάουι. Η επαφή του με τους άγνωστους πολιτισμούς και συνήθειες, δημιουργούν τα θέματα με τα οποία θέλει να ασχοληθεί τον κινητοποιούν και ερεθίζουν τη φαντασία του. Και όταν μια παράσταση ολοκληρωθεί η αναζήτηση για τον Τσερκάουι δεν σταματά εκεί, δεν σταματά ποτέ. Άλλωστε η αναζήτηση, η τελετουργία και η παρουσίαση ενός έργου όπως λέει αξίζει για τη συζήτηση που έχει προηγηθεί.

Το 2012, ο Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι έγραψε το μήνυμα της Παγκόσμια Ημέρας Χορού. «Μέσα στον χρόνο, μέσα στους αιώνες, αυτό που διαρκεί είναι κυρίως η τέχνη. Η τέχνη μοιάζει να είναι όλα όσα αφήνει η ανθρωπότητα στους κληρονόμους της – ή μέσα από τα κτίρια ή τα βιβλία ή τους πίνακες ζωγραφικής ή τη μουσική. Ή μέσα από την κίνηση ή τον χορό. Υπό αυτήν την έννοια βλέπω τον χορό ως το πιο σύγχρονο, το πιο ενημερωμένο μάθημα ιστορίας, καθώς βρίσκεται σε μια διαρκή σχέση με το πιο πρόσφατο παρελθόν του και μπορεί να συμβεί μόνο στο παρόν», γράφει στο μήνυμά του, που είναι και το προσωπικό του μανιφέστο για το χορό. «Ο χορός»συνεχίζει, «κατά κάποιον τρόπο, δεν αναγνωρίζει σύνορα, όπως κάνουν πολλές άλλες τέχνες. Ακόμα και όταν ορισμένα στυλ προσπαθούν να περιορίσουν τον εαυτό τους ή να εργαστούν μέσα σ’ ένα πλαίσιο, η κίνηση της ζωής, η χορογραφία της κι η ανάγκη για ροή, αυτά αναλαμβάνουν πολύ γρήγορα τα ηνία, επιτρέποντας σε ορισμένα στυλ να σμίξουν με άλλα.Τα πάντα εμπλέκονται με τα πάντα, φυσικά, κι ο χορός εγκαθίσταται μόνο στον χώρο όπου ανήκει – σε αυτόν του αενάως μεταβαλλόμενου παρόντος.  Κινούμενοι όπως οι άλλοι άνθρωποι, κινούμενοι με τους άλλους ανθρώπους και βλέποντάς τους να κινούνται, μπορούμε να νιώσουμε καλύτερα τα συναισθήματά τους, να σκεφτούμε τις σκέψεις τους και να συνδεθούμε με την ενέργειά τους. Είναι, ίσως, τότε η στιγμή που μπορούμε να τους γνωρίσουμε και να τους κατανοήσουμε πιο καθαρά».

Info παράστασης:

Sutra | 3 και 4 Σεπτεμβρίου στις 21.00 | Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος


elculture.gr



Τα ενεργειακά ποτά καταστρέφουν τα δόντια των αθλητών

Βρετανοί επαγγελματίες αθλητές που συμμετέχουν στους ολυμπιακούς αγώνες καταστρέφουν τα δόντια τους καταναλώνοντας ποτά για αθλητές, ενεργειακά τζελ και μπάρες ενέργειας, σύμφωνα με νέα μελέτη την οποία επικαλείται η Guardian.

ΠΟΕΔΗΝ: Χωρίς αναισθησιολόγο το Νοσοκομείο Βέροιας από σήμερα έως την 1η Σεπτεμβρίου

«Η κατάσταση των δημόσιων νοσοκομείων βρίσκεται σε οριακό σημείο λειτουργίας», αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία, προσθέτοντας ότι «καθημερινά παρουσιάζονται γεγονότα που προκαλούνται εξαιτίας των ελλείψεων σε γιατρούς, νοσηλευτές και εξοπλισμό». Η ΠΟΕΔΗΝ επιρρίπτει ευθύνες στους διοικητές των Υγειονομικών Περιφερειών και των Νοσοκομείων, αναφέροντας ότι «μέχρι τις εκλογές, με συνεχείς μετακινήσεις και εντέλεσθαι, κάλυπταν τα προβλήματα. Τώρα αφήνουν τα Νοσοκομείο ακάλυπτα και τους ασθενείς "στο έλεος του Θεού"». 

Αλεξανδρούπολη: Πειθαρχική καταδίκη πανεπιστημιακού γιατρού για χρηματισμό

Ομόφωνη είναι η απόφαση του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου Γιατρών ΕΣΥ, με την οποία κρίνεται «ένοχος για δωροδοκία» πανεπιστημιακός γιατρός, ο οποίος πριν από 22 μήνες είχε συλληφθεί στην Αλεξανδρούπολη, από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ, για χρηματισμό (φακελάκι), πριν από την πραγματοποίηση χειρουργικής επέμβασης.

Έφαγε λαγοκέφαλους και σώθηκε από καθαρή τύχη. Δεν υπάρχει κανένα αντίδοτο

Το περιστατικό δημοσιοποίησαν οι υπεύθυνοι του Κτηνιατρικού Κέντρου Θεοδωράκη – Γερακάκης, κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για την αναγκαιότητα άμεσης λήψης μέτρων διαχείρισης των επικίνδυνων λαγοκέφαλων που κατακλύζουν πλέον και τα Κρητικά πελάγη.

Η 81χρονη σέρφερ ολοκλήρωσε τον διάπλου Κεφαλονιάς - Κυλλήνης


Στην παραλία της Κυλλήνης έφτασε στις 18:02 το απόγευμα του Σαββάτου, από τη Σκάλα Κεφαλονιάς, η 81χρονη windsurfer Αναστασία Γερολυμάτου.

Eπίδομα 2.000 ευρώ για κάθε γέννα & μέτρα για τους νέους γονείς (δικαιούχοι)

Το επίδομα των 2.000 ευρώ για κάθε γέννα, η αύξηση των δικαιούχων του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος και το κουπόνι για τους παιδικούς σταθμούς είναι οι δράσεις στον τομέα της πρόνοιας τις οποίες θα εφαρμόσει κατά προτεραιότητα υφυπουργός Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δόμνα Μιχαηλίδου.

Σε παράνομα προϊόντα οφείλεται η πνευμονοπάθεια, λέει ο σύνδεσμος επιχειρήσεων προϊόντων Ατμίσματος

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του  Σύνδεσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Προϊόντων Ατμίσματος - ΣΕΕΠΑ για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

"Πλήθος δημοσιευμάτων σχετικά με πνευμονοπάθεια που οδήγησε περίπου 100 Αμερικανούς που είχαν χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικά τσιγάρα στο νοσοκομείο, ανησύχησε τους Έλληνες ατμιστές. Πάνω στην προσπάθεια προσέγγισης αναγνωστών χρησιμοποιήθηκαν ακόμη μια φορά τρομακτικοί τίτλοι που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.


Εμείς στον ΣΕΕΠΑ, θεωρούμε χρέος μας να ενημερώσουμε τους Έλληνες ατμιστές για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με αυτή τη «μυστηριώδη» ασθένεια. Ρεπορτάζ του επιστημονικού περιοδικού Inverse αποκάλυψε ότι τα κρούσματά της συνδέονται με χρήση υγρών αναπλήρωσης στα οποία είχε προστεθεί έλαιο ινδικής κάνναβης (όχι CBD), της Αμερικανικής “εταιρείας” Dank Vapes, τα οποία πωλούνται στη μαύρη αγορά.


Στο ίδιο ρεπορτάζ αναφέρεται ότι αυτή η εταιρεία είναι στην πραγματικότητα μια εταιρεία «φάντασμα» καθώς ισχυρίζεται ότι εδρεύει στην Καλιφόρνια αλλά δεν έχει εκδοθεί ποτέ άδεια λειτουργίας στα στοιχεία της.


Ο Μαρκ Χοάσι, ιδρυτής εφαρμογής που επικεντρώνεται στην κάνναβη, ισχυρίστηκε μάλιστα ότι τα μπουκάλια είναι φτιαγμένα από τυχαίους ανθρώπους στο γκαράζ τους. Τα υγρά ατμίσματος όπως της Dank Vapes που κυκλοφορούν στη μαύρη αγορά, δεν καλύπτονται από τους ισχύοντες κανονισμούς γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο να υπάρχουν άγνωστες και δυνητικά επιβλαβείς ουσίες. Οι χρήστες τέτοιων προϊόντων δεν είναι θύματα του ατμίσματος αλλά θύματα της προσπάθειας να προμηθευτούν φθηνά μεν, απαγορευμένα ωστόσο προϊόντα, με ελκυστική συσκευασία, σε πολύ χαμηλή τιμή. Όλα αυτά σε μια χώρα που δεν έχει αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα ηλεκτρονικά τσιγάρα όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και κατ’ επέκταση η Ελλάδα.


Ο ΣΕΕΠΑ παρακολουθεί όλες τις επιστημονικές εξελίξεις γύρω από το άτμισμα και έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να μπορεί να εγγυηθεί ότι οι εταιρείες μέλη του προσφέρουν πάντα ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα στους Έλληνες ατμιστές. Προϊόντα που έχουν κοινοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο Εθνικό Μητρώο Χημικών Προϊόντων και διαθέτουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά. Προϊόντα που πληρούν προδιαγραφές αυστηρότερες και από αυτές που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.


Η «μυστηριώδης πνευμονοπάθεια» δεν απειλεί τους ατμιστές. Η συστηματική και ενορχηστρωμένη παραπληροφόρηση απειλεί τους καταναλωτές και οικοδομεί σύγχυση στους καπνιστές της Ελλάδας".


Copyright © 2015-2022 MEDLABNEWS.GR / IATRIKA NEA All Right Reserved. Τα κείμενα είναι προσφορά και πνευματική ιδιοκτησία του medlabnews.gr
Kάθε αναδημοσίευση θα πρέπει να αναφέρει την πηγή προέλευσης και τον συντάκτη. Aπαγορεύεται η εμπορική χρήση των κειμένων